Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er is een kleuter van Mars neergedaald in de KSC.
Je moet toch watquote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat weet ze ook welHahahaha overal de zonnige kant van zien
pcies!quote:
Lego natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
pcies!
Wat koop je voor een held van 5 jaar oud?
lollyquote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
pcies!
Ehm, jongetje of meisje?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
pcies!
Een grotere Thijs?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Ik vond het heel stom dat Thijs uit zijn leukste broekje was gegroeid, vind ik hem net gewoon op MP in een maat groter![]()
![]()
dagje uit met ome Toekito?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
pcies!
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat denk je zelf? tuurlijk ben jij dat.
Ik heb dat kaartje van die aanbieding nog dus dat kan op zich welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde net van wel![]()
En dan kom ik dan gewoon
Kan ik uitslapen
![]()
gefeliciteerdquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
Terug van zwemmen
6 diploma's uit mogen reiken
Ja, maar die krijg ik steeds gratisquote:
JEUJquote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Ik vond het heel stom dat Thijs uit zijn leukste broekje was gegroeid, vind ik hem net gewoon op MP in een maat groter![]()
![]()
Tofquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
Terug van zwemmen
quote:
Overleg maar even thuis, zou tof zijn als je mee kuntquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat kaartje van die aanbieding nog dus dat kan op zich wel
Nou ja, gratisquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die krijg ik steeds gratis
quote:
laatste keer zat die met zijn kop tegen het dakquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die krijg ik steeds gratis
Het is goed hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Overleg maar even thuis, zou tof zijn als je mee kunt![]()
Nja, er moet wat brandstof inquote:
en dat allemaal ondanks jou aanwezigheidquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
Terug van zwemmen
JEUJquote:
huh?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
laatste keer zat die met zijn kop tegen het dak
Is goedquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ![]()
Dan spreken wij nog wel een tijd af op Hoorn perenijsje
dat is de pest hij heeft al zoveel treinen en legoquote:
Ja, en dat komt er ook weer uitquote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nee hoor, er moet immers eten en drinken in.
Raampjes, deurtjes & dakblokjes ookquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Losse blokjes doen het altijd goed.
We waren in Blijdorp en ik tilde hem op zodat die de zeehonden ook bovenwater kon zien *bam* met zijn kop tegen het plafond.quote:
Maar daar kun je dan weer weinig mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat komt er ook weer uit
Dan een boekje en daar iets leuks voorin schrijvenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is de pest hij heeft al zoveel treinen en lego
je hebt bij de Hema van die houten bouwpakketten, kunnen ze een ridderkasteel knutselen en vervenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is de pest hij heeft al zoveel treinen en lego
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
We waren in Blijdorp en ik tilde hem op zodat die de zeehonden ook bovenwater kon zien *bam* met zijn kop tegen het plafond.
Daar moet je opvangflapjes voor kopen, is ook niet gratisquote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar daar kun je dan weer weinig mee.
Wat hoor ik? POEP POEP POEPquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat komt er ook weer uit
En hoi Esquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Raampjes, deurtjes & dakblokjes ook.
Dat klopt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar moet je opvangflapjes voor kopen, is ook niet gratis
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
We waren in Blijdorp en ik tilde hem op zodat die de zeehonden ook bovenwater kon zien *bam* met zijn kop tegen het plafond.
Hoiquote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hoor ik? POEP POEP POEP
[..]
En hoi Es![]()
Alles goed?
Ook niet gratis, en die moet je ook wassen, dat is ook niet gratisquote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Of je moet ouderwetse katoenen luiers gaan gebruiken.
goed ideequote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Toek of van gips http://hema.nl/nl-nl/wink(...)-%2815983078%29.aspx
en de erwtensoepquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST ST! Snoetenpoetsers van de appie met 50% korting
http://cmgtcontent.ahold.(...)wk4_couponvellen.pdf
Hebben?
voortaan op tijd bedenkenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed ideeMaar kom niet bepaald echt in de buurt van Hema vandaag en moet het wel zo hebben zeg maar. Doe denk ik maar mooie doos alles in 1 lego
Joahquote:
Tof!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben?
Oh, er zijn weer kortingsbonnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben?
das niet zo handig, zeker aangezien er in Blijdorp geen zeehonden zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
beetje te druk geweest met alles behalve familie laatste dagenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en de erwtensoep![]()
![]()
[..]
voortaan op tijd bedenken![]()
Dus je wilt ze niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof!
Maar dan zijn ze nog steeds duurder dan die van de Action
Nee, hoeft niet, want ik kom nu toch regelmatig bij de Action, maar dankjewelquote:
Ja, als ik hem morgen maar mee kan nemen naar het werkquote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en meisje, wanneer moet de auto terug zijn? Is vanavond ook goed?
Dat is waar.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet gratis, en die moet je ook wassen, dat is ook niet gratis
aan de buitenkant van het oceanium wel toch? of zijn dat zeeleeuwen?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef crv het volgende:
[..]
das niet zo handig, zeker aangezien er in Blijdorp geen zeehonden zijn
eet ze en sterktequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
aan de buitenkant van het oceanium wel toch? of zijn dat zeeleeuwen?
Keequote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, want ik kom nu toch regelmatig bij de Action, maar dankjewel
Smakelijk en succes!quote:
Dan kom ik na het eten bij m'n ouders, kee? Dan kan ik em ook nog ff voltankenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik hem morgen maar mee kan nemen naar het werk
Oh, kijk, Thijs een weekje oud:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wel toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef crv het volgende:
[..]
das niet zo handig, zeker aangezien er in Blijdorp geen zeehonden zijn
nou das toch wel behoorlijk verschil hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
http://www.rotterdamzoo.n(...)%20plattegrond09.pdf ik zie het schil amper
noo tochquote:
Is goedquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan kom ik na het eten bij m'n ouders, kee? Dan kan ik em ook nog ff voltanken
Past dat wel in je lunchtrommel?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik hem morgen maar mee kan nemen naar het werk
Zeeleeuwenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt wel. heb er vorig jaar zelf foto's van gemaakt.
Hoe wil jij ze noemen dan?
volgens mij zwemmen die door elkaar daar maar ok.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt wel. heb er vorig jaar zelf foto's van gemaakt.
Hoe wil jij ze noemen dan?
Zitten jullie vandaag allemaal op bijdehand ofzo?quote:
Wat eten we?quote:
Douche ze Liebchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |