Geilquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
smegmanus wil zijn vinger in je neus stoppen
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, gelukkig. Sorry dat ik over je benen/dunheid begon ok? Even goeie vrienden toch!
Dat deed ik toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
[..]
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnen
ach gut, kijk wie zich opwerpt als ridder op het anorectische witte paard.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
[..]
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnen
Aardig is hij he.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ach gut, kijk wie zich opwerpt als ridder op het anorectische witte paard.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef Månouk het volgende:
pijn is fijn en bloed moet was het toch?
op je knieën, en snel een beetje!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik het nog een keer doen?
Hoe wil je je eitje? Gekookt? Gebakken? Bevrucht?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:05 schreef Månouk het volgende:
ja maar wil nu ff een gewoon eitje omelet al gehad laatst.
Medium? Lekker met bloed!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef Månouk het volgende:
ja leuk dit topic zeg. ja ik kan nooit kiezen.
in een restaurant ook niet. maar dan ga ik toch weer voor die biefstuk met pepersaus
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef -Dopeness het volgende:
van maagdenvlies naar dunne benen en van trouwen naar omelet
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoe wil je je eitje? Gekookt? Gebakken? Bevrucht?
Ga je mij nu vertellen dat je deze slechte grap nog niet kende?quote:
Nee, ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga je mij nu vertellen dat je deze slechte grap nog niet kende?
Ze ging het zelf googlen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef erodome het volgende:
Tjezus, pagina's vol onzin, maar niemand die even zegt hoe het dan wel zit
TS bloed niet tijdens seks, vervolgens tja.....quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef erodome het volgende:
Tjezus, pagina's vol onzin, maar niemand die even zegt hoe het dan wel zit
Geeft niet ik zou je er nog steeds om nemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ja.
Ik kende hem eckt niet.
En nu is ze getrouwd met die mod.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
TS bloed niet tijdens seks, vervolgens tja.....
Wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geeft niet ik zou je er nog steeds om nemen.
Je hoeft het ook niet te willen.quote:
Mag ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Juist wel prettig als hij een beetje tegenstribbelt...
en een traantje hier en daar erbij voegt ook wel wat extra drama toe.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en een traantje hier en daar erbij voegt ook wel wat extra drama toe.
Nog zo'n pareltje...quote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Månouk het volgende:
nee maar dat is ook bij mannen hoor. volgensmij werkt dat net als zweet
vers zweet stinkt niet dus als ze doucht of zich ff wast voor de party dan is er niks aan de hand
Pics van je eitjes.quote:
Welke schade?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Månouk het volgende:
straks schade formuliertje invullen en hopen dat de verzekering betaald maar dat zal wel
de verzekering moet betalen voor je eitjes? je tampons? je spillebeentjes?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Månouk het volgende:
straks schade formuliertje invullen en hopen dat de verzekering betaald maar dat zal wel
Maagdenvlies wordt niet gedekt (quote:
ik denk het wel, dat wordt niet ketsen voor jou met haar/hem vanavond.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef Månouk het volgende:
gewoon normaal, als hij maar niet te ver gebogen is of naa beneden. Dat had een vriend van me en dat was een naar gevoel. als hij stijf was boog zn lul naar beneden. Is vervelend in missionaresstandje
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maagdenvlies wordt niet gedekt () door de verzekering.
alsof jij jķu tegen zou houden om 'm alsnog genadeloos te geven, jou kennende.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Leuk topic, al ben ik bang dat TS uiteindelijk een troll is van een 45-jarige alleenstaande vader.
wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
alsof jij jķu tegen zou houden om 'm alsnog genadeloos te geven, jou kennende.
Waarom plaats je foto's uit haar FOBO?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Gizmo112 het volgende:
[ afbeelding ]
Everything you said will be used against you
Zo hoeft men niet meer in haar FoBo te lurken, kapice?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom plaats je foto's uit haar FOBO?
Het is dat je het zegt...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef Månouk het volgende:
gohd wat ben ik toch mooi met mn tijgerstring
de benen ook... en sta je met je echte benen in het zand begraven? want op deze foto zijn ze zo mogelijk nķg dunner.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heb je zulke dunne benen?
Gelukkig zie jij er wel bijzonder appetijtelijk uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat, waarom ben je dan zo dun?!
Heb je wel heupen?
sorry, ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef Flounder het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zie jij er wel bijzonder appetijtelijk uit. [ afbeelding ]![]()
neurds zijn seksiequote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef Flounder het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zie jij er wel bijzonder appetijtelijk uit. [ afbeelding ]![]()
Kijk, het zit zo:quote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef Månouk het volgende:
ja weet t nu wel maar vroeg het me gewoon af omdat ik dat vaak hoor namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |