Succes met barenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
Ik wil er hier over half jaar ofzo ook 2
oef sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
Koen!!
Aabeisjemhoujou
Ik heb klapperende eierstokken
quote:
hoeveel lol kan je hebben met een wasmachinequote:
quote:
dan ben je nu al 3 maanden te laatquote:Op zondag 23 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
Ik wil er hier over half jaar ofzo ook 2
* kijkt in Fotoboek.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
Koen!!
Aabeisjemhoujou
Ik heb klapperende eierstokken
quote:
Is toch fijn dat mensen dat zelf mogen bepalenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* kijkt in Fotoboek.
Daar ben jij nog veel te jong voor.
ja ik word er serieus vrolijk vanquote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeveel lol kan je hebben met een wasmachine
en terecht ook en dat je vrolijk werd kwam goed overquote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik word er serieus vrolijk van![]()
altijd leuk héquote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch fijn dat mensen dat zelf mogen bepalen
Ja, dat wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch fijn dat mensen dat zelf mogen bepalen
Ik zal er voorlopig ook nog niks mee (kunnen) doenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* kijkt in Fotoboek.
Daar ben jij nog veel te jong voor.
Whehe ik heb mijn vrolijke momentenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
en terecht ook en dat je vrolijk werd kwam goed over
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal er voorlopig ook nog niks mee (kunnen) doen
Ja, of wel met haar in bed belanden maar een kapotje gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
* note to self: Niet met Yuki in bed belanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zei dat je me mooi vindt!!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
* note to self: Niet met Yuki in bed belanden
Ze is van 88quote:
Dat is ook een optie, maar als ze echt hele erge rammelende eierstokken heeft prikt ze er misschien wel een gaatje in van te voren.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of wel met haar in bed belanden maar een kapotje gebruiken
Ooooh, toen wist ik ook al lang dat ik kindertjes wildequote:
Dat klopt, ik vind je ook mooiquote:
Ja, want vrouwen met rammelende eierstokken worden op slag dom en denken dat een condoom saboteren en zwanger worden van iemand die geen kinderen wil een heeeeeeeeeeeeeeeel goed plan isquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, maar als ze echt hele erge rammelende eierstokken heeft prikt ze er misschien wel een gaatje in van te voren.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Rammelende eierstokken ... niet kijken !!!Koen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, want alle vrouwen zijn hoeren!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen met rammelende eierstokken worden op slag dom en denken dat een condoom saboteren en zwanger worden van iemand die geen kinderen wil een heeeeeeeeeeeeeeeel goed plan is
Die eierstokken blijven nog wel een tijdje rammelen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, maar als ze echt hele erge rammelende eierstokken heeft prikt ze er misschien wel een gaatje in van te voren.
zie je, dat dacht ik al.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen met rammelende eierstokken worden op slag dom en denken dat een condoom saboteren en zwanger worden van iemand die geen kinderen wil een heeeeeeeeeeeeeeeel goed plan is
maar die zitten hier nietquote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want sommige vrouwen zijn hoeren!En manipulatieve kut wijven
Sommige wel ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Verstandige vrouwquote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die eierstokken blijven nog wel een tijdje rammelen hoor
Maar ik wil pas kinderen als ik weet wat ik met m'n leven wil en met wie, dus voorlopig geen gaatjes in kapotjes
Hoi RZquote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Sommige wel ja.Ik ken iemand die had zijn vriendin al na anderhalve maand zwanger (
) en hij zei letterlijk: "Het was een ongelukje , maar zij wilde wel snel kinderen."
Dan is het volgens mij een ongelukje met voorbedachte rade.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen zijn hoeren!En manipulatieve kut wijven
Ja hoi!quote:
Hoi RZ, alles goed?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sommige wel ja.Ik ken iemand die had zijn vriendin al na anderhalve maand zwanger (
) en hij zei letterlijk: "Het was een ongelukje , maar zij wilde wel snel kinderen."
Dan is het volgens mij een ongelukje met voorbedachte rade.
Bedoel je dat ik elke vrouw waar ik seks mee heb moet gaan betalen?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen zijn hoeren!![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik wil pas kinderen als ik weet wat ik met m'n leven wil en met wie, dus voorlopig geen gaatjes in kapotjes
pics or it didin't happenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ehm jijquote:
Hai!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
behalve dan dat mars-mannetje een beetje loopt onzin uit te kramen
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh? Maar wie is RZ dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm jijJe hebt verdacht veel hetzelfde
Jouw UIquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je aub normaal meeeposten?quote:
Heequote:
Vanaf hoe laat ben ik welkom?quote:
De laatste twee pagina's lukt hem dat vrij slecht.quote:
Ik wil ook meequote:Op zondag 23 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat ben ik welkom?
Goed hoor! Beetje hoofdpijn alleenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee![]()
Hoe is het met jou nu?
(En je ziet vanzelf wel wat er niet helemaal goed gaat)
ik ben er vanaf 16:00 ofzo maar jij bent welkom vanaf 00:00 dat weet jequote:Op zondag 23 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat ben ik welkom?
Daarom vraag ik het ook maar evenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De laatste twee pagina's lukt hem dat vrij slecht.
Kun je vrijdag?quote:
He, volgens mijn psychiater ben ik heul niet gekquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed hoor! Beetje hoofdpijn alleen
Laat geworden gister?quote:
Lief tegen het gekke aanquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, volgens mijn psychiater ben ik heul niet gek
Ik denk dat ik tegen 10/ 11 uur op de trein stap als muck dat goed vindt, kunnen we nog ff kletsen voor jij er bentquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben er vanaf 16:00 ofzo maar jij bent welkom vanaf 00:00 dat weet je
It's sooo FLUFFYquote:
Op zich kan ik vrijdagmiddag wel wegquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je vrijdag?
[..]
He, volgens mijn psychiater ben ik heul niet gek
Katerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed hoor! Beetje hoofdpijn alleen
Is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOAH!!!! Ga mee dan!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's sooo FLUFFY
[..]
Op zich kan ik vrijdagmiddag wel weg
I'm gonna DIE!!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's sooo FLUFFY
[..]
Op zich kan ik vrijdagmiddag wel weg
roddelen bedoel hequote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen 10/ 11 uur op de trein stap als muck dat goed vindt, kunnen we nog ff kletsen voor jij er bent
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
Is goed.![]()
OT: drink bijna nooit koffie.
Het is meer een algemeen slowchat topic waar je rustig mee kan praten, maar getroll is hier niet toegestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
ja maar ik kan pas tegen half 2 wegquote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!! Ga mee dan!Kom ik je halen in Hoorn
Met de trein dan wel he?
jij was hier al een tijdje tochquote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er is een kleuter van Mars neergedaald in de KSC.
wat denk je zelf? tuurlijk ben jij dat.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik kan pas tegen half 2 weg
En ik weet helemaal niet of ik wel welkom ben bij Toek en Muck
Oke, mijn excuses hiervoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is meer een algemeen slowchat topic waar je rustig mee kan praten, maar getroll is hier niet toegestaan.
Ik hoorde net van welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik kan pas tegen half 2 weg
En ik weet helemaal niet of ik wel welkom ben bij Toek en Muck
--> ONZquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
Oke, mijn excuses hiervoor.![]()
In welke topic's is het wel toegestaan om te trollen?
De mijne denk ik ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn dm's komen nie taan bij DaMart denk ik. Stom DM systeem
Nergens, maar in ONZ wordt het toegestaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
Ben je zo kansloos dat je dat trollen nodig hebt?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Mars-Mannetje het volgende:
dat weet ze ook welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde net van wel![]()
En dan kom ik dan gewoon
Kan ik uitslapen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |