Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er is een kleuter van Mars neergedaald in de KSC.
Je moet toch watquote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat weet ze ook welHahahaha overal de zonnige kant van zien
pcies!quote:
Lego natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
pcies!
Wat koop je voor een held van 5 jaar oud?
lollyquote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
pcies!
Ehm, jongetje of meisje?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
pcies!
Een grotere Thijs?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Ik vond het heel stom dat Thijs uit zijn leukste broekje was gegroeid, vind ik hem net gewoon op MP in een maat groter![]()
![]()
dagje uit met ome Toekito?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
pcies!
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat denk je zelf? tuurlijk ben jij dat.
Ik heb dat kaartje van die aanbieding nog dus dat kan op zich welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde net van wel![]()
En dan kom ik dan gewoon
Kan ik uitslapen
![]()
gefeliciteerdquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
Terug van zwemmen
6 diploma's uit mogen reiken
Ja, maar die krijg ik steeds gratisquote:
JEUJquote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Ik vond het heel stom dat Thijs uit zijn leukste broekje was gegroeid, vind ik hem net gewoon op MP in een maat groter![]()
![]()
Tofquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
Terug van zwemmen
quote:
Overleg maar even thuis, zou tof zijn als je mee kuntquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat kaartje van die aanbieding nog dus dat kan op zich wel
Nou ja, gratisquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die krijg ik steeds gratis
quote:
laatste keer zat die met zijn kop tegen het dakquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die krijg ik steeds gratis
Het is goed hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Overleg maar even thuis, zou tof zijn als je mee kunt![]()
Nja, er moet wat brandstof inquote:
en dat allemaal ondanks jou aanwezigheidquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
Terug van zwemmen
JEUJquote:
huh?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
laatste keer zat die met zijn kop tegen het dak
Is goedquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ![]()
Dan spreken wij nog wel een tijd af op Hoorn perenijsje
dat is de pest hij heeft al zoveel treinen en legoquote:
Ja, en dat komt er ook weer uitquote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nee hoor, er moet immers eten en drinken in.
Raampjes, deurtjes & dakblokjes ookquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Losse blokjes doen het altijd goed.
We waren in Blijdorp en ik tilde hem op zodat die de zeehonden ook bovenwater kon zien *bam* met zijn kop tegen het plafond.quote:
Maar daar kun je dan weer weinig mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat komt er ook weer uit
Dan een boekje en daar iets leuks voorin schrijvenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is de pest hij heeft al zoveel treinen en lego
je hebt bij de Hema van die houten bouwpakketten, kunnen ze een ridderkasteel knutselen en vervenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is de pest hij heeft al zoveel treinen en lego
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
We waren in Blijdorp en ik tilde hem op zodat die de zeehonden ook bovenwater kon zien *bam* met zijn kop tegen het plafond.
Daar moet je opvangflapjes voor kopen, is ook niet gratisquote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar daar kun je dan weer weinig mee.
Wat hoor ik? POEP POEP POEPquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat komt er ook weer uit
En hoi Esquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Raampjes, deurtjes & dakblokjes ook.
Dat klopt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar moet je opvangflapjes voor kopen, is ook niet gratis
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
We waren in Blijdorp en ik tilde hem op zodat die de zeehonden ook bovenwater kon zien *bam* met zijn kop tegen het plafond.
Hoiquote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik? POEP POEP POEP
[..]
En hoi Es![]()
Alles goed?
Ook niet gratis, en die moet je ook wassen, dat is ook niet gratisquote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Of je moet ouderwetse katoenen luiers gaan gebruiken.
goed ideequote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Toek of van gips http://hema.nl/nl-nl/wink(...)-%2815983078%29.aspx
en de erwtensoepquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST ST! Snoetenpoetsers van de appie met 50% korting
http://cmgtcontent.ahold.(...)wk4_couponvellen.pdf
Hebben?
voortaan op tijd bedenkenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed ideeMaar kom niet bepaald echt in de buurt van Hema vandaag en moet het wel zo hebben zeg maar. Doe denk ik maar mooie doos alles in 1 lego
Joahquote:
Tof!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben?
Oh, er zijn weer kortingsbonnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben?
das niet zo handig, zeker aangezien er in Blijdorp geen zeehonden zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
beetje te druk geweest met alles behalve familie laatste dagenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en de erwtensoep![]()
![]()
[..]
voortaan op tijd bedenken![]()
Dus je wilt ze niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof!
Maar dan zijn ze nog steeds duurder dan die van de Action
Nee, hoeft niet, want ik kom nu toch regelmatig bij de Action, maar dankjewelquote:
Ja, als ik hem morgen maar mee kan nemen naar het werkquote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en meisje, wanneer moet de auto terug zijn? Is vanavond ook goed?
Dat is waar.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet gratis, en die moet je ook wassen, dat is ook niet gratis
aan de buitenkant van het oceanium wel toch? of zijn dat zeeleeuwen?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef crv het volgende:
[..]
das niet zo handig, zeker aangezien er in Blijdorp geen zeehonden zijn
eet ze en sterktequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
aan de buitenkant van het oceanium wel toch? of zijn dat zeeleeuwen?
Keequote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, want ik kom nu toch regelmatig bij de Action, maar dankjewel
Smakelijk en succes!quote:
Dan kom ik na het eten bij m'n ouders, kee? Dan kan ik em ook nog ff voltankenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik hem morgen maar mee kan nemen naar het werk
Oh, kijk, Thijs een weekje oud:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wel toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef crv het volgende:
[..]
das niet zo handig, zeker aangezien er in Blijdorp geen zeehonden zijn
nou das toch wel behoorlijk verschil hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
http://www.rotterdamzoo.n(...)%20plattegrond09.pdf ik zie het schil amper
noo tochquote:
Is goedquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan kom ik na het eten bij m'n ouders, kee? Dan kan ik em ook nog ff voltanken
Past dat wel in je lunchtrommel?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik hem morgen maar mee kan nemen naar het werk
Zeeleeuwenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt wel. heb er vorig jaar zelf foto's van gemaakt.
Hoe wil jij ze noemen dan?
volgens mij zwemmen die door elkaar daar maar ok.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt wel. heb er vorig jaar zelf foto's van gemaakt.
Hoe wil jij ze noemen dan?
Zitten jullie vandaag allemaal op bijdehand ofzo?quote:
Wat eten we?quote:
Douche ze Liebchenquote:
Ik was al vroeg opquote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zitten jullie vandaag allemaal op bijdehand ofzo?
Jeumig.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Wie zijn billen brandt, moet blij zijn dat hij niet andersom stond
ik doe enkel het hoognodige, mijn werkoverhemden voor de rest niks.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:31 schreef BrandX het volgende:
strijken heb ik al een paar jaar niet meer gedaan. Blousen goed ophangen, direct na het wassen, vervolgens desnoods even 'stomen' door de douche heet aan te zetten. werkt goed
En terecht!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe enkel het hoognodige, mijn werkoverhemden voor de rest niks.
Zeer goede tipquote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Tip van mij:
Als je een keer een rib gekneusd hebt en dan pijn stillers hebt, vergeet niet de eerste 's ochtends in te nemen
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Tip van mij:
Als je een keer een rib gekneusd hebt en dan pijn stillers hebt, vergeet niet de eerste 's ochtends in te nemen
Zoiets.. Ze hebben vanochtend al een heel topic volgeblaftquote:
Veel plezier en succes, BeebIxquote:
Dat kwam vooral door dat marskleutertje dat nu door een FA voor een paar dagen naar zijn thuisplaneet is geschopt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets.. Ze hebben vanochtend al een heel topic volgeblaft...
Graag gedaanquote:
Dat is het zekerquote:
een voordeel voor mijquote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets.. Ze hebben vanochtend al een heel topic volgeblaft...
Ik kneus mijn ribben nietquote:
De dag is nog niet om.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
een voordeel voor mij
Sta ik eens niet in de top 3
Dat is nog een betere optiequote:
Weet ik maar ben zo eerst naar een maat van mij en daarna gaan we naar de bios dus denk dat ik er voor 20 uur niet meer terug benquote:
Hoe heb je ze eigenlijk gekneusd?quote:
Wrom?quote:
Dan heb je nog 4 uur over.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is nog een betere optie
[..]
Weet ik maar ben zo eerst naar een maat van mij en daarna gaan we naar de bios dus denk dat ik er voor 20 uur niet meer terug ben
had je maar voldoende zekerheid, zeg nooit nooit.quote:
Ohquote:
Dat laatstequote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie![]()
Nu aankleden en schaatsen kijken![]()
En uitziekenEr komen de meest fascinerende substanties uit mijn neus
Ik zei 'niet' geen 'nooit'quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef crv het volgende:
[..]
had je maar voldoende zekerheid, zeg nooit nooit.
ik dacht dat ik nooit een spierscheuring in mijn kuit zou krijgen
TMIquote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie![]()
Wel interessant he het wat er allemaal uit kan komenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie![]()
quote:
breek me de bek niet openquote:Op zondag 23 januari 2011 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zei 'niet' geen 'nooit' [ afbeelding ]
En van die spierscheuring, da's wel echt balen!
Ieh bah patsquote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
breek me de bek niet open![]()
En niet eens door sport of vallen of rare actie. Nee gewoon op het gemak lopend van de trein naar de bus en van het een op het andere moment PATS.
Nu al 2 weekenden binnen terwijl het hier schitterend wandelweer is
quote:
Dat is wel minder, nog te koud buiten om er gewoon te kunnen zitten?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
breek me de bek niet open![]()
En niet eens door sport of vallen of rare actie. Nee gewoon op het gemak lopend van de trein naar de bus en van het een op het andere moment PATS.
Nu al 2 weekenden binnen terwijl het hier schitterend wandelweer is
Dank je, ach het is gewoon erg ongemakkelijk. Lopen met die klote krukken en dan het huishouden. Maar gelukkig komt het vrouwtje weer dinsdagquote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieh bah patsIk vind het eng
Sterkte (of beterschap?
) ermee
Hoe lang gaat het waarschijnlijk duren?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je, ach het is gewoon erg ongemakkelijk. Lopen met die klote krukken en dan het huishouden. Maar gelukkig komt het vrouwtje weer dinsdag
in het zonnetje gaat het wel. maar swinters is het 's ochtends nog te vroeg op het balkon. vanmiddag staat ie in mijn achtertuin, maar daar ligt ook nog sneeuwquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder, nog te koud buiten om er gewoon te kunnen zitten?
dokter zegt 4-6 weken. heb het idee dat het redelijk geneest dus laten we hopen op 4quote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het waarschijnlijk duren?
Aftellen dusquote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
dokter zegt 4-6 weken. heb het idee dat het redelijk geneest dus laten we hopen op 4
Dat is wel jammerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
in het zonnetje gaat het wel. maar swinters is het 's ochtends nog te vroeg op het balkon. vanmiddag staat ie in mijn achtertuin, maar daar ligt ook nog sneeuw
Ik weet zeker van niet maar omdat je elkaar ook niet ontmoet zie je het nietquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik nou echt de enige van mijn leeftijdsgenoten die niet van uitgaan houdt?![]()
Ja ik wel een mooi plekje nu iddquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
*Heb even gekeken waar je woont en is een beetje jaloers
Ik snap dat het gewilde locatie is.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
Ja ik wel een mooi plekje nu idd![]()
Jammer dat het tijdelijk is totdat we laten bouwen. zo'n uitzicht als ik nu heb is moeilijk nog te vinden hier zo dicht bij de grens
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet maar omdat je elkaar ook niet ontmoet zie je het niet
Dat kan wel eens kloppen jaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet maar omdat je elkaar ook niet ontmoet zie je het niet
Whaha ik zou er niet heen gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef crv het volgende:
[..]
ja die is absoluut waar natuurlijk. Misschien een trefpunt organiseren voor die doelgroep, maar hoe krijg je ze daar
in mijn fobo staat er nog een geloof ikquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap dat het gewilde locatie is.
Heb je misschien een foto van je uitzicht?
Dat is dus het hele punt en ook omdat de meeste niet op een forum zitten kom je het dus ook niet snel te wetenquote:
Dan spiek ik even meequote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef crv het volgende:
[..]
in mijn fobo staat er nog een geloof ik
* gaat zelf even eigen fobo kijken
Spierscheuring? Oh nee MINSTENS een half jaarquote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
dokter zegt 4-6 weken. heb het idee dat het redelijk geneest dus laten we hopen op 4
die laatste crv's chill plek is van mijn balkon genomenquote:
Die heeft z'n spier misschien verder gescheurdquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spierscheuring? Oh nee MINSTENS een half jaar
Kijk maar naar Arjen RObben
Hee flashentrekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spierscheuring? Oh nee MINSTENS een half jaar
Kijk maar naar Arjen RObben
Wow waar woon jij ergens dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
die laatste crv's chill plek is van mijn balkon genomen
Hesingue in de Elzass, 2 kilometer van Baselquote:
Ziet er echt goed uit, daar kan je zeker goed zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
die laatste crv's chill plek is van mijn balkon genomen
Hey TMFquote:
Wooow wat verquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
Hesingue in de Elzass, 2 kilometer van Basel
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er echt goed uit, daar kan je zeker goed zitten
[..]
Hey TMF
De kater komt laterquote:
Misschien dit jaar als ik ook op vakantie ga naar waar mijn ouders zijn toch even bij jou langs wippen, kom er dan toch vlak langsquote:Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef crv het volgende:
[..]
zeker 's zomers, in de ochtend is het er te heet, dan kom je er gaar af maar 's middags draait de zon naar achteren en dan kun je er heerlijk zitten. heb er dan ook een launch set staan, wijntje erbij en vliegtuigjes kijken die over basel heen opstijgen
is ook duits geweest in het verleden. ze spreken hier ook een onverstaanbaar dialect Elsassisch mengeling tussen allemanisch wat ze aan de andere kant van de rijn in Duitsland spreken en Frans echt niet te verstaanquote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wooow wat verIk vond het er trouwens wel heel Duits uitzien, dus dit verklaart alles
Herman Breuutquote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Cruisin' down the line, head up high
Wonder why it's so hard to feel fine
Got all I need
Plastic teeth
A pocket full of speed
And I'm cool with the heat
waar zitten jouw ouders dan ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dit jaar als ik ook op vakantie ga naar waar mijn ouders zijn toch even bij jou langs wippen, kom er dan toch vlak langs
Hoe communiceer je dan met ze?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
is ook duits geweest in het verleden. ze spreken hier ook een onverstaanbaar dialect Elsassisch mengeling tussen allemanisch wat ze aan de andere kant van de rijn in Duitsland spreken en Frans echt niet te verstaan
moeilijk, want mijn frans is nog steeds niksquote:
Nu nog gewoon hier, ik woon nog thuis maar van het zomer gaan ze ergens in noord Italië op vakantie dus grote kans dat ik dan over de 5 naar Zwitserland ga en zo te zien is dat minder ver dan dat hier van een snelweg woonquote:
eet zequote:
Dus meer gebaren en zoquote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
moeilijk, want mijn frans is nog steeds niks![]()
Er spreken er ook best wel duits hier
smakelijkkkkquote:
En... nog extreme die hard jackass avonturen meegemaakt?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En... nog extreme die hard jackass avonturen meegemaakt?
zit onder het slijmquote:Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Hond van de buren was aan het knabbelen aan m'n mobiel
Je iPhone?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Hond van de buren was aan het knabbelen aan m'n mobiel
quote:
zeker, gelukkig zijn er geen doden gevallenquote:
Die hond misschien dalijk...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zeker, gelukkig zijn er geen doden gevallen
dat beest eet echt alles opquote:
zeker alleen veuls te laat ... was 7:00 thuis of zoquote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De kater komt laterWas het wel gezellig?
![]()
we praten lekker door elkaar heenquote:
als je dat doet, houd je aan de snelheid zowel op de 5 wordt waanzinnig veel gecontroleert tegenwoordig en in Zwitserland hebben ze traject controles ingevoerd. vooral tunnels zijn daar populairquote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog gewoon hier, ik woon nog thuis maar van het zomer gaan ze ergens in noord Italië op vakantie dus grote kans dat ik dan over de 5 naar Zwitserland ga en zo te zien is dat minder ver dan dat hier van een snelweg woon
Heb je nu geen oren meer?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat beest eet echt alles op
M'n oortjes hebben er ook al aan moeten geloven.
Nogalquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we praten lekker door elkaar heen
Geen oortjes die ik kan inpluggen in m'n mobiel iigquote:
Dat noem je toch vroegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
[..]
zeker alleen veuls te laat ... was 7:00 thuis of zo
Dank je voor de tip, de 5 is met 130 nog al saaiquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
als je dat doet, houd je aan de snelheid zowel op de 5 wordt waanzinnig veel gecontroleert tegenwoordig en in Zwitserland hebben ze traject controles ingevoerd. vooral tunnels zijn daar populair
Whaha die heb ik echt nog 30 liggen ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen oortjes die ik kan inpluggen in m'n mobiel iig
hoeveel wil je ervoor?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha die heb ik echt nog 30 liggen ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoeveel wil je ervoor?
Een ontbijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een ontbijt
ben bereid het klaar te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de reiskostenvergoeding word wel bij de rekening meegerekend!Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
vanaf Freiburg 120 nog veel saaierquote:Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat noem je toch vroeg
[..]
Dank je voor de tip, de 5 is met 130 nog al saai
In de tunnels doe ik het toch wel rustiger
true true maar weet nu wel weer wrom ik dat nooit meer deed lol ...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat noem je toch vroeg
[..]
Dank je voor de tip, de 5 is met 130 nog al saai
In de tunnels doe ik het toch wel rustiger
Dan laat maarquote:Op zondag 23 januari 2011 13:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben bereid het klaar te maken.
maar de reiskostenvergoeding word wel bij de rekening meegerekend!
Dus gewoon dat helepokke end mag je maar 120quote:
Vanavond dus ook niet al te laatquote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true true maar weet nu wel weer wrom ik dat nooit meer deed lol ...
Oh nou volgens mij rij ik toch zeker tot voorbij Müllheim gewoon 200 hoorquote:
echt niet, vanaf Freiburg is het boemelen met die treinquote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou volgens mij rij ik toch zeker tot voorbij Müllheim gewoon 200 hoor
sterktequote:
Duh want die 5 is zo achterlijk lang saaiquote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou volgens mij rij ik toch zeker tot voorbij Müllheim gewoon 200 hoor
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan laat maarIk zet mijn mama wel even aan het werk [ afbeelding ]
flash treint enkelquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Duh want die 5 is zo achterlijk lang saai
quote:
Bij ons groeit er geen omelet in de tuinquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik maak zelf, eigen gemalen bloem, zelfgeplukte kruiden, home-plukt aardbeien, versgeperst sinaasappelsap uit eigen tuin
Weet ik maar daarom die 5quote:
Eetsequote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchtijd. Beschuit met kaas en een kop kippenbouillon.
niet helemaal hoor, het eerste stuk na Karlsruhe kun je gewoon planken, kloterige is dat een groot deel 2 baans is. Daar wordt aan gewerkt, en een deel is nu driebaans sinds de kerstquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Duh want die 5 is zo achterlijk lang saai
Als ik dat doe krijg ik ruzie met mij maquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woei, gedoucht en spullen opgeruimdNu rijstwafels met oude kaas
[..]
Sorry Trev, maar als je wat doet?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik ruzie met mij ma
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef crv het volgende:
[..]
niet helemaal hoor, het eerste stuk na Karlsruhe kun je gewoon planken, kloterige is dat een groot deel 2 baans is. Daar wordt aan gewerkt, en een deel is nu driebaans sinds de kerst
niet handig als je achter het stuur zitquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
gaat dus de goede kant op, meestal lag ik in de auto dat stuk te pitten
Naar zwolle gaan, ze vind het niet eens goed dat ik gewoon bij bowlen ga kijken voor de gezelligheid omdat ik nog maar niet ga werken vanwege mijn ribquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry Trev, maar als je wat doet?
die leg ik zelfquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij ons groeit er geen omelet in de tuin![]()
Ik vind het heerlijk ontspannenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig als je achter het stuur zit
verkeerde afslagquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woei, gedoucht en spullen opgeruimdNu rijstwafels met oude kaas
[..]
van 9:00 tot 16:30...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij. Als we hoe laat niets van je gehoord hebben, moeten we een reddingsteam sturen?
Muwhaha travestieten haanquote:
hé, bij mij ookquote:
dat heb ik nog nooit op dat stuk gedaan, zelf rijden danquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig als je achter het stuur zit
quote:
Ah zo, lastig is datquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naar zwolle gaan, ze vind het niet eens goed dat ik gewoon bij bowlen ga kijken voor de gezelligheid omdat ik nog maar niet ga werken vanwege mijn rib
Pokpok! Mag ik een omelet met kaas?quote:
Smakelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hé, bij mij ook
oven zei piep, dus doeisels!
Vind ik dus ookquote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zo, lastig is dat
[..]
Pokpok! Mag ik een omelet met kaas?
Chikeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat laatste stuk tot Basel wel ja, dat klopt. Maar daar zijn ze ook met een vette tunnel bezigquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
echt niet, vanaf Freiburg is het boemelen met die trein
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chikeyik imponeer mezelf, kan ik tenminste nog een chick scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
okok!quote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkeerde afslag
[..]
van 9:00 tot 16:30...
dus om 17:00 9:05 wil ik wel gered worden
Enkel voor het vrachtverkeer volgens mij en dat is maar een klein stukje. Der is nog steeds continue geklooi hier over die Rheintalbahn. en die Zwitsers hebben de pest in want hun tunnel is in drie jaar klaar. Die duitsers lopen jaren achter op schemaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste stuk tot Basel wel ja, dat klopt. Maar daar zijn ze ook met een vette tunnel bezig
In Z'dam geweest?. Is daar nog wat leuksquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
[..]
zeker alleen veuls te laat ... was 7:00 thuis of zo
Dat zou wel kut zijn, hoewel het ook voor het vrachtverkeer wel nodig is. Dwars door Freiburg hebben ze ook zo'n bypass gemaakt om het Hbf te verschonen van goederenverkeer. En dat is daar erg nuttig.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
Enkel voor het vrachtverkeer volgens mij en dat is maar een klein stukje. Der is nog steeds continue geklooi hier over die Rheintalbahn. en die Zwitsers hebben de pest in want hun tunnel is in drie jaar klaar. Die duitsers lopen jaren achter op schema
In Offenburg zijn ze erachter dat een tunnel toch handiger is dus dat wordt nu wel anders dan geplandquote:Op zondag 23 januari 2011 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn, hoewel het ook voor het vrachtverkeer wel nodig is. Dwars door Freiburg hebben ze ook zo'n bypass gemaakt om het Hbf te verschonen van goederenverkeer. En dat is daar erg nuttig.
Het rijk alleen?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:39 schreef es70 het volgende:
Everybody has left the building.
Piece & quiet.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik imponeer mezelf, kan ik tenminste nog een chick scoren
Doe nou niet alsof je niemand kunt krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Heerlijk gevoelquote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
En nu ga ik eerst zonder dat er mensen op m'n handen kijken 2 plankjes op maat maken.
Veel plezierquote:
Veel plezierquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Koen66 het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
Naar het zwembad ik:W
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Koen66 het volgende:
Hippe UIquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Zooo gedouched.. fris en fruitig en de strijk doe ik later wel weer
Zwembadquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Koen66 het volgende:
Naar de Wiemelquote:
Hoezo ken jij die?quote:
Omdat ik daar wel eens geweest ben.quote:
ik gebruik dat ding echt nooitquote:
Koen niet of de cam nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gebruik dat ding echt nooitheb laatst wel weer dat proggie gedownload want wilde een foto samen met mij en Koen maken... maar hij wilde niet
Ik heb er een van de Aldiquote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gebruik dat ding echt nooitheb laatst wel weer dat proggie gedownload want wilde een foto samen met mij en Koen maken... maar hij wilde niet
Tweemaal daags op werkdagen, gedurende korte tijd.quote:
Oeh nou wil ik echt weten wie je bentquote:Op zondag 23 januari 2011 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Tweemaal daags op werkdagen, gedurende korte tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |