Lief tegen het gekke aanquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, volgens mijn psychiater ben ik heul niet gek
Ik denk dat ik tegen 10/ 11 uur op de trein stap als muck dat goed vindt, kunnen we nog ff kletsen voor jij er bentquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben er vanaf 16:00 ofzo maar jij bent welkom vanaf 00:00 dat weet je
It's sooo FLUFFYquote:
Op zich kan ik vrijdagmiddag wel wegquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je vrijdag?
[..]
He, volgens mijn psychiater ben ik heul niet gek
Katerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed hoor! Beetje hoofdpijn alleen
Is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOAH!!!! Ga mee dan!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's sooo FLUFFY
[..]
Op zich kan ik vrijdagmiddag wel weg
I'm gonna DIE!!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's sooo FLUFFY
[..]
Op zich kan ik vrijdagmiddag wel weg
roddelen bedoel hequote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen 10/ 11 uur op de trein stap als muck dat goed vindt, kunnen we nog ff kletsen voor jij er bent
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
Is goed.![]()
OT: drink bijna nooit koffie.
Het is meer een algemeen slowchat topic waar je rustig mee kan praten, maar getroll is hier niet toegestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
ja maar ik kan pas tegen half 2 wegquote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!!!! Ga mee dan!Kom ik je halen in Hoorn
Met de trein dan wel he?
jij was hier al een tijdje tochquote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er is een kleuter van Mars neergedaald in de KSC.
wat denk je zelf? tuurlijk ben jij dat.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik kan pas tegen half 2 weg
En ik weet helemaal niet of ik wel welkom ben bij Toek en Muck
Oke, mijn excuses hiervoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is meer een algemeen slowchat topic waar je rustig mee kan praten, maar getroll is hier niet toegestaan.
Ik hoorde net van welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik kan pas tegen half 2 weg
En ik weet helemaal niet of ik wel welkom ben bij Toek en Muck
--> ONZquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
Oke, mijn excuses hiervoor.![]()
In welke topic's is het wel toegestaan om te trollen?
De mijne denk ik ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn dm's komen nie taan bij DaMart denk ik. Stom DM systeem
Nergens, maar in ONZ wordt het toegestaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
Ben je zo kansloos dat je dat trollen nodig hebt?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Mars-Mannetje het volgende:
dat weet ze ook welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde net van wel![]()
En dan kom ik dan gewoon
Kan ik uitslapen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |