dokter zegt 4-6 weken. heb het idee dat het redelijk geneest dus laten we hopen op 4quote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het waarschijnlijk duren?
Aftellen dusquote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
dokter zegt 4-6 weken. heb het idee dat het redelijk geneest dus laten we hopen op 4
Dat is wel jammerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
in het zonnetje gaat het wel. maar swinters is het 's ochtends nog te vroeg op het balkon. vanmiddag staat ie in mijn achtertuin, maar daar ligt ook nog sneeuw
Ik weet zeker van niet maar omdat je elkaar ook niet ontmoet zie je het nietquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik nou echt de enige van mijn leeftijdsgenoten die niet van uitgaan houdt?![]()
Ja ik wel een mooi plekje nu iddquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
*Heb even gekeken waar je woont en is een beetje jaloers
Ik snap dat het gewilde locatie is.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
Ja ik wel een mooi plekje nu idd![]()
Jammer dat het tijdelijk is totdat we laten bouwen. zo'n uitzicht als ik nu heb is moeilijk nog te vinden hier zo dicht bij de grens
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet maar omdat je elkaar ook niet ontmoet zie je het niet
Dat kan wel eens kloppen jaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet maar omdat je elkaar ook niet ontmoet zie je het niet
Whaha ik zou er niet heen gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef crv het volgende:
[..]
ja die is absoluut waar natuurlijk. Misschien een trefpunt organiseren voor die doelgroep, maar hoe krijg je ze daar
in mijn fobo staat er nog een geloof ikquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap dat het gewilde locatie is.
Heb je misschien een foto van je uitzicht?
Dat is dus het hele punt en ook omdat de meeste niet op een forum zitten kom je het dus ook niet snel te wetenquote:
Dan spiek ik even meequote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef crv het volgende:
[..]
in mijn fobo staat er nog een geloof ik
* gaat zelf even eigen fobo kijken
Spierscheuring? Oh nee MINSTENS een half jaarquote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
dokter zegt 4-6 weken. heb het idee dat het redelijk geneest dus laten we hopen op 4
die laatste crv's chill plek is van mijn balkon genomenquote:
Die heeft z'n spier misschien verder gescheurdquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spierscheuring? Oh nee MINSTENS een half jaar
Kijk maar naar Arjen RObben
Hee flashentrekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spierscheuring? Oh nee MINSTENS een half jaar
Kijk maar naar Arjen RObben
Wow waar woon jij ergens dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
die laatste crv's chill plek is van mijn balkon genomen
Hesingue in de Elzass, 2 kilometer van Baselquote:
Ziet er echt goed uit, daar kan je zeker goed zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
die laatste crv's chill plek is van mijn balkon genomen
Hey TMFquote:
Wooow wat verquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
Hesingue in de Elzass, 2 kilometer van Basel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |