quote:
als je maar koekjes meeneemtquote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
En dit keer kom ik denk ik wel alleen..Tenzij J. heel graag mee wil
muffins of koekjes zijn allebei goedquote:
Whahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
muffins of koekjes zijn allebei goed
quote:
quote:
ohnoessssss nou vries je doodquote:Op zondag 23 januari 2011 16:47 schreef douche-eendje het volgende:
CVketel is uitgevallen en mn huisgenoot is niet thuis
Niet he?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zoiets ja, ik heb net mn combimagnetron maar even op ovenstand laten voorverwarmen op 200 graden en daarna het deurtje open gezet
ocharme...quote:Op zondag 23 januari 2011 17:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm ja, het was hier 15 graden
Nog beter!quote:
Je huisgenoot is CV-ketelmonteur? Je kan ook ESNW bellen...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:47 schreef douche-eendje het volgende:
CVketel is uitgevallen en mn huisgenoot is niet thuis
ESNW heeft vast niet de sleutel van die kamer... en mijn huisgenoot welquote:Op zondag 23 januari 2011 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je huisgenoot is CV-ketelmonteur? Je kan ook ESNW bellen...
Ja das waarquote:Op zondag 23 januari 2011 17:15 schreef douche-eendje het volgende:
Nee, t was hier al de hele dag koud maar ik was bezig met vanalles. Als je dan ineens stil gaat zitten merk je het...
Jij kwam misschien nietquote:
Misschien een idee om een kopie van die sleutel te makenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ESNW heeft vast niet de sleutel van die kamer... en mijn huisgenoot wel
Maar misschien ook wel!quote:
Die heeft de huisbaas lieverdquote:Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien een idee om een kopie van die sleutel te maken.
Oke mop ik maak wel muffinsquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef lynda het volgende:
Zo nu op 2 personen na echt alle visite gehad voor verjaardag..
Lekker laat allemaal
@LL wij willen ook muffins!![]()
Dat moet niet afhangen van Bart
Toch wel chocolademuffins he?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke mop ik maak wel muffinszoveel werk is het nou ook weer niet
* LovelyLady is een goeie bui
En nu naar bed
Je kan toch gewoon een kopie maken van de sleutel van je huisgenoot.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die heeft de huisbaas lieverdEn die is alleen doordeweeks via zn secretaresse te bereiken.
Dat moet zij ook wel willen he...;) Anywayz, ketel proberen te resetten maar werkt niet, zo de huisbaas bellen zodat hij de monteur kan bellen want die willen niet komen zonder de huisbaas.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een kopie maken van de sleutel van je huisgenoot.
Wat een gedoe zegquote:Op maandag 24 januari 2011 07:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat moet zij ook wel willen he...;) Anywayz, ketel proberen te resetten maar werkt niet, zo de huisbaas bellen zodat hij de monteur kan bellen want die willen niet komen zonder de huisbaas.
Je hoeft ze zelf niet te eten hoor!quote:
quote:
Ergens is het ook wel makkelijk, ik geef de storing door en de huisbaas heeft t maar op te lossen, gebeurd dat niet te snel dan scheelt mij dat weer een maandje huur betalenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg.
Ben ik blij met mijn koopwoning...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |