Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
WW gebruikt geen PI's, maar hij maakt een grapjequote:Op zondag 23 januari 2011 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k had al een kutdag maar nu moet ik echt huilen
owwwwwwquote:Op zondag 23 januari 2011 02:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WW gebruikt geen PI's, maar hij maakt een grapje
Dat denk jij.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WW gebruikt geen PI's, maar hij maakt een grapje
Ik vind jouw ui echt super eng trouwensquote:
Nee hoor, ik weet het wel zekerquote:
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 02:14 schreef Koen66 het volgende:
biertje bijna op, zal ik gaan slapen dan?
zo eng is die toch niet ?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jouw ui echt super eng trouwens
Ik hou van richtlijnen en duidelijkheid! Het liefst zou ik ook weer een gescheiden klassensysteem willen hebben zoals in de middeleeuwen, waarin alle banen van vader op zoon worden overgedragen.quote:
wat was je vorige ook alweer?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:14 schreef crv het volgende:
[..]
zo eng is die toch niet ?
Is de clown van SK
NEEEEEEE!!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:14 schreef Koen66 het volgende:
biertje bijna op, zal ik gaan slapen dan?
wacht maar tot je de politieke standpunten van een andere KSC-er hoortquote:Op zondag 23 januari 2011 02:11 schreef Symphonic het volgende:
k had al een kutdag maar nu moet ik echt huilen
daar moet wel aan wennen dan, want ik ben niet zo vlotquote:
Ja, van It toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:14 schreef crv het volgende:
[..]
Is de clown van SK
Misschien ben ik wel een klein beetje een vrouwenhater en SPG'er?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet het wel zeker
Barretje?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht maar tot je de politieke standpunten van een andere KSC-er hoort
Ja hoi, werkeloze nietsnut meldtquote:Op zondag 23 januari 2011 02:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht maar tot je de politieke standpunten van een andere KSC-er hoort
troost je, ik wissel nog wel eens dus het is altijd maar tijdelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 02:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, van It toch?Nachtmerrie materiaal echt waar
HEERLIJK, neuken?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een klein beetje een vrouwenhater en SPG'er?
Scary as hell manquote:Op zondag 23 januari 2011 02:14 schreef crv het volgende:
[..]
Is de clown van SK
Komt vanzelf wel johquote:Op zondag 23 januari 2011 02:15 schreef crv het volgende:
[..]
daar moet wel aan wennen dan, want ik ben niet zo vlot
Komt goedquote:Op zondag 23 januari 2011 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
over 6 uur rennen er weer koters rond hier
Doe maar snel danquote:Op zondag 23 januari 2011 02:16 schreef crv het volgende:
[..]
troost je, ik wissel nog wel eens dus het is altijd maar tijdelijk
wie meldt zich dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi, werkeloze nietsnut meldt
staan ze zo laat op danquote:Op zondag 23 januari 2011 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
over 6 uur rennen er weer koters rond hier
Ach, ga toch wat doen, zo moeilijk is het niet, huphupquote:Op zondag 23 januari 2011 02:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi, werkeloze nietsnut meldt
Ik wel hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie meldt zich dan?
jij kan het niet zijn
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt goed![]()
[..]
Doe maar snel dan![]()
He bah! Zie je me nog steeds als een stuk vlees?quote:
ze houdt haar handje toch op?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie meldt zich dan?
jij kan het niet zijn
moet ik weer aan je wennenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Koen66 het volgende:
ook mijn andere UI maar weer eens aangezet
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, ga toch wat doen, zo moeilijk is het niet, huphup
Sterkte en welterusten Peterquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
De wekker gaat hier ook weer op tijd, ik ga ook maar ff slapen (of iets wat daar op lijkt)
trusten en sterkte sympquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
De wekker gaat hier ook weer op tijd, ik ga ook maar ff slapen (of iets wat daar op lijkt)
ik haal even diep adem enquote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel hoorIk houd mijn handje op bij de soos en voeg niets toe aan deze maatschappij
deze is meer 'van hier', die andere is meer 'van TAL'quote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
He bah! Zie je me nog steeds als een stuk vlees?
Lekker slapen lieverdquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
hmmzzzzquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
Hopelijk dan toch fijn dromen, lieverdquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
OK misschien moet ik dan ook maar veranderen. Mischien moet ik wel back to my rootsquote:Op zondag 23 januari 2011 02:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is meer 'van hier', die andere is meer 'van TAL'
Ik verwoord nu enkel even de mening van iemand anders hier hoorquote:
stuur die iemand anders ff nar mij toe......quote:Op zondag 23 januari 2011 02:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik verwoord nu enkel even de mening van iemand anders hier hoorIk vind het heerlijk dat ik nu werk doe wat nuttig is en dat ik weer rustig dingen kan opbouwen
Ik wil super graag weer een normaal leven
jajajajaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
EN DAT WAS NIET MIJN MENING HE, OVER HANDJES OPHOUDEN ENZO
Ik weet niet wie je gedmt hebt, maar ik heb nietsquote:Op zondag 23 januari 2011 02:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij werkt de direct messaging nog niet helemaal goed.
Echt wel, geef maar toequote:Op zondag 23 januari 2011 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
echt niet.quote:
Lieverd, ik ken je niet zo heel goed maar vind je wel liefquote:
Wil jij een dm'tje van mij ja?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je gedmt hebt, maar ik heb niets
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt niet.
ik werd zoooo boos dat ik bijna ging kotsen
ja hier nog een.... Damnquote:Op zondag 23 januari 2011 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt niet.
ik werd zoooo boos dat ik bijna ging kotsen
Alleen als je seksueel getinte opmerkingen maaktquote:Op zondag 23 januari 2011 02:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wil jij een dm'tje van mij ja?
Welterusten kerelquote:Op zondag 23 januari 2011 02:24 schreef crv het volgende:
Glas toch leeggekregen, ga toch maar proberen te slapen.
Moet straks nog een hoop doen want de sjef komt dinsdag![]()
welterusten iedereen en bedankt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
truste kerel, harstikke leuk dat je hier wasquote:Op zondag 23 januari 2011 02:24 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten Solquote:Op zondag 23 januari 2011 02:24 schreef Solique het volgende:
Ben net thuis en compleet verrot, ga dus mijn bed opzoeken![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 02:24 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ciaoquote:
waarschijnlijk welquote:Op zondag 23 januari 2011 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste kerel, harstikke leuk dat je hier was
Hoop dat je een geregelde bezoeker gaat worden
lekker slapenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:24 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe dan maar PM's.. DM's komen niet aan hierquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:24 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stiekem is het toch wel een lekkertje nummer.
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
yep, ze zal het alleen even ff niet zingen I'm afraidquote:Op zondag 23 januari 2011 02:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
zijn het zulke goedkope berichtenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor een euro mogen jullie wel Marijke en mijns DM's lezen.
Dat mag ik ook wel gratisquote:Op zondag 23 januari 2011 02:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor een euro mogen jullie wel Marijke en mijns DM's lezen.
Homo's kijken ook voetbal hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 02:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is dat ik voetbal kijk, anders zou ik aan mijn geaardheid twijfelen door mijn studie en muziekkeuze.
Nee, maar anders gaat ST hengelen bij Marijke en leest zij het gratis en komen jullie er op die manier ook achter. Met een euro gaat ze misschien nog akkoord.quote:
Ja, maar niet voor het spel.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Homo's kijken ook voetbal hoor
k word ook weer wat vrolijkerquote:Op zondag 23 januari 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Love Caro.. Word meteen weer vrolijk, dansering en![]()
![]()
![]()
Ja, als jij mij een euro per pagina geeft die ik net heb nagekekenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, maar anders gaat ST hengelen bij Marijke en leest zij het gratis en komen jullie er op die manier ook achter. Met een euro gaat ze misschien nog akkoord.
Soms is het ook lekker zelfsquote:
Doe dan maar ofquote:Op zondag 23 januari 2011 02:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een speciaal verzoeknummer voor bepaalde mensen die hier nu niet aanwezig zijn.
Mijn mede aanvragers begrijpen me wel
Ik ga je dan wel mooi niet betalen voor die ene pagina die door leergroep-medewerkers zijn geschreven. Die hoefde heul niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als jij mij een euro per pagina geeft die ik net heb nagekeken
Die mannen zijn doorgaans lelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 02:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik snap dus ook niet waarom vrouwen voetbal zo haten. Er rennen knappe mannen rond met een wasbordje wat je af en toe te zien krijgt. Wij zien mooi spel en kunnen ons cluppie aanmoedigen, zij krijgen sexy mannen.
Wat valt er nou te zeuren? NOU?
EN dom (nog erger)quote:Op zondag 23 januari 2011 02:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mannen zijn doorgaans lelijk
Ah, dan ben ik dus geen homo. Ik weet niet wat knappe mannen zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mannen zijn doorgaans lelijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een speciaal verzoeknummer voor bepaalde mensen die hier nu niet aanwezig zijn.
Mijn mede aanvragers begrijpen me wel
Falende docentenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga je dan wel mooi niet betalen voor die ene pagina die door leergroep-medewerkers zijn geschreven. Die hoefde heul niet.
Jaquote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik dus geen homo. Ik weet niet wat knappe mannen zijn.
*gerustgesteld is dat hij ondanks zijn studie en muziekkeuze geen homo is*
Stiekem was dat wel een momentje waar ik heel erg om moest glimlachen.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Kan ik iets voor je doen lieverd?
Hoe vaak heb ik gezegd dat ik meer ben dan een stuk vlees.quote:
Dat doe ik toch ookquote:Op zondag 23 januari 2011 02:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik gezegd dat ik meer ben dan een stuk vlees.Waardeer me voor wie ik ben, vrouwmens!
die draai ik nuquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aaaahhh, het liefste katje ter wereld ligt hier naast me..![]()
![]()
/care Neuken ftwquote:Op zondag 23 januari 2011 02:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bovendien zou meneer Staaij van de SGP nooit toestemmen met het feit dat ik geslachtsgemeenschap zou hebben met vrouwen waar ik geen huwelijkscontract mee heb afgesloten.
Eentje met normen en waarden!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ookWat ben jij voor vent?
Major turn off!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eentje met normen en waarden!
Goedmaakseks?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zei dat ik toch mij vanavond een donzige duck voelde? Nou... Ik voel me nu onderhand wel weer een woeste woerd.
Sterker nog, ik analyseer ook alles kapot om te bekijken of het wel ethisch verantwoord is.quote:
Ik ben wel een sucker voor goedmaakseks.quote:
Ja, maar..quote:Op zondag 23 januari 2011 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
WW wijs jij Marijke af??? Idiote gladiool!!![]()
Slaap ze kerel.quote:
Hij speelt hard to getquote:Op zondag 23 januari 2011 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
WW wijs jij Marijke af??? Idiote gladiool!!![]()
Oh, jij bent er zo een die wil praten en knuffelen na de seksquote:Op zondag 23 januari 2011 02:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sterker nog, ik analyseer ook alles kapot om te bekijken of het wel ethisch verantwoord is.
Slaap lekker lieverdquote:
Zoiets zei je net ook alquote:Op zondag 23 januari 2011 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
WW Idiote galdiool! Wijs je Marijke af??
Ik vraag ook altijd heel onzeker of je de seks een cijfer wilt geven van een schaal van 1 op 10. En als je het een te laag cijfer geeft sluit ik mij huilend op in de badkamer.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij speelt hard to get
[..]
Oh, jij bent er zo een die wil praten en knuffelen na de seks
Dat weet ik tochquote:Op zondag 23 januari 2011 02:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben wel een sucker voor goedmaakseks.
Misschien moesten we toch maar niet neukenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd heel onzeker of je de seks een cijfer wilt geven van een schaal van 1 op 10. En als je het een te laag cijfer geeft sluit ik mij huilend op in de badkamer.
Misschien maar niet nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien moesten we toch maar niet neuken
ik wil welquote:Op zondag 23 januari 2011 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil inmiddels ook wel neuken.. Maar iedereen is pitten..
Opgelost, slotje!quote:
Ik hoor nu net dat ik wel beschikbaar benquote:Op zondag 23 januari 2011 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil inmiddels ook wel neuken.. Maar iedereen is pitten..
![]()
![]()
![]()
Neukenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En wat is er nu weer mis dan met een gevoelige en emotionele man te zijn?
Een lompe sexy voetballer is niet goed.
Een intelligente en gevoelige man is niet goed.
Een man met normen en waarden is niet goed.
Meneer Staaij is niet goed.
Wat is er dan nog wel goed?
Ligt er aan wat je definitie van goed isquote:Op zondag 23 januari 2011 02:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een intelligente en gevoelige man is niet goed.
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een intelligente en gevoelige man is niet goed.[ WELLUS
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opgelost, slotje!
[..]
Ik hoor nu net dat ik wel beschikbaar ben
Ja, being a GC mod and allquote:Op zondag 23 januari 2011 02:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jammer dat net Sym net is gaan slapen. Anders had hij vast wel hier een slotje op kunnen zetten.
Heul niet, want toen Marijke dat hoorde wou ze niet seksen.quote:
Sorry, quote mezelf geloof ikquote:
Ik bespeur hier een vleugje sarcasme?quote:
Uiteraard, pakken wat je pakken kanquote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een vleugje sarcasme?
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:45 schreef suikertaartje het volgende:
Whiskers, je herhaalknop blijft een beetje hangen
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uiteraard, pakken wat je pakken kan
Zal ik hem even komen slopen maken?quote:
Ja hallo. Alles wat blauw is kan voor mijn gevoel topics sluiten. Als zij er zijn moet ik mij gedragen. Ik ga echt niet kijken waar ze wel of niet kunnen modderen, want dan is alle structuur uit mijn systeem.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik hem even komen slopen maken?
En een smurf dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja hallo. Alles wat blauw is kan voor mijn gevoel topics sluiten. Als zij er zijn moet ik mij gedragen. Ik ga echt niet kijken waar ze wel of niet kunnen modderen, want dan is alle structuur uit mijn systeem.
Koen, je bent er nog!!quote:
ik piek 's nachts, dat is op zich best zondequote:
Als zij in de buurt zijn gedraag ik me ook altijd bijzonder goed.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik piek 's nachts, dat is op zich best zonde
Slaap lekker.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenwelterusten lieve mensen
dat heb ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 02:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sweet dreamsquote:Op zondag 23 januari 2011 02:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee hoor, gewoon volhouden... Ooit is Thijs niet uit Ijn bed te brandenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 23 januari 2011 02:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
truste weer Marijkjequote:Op zondag 23 januari 2011 02:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste lieverd!!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon volhouden... Ooit is Thijs niet uit Ijn bed te branden
Dan kun je in de avond en nacht weer doen wat je wilquote:
Dat doe ik nu ookquote:Op zondag 23 januari 2011 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kun je in de avond en nacht weer doen wat je wil
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, de volhouders blijven over
Des te beter dan!!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook![]()
En ik werk ook nog he, daar moet ik wel ook rekening mee houden
Kerel...........quote:Belgische politici moeten een voorbeeld nemen aan het Afrikaanse Sudan, waar het zuiden zich succesvol afsplitste van het noorden. Dat stelde voorzitter Bruno Valkeniers van de separatistische partij Vlaams Belang zaterdag tijdens zijn nieuwjaarstoespraak.
Zuid-Sudan heeft vorige week via een referendum 'zijn onafhankelijkheid verworven en afgerekend met de agressiviteit van de islam', aldus Valkeniers. Bij de verkiezingen afgelopen juni in België stemde de Vlaming volgens hem 'overduidelijk tegen de rotte Belgische constructie'.
Valkeniers laakte het uitblijven van een regering die de knoop doorhakt en kiest voor een onafhankelijk Vlaanderen, Wallonië en een tweetalige stadsregio Brussel. De politici praten al 223 dagen via 'preformateurs, informateurs, olijke duo's, bemiddelaars, verduidelijkers en triumviraten' over de vraag hoe 'men die gammele ruïne overeind kan houden.' Hij verwees daarmee naar alle personen die door koning Albert II werden ingeschakeld bij de tot nu toe vruchteloze pogingen België te hervormen en een kabinet te vormen.
Bron: ANP
Vertelquote:Op zondag 23 januari 2011 02:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet al gelijk wie dit jaar een nominatie krijgt op het WW's faal-prijsje voor politici.
Ik hou een toeziend oogje.quote:
Da's ongeveer NUquote:Op zondag 23 januari 2011 02:56 schreef Koen66 het volgende:
3 uur ga ik in ieder geval laptop uitgooien en naar boven verhuizen
Juist wel... Rare snijboonquote:Op zondag 23 januari 2011 02:58 schreef Koen66 het volgende:
ik ben de enige met een partner die geen begrip heeft dat ik zo laat nog dit soort zaken uitvoer
Ik denk dat als je het referendum van Zuid-Sudan gaat vergelijken met de situatie van België je niet helemaal doorhebt wat daar allemaal gebeurde.quote:
omdat hij zoveel gamede dat hij nu wel MOET snappen dat ik ook veel op internet zit?quote:
Je moet naar POLquote:Op zondag 23 januari 2011 02:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het referendum van Zuid-Sudan gaat vergelijken met de situatie van België je niet helemaal doorhebt wat daar allemaal gebeurde.
De stelselmatige onderdrukking van Zuid-Sudanezen waarbij bedreigingen, moorden en overvallen niet geschuwd werden. De clashes tussen verschillende stammen en geloven. Een burgeroorlog waar meer doden zijn gevallen dan dat hele Irak-gedoe.
Ik denk niet dat hij met zijn vergelijking bedoelde dat er in België ook maar eens een lekkere dictatuur moet gaan heersen en daarna een bloedige burgeroorlog, zodat dan Vlaanderen zich kan afscheiden.
Klapidoot.
als ze nu beneden zou komen en ziet dat ik zit te chatten zou ik bij voorbaat een kutdag hebben morgenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist wel... Rare snijboon![]()
En ik heb gen partner die kan zeuren
Nee, ze wil alleen weten dat zij het belangrijkst voor je is..quote:Op zondag 23 januari 2011 03:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze nu beneden zou komen en ziet dat ik zit te chatten zou ik bij voorbaat een kutdag hebben morgen
Ik heb er wel een tijdje rondgehangen. Maar ik kom daar niet vaak omdat ze voor mijn gevoel niet echt op een correcte manier discussiëren. Heel veel meningen, maar onderbouwingen ho maar. Makkelijk kritiek geven, maar geen oplossingen aandragen. Niet mijn ding.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet naar POL![]()
Maar daar zijn ze niet zo lief hoor..
bij ons is het zo heerlijk scheef, gaan we 'samen' tv kijken, zit ze de godganselijke tijd tijdens dat programma op d'r kliksites te klikken, maar owee als ik eens een keertje glimlach naar m'n laptop omdat er hier iets lolligs gezegd wordtquote:Op zondag 23 januari 2011 02:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat hij zoveel gamede dat hij nu wel MOET snappen dat ik ook veel op internet zit?
hmhm
dat is ze niet en dat weet ze, dat zijn de kids, en dat zijn de kids ook voor haarquote:Op zondag 23 januari 2011 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze wil alleen weten dat zij het belangrijkst voor je is..
Vertel mij wat.. Ik kom van POLquote:Op zondag 23 januari 2011 03:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb er wel een tijdje rondgehangen. Maar ik kom daar niet vaak omdat ze voor mijn gevoel niet echt op een correcte manier discussiëren. Heel veel meningen, maar onderbouwingen ho maar. Makkelijk kritiek geven, maar geen oplossingen aandragen. Niet mijn ding.
*tijdje een semi-politieke studie heeft gedaan*
Ben jij een POL van oorsprong?quote:Op zondag 23 januari 2011 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. Ik kom van POL
OK, daarna dan.. Igg belanrijker dan ST of ik of wie dan ook..quote:Op zondag 23 januari 2011 03:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is ze niet en dat weet ze, dat zijn de kids, en dat zijn de kids ook voor haar
Sweet dreams.quote:
Zo makkelijk is het allemaal niet, schat....quote:Op zondag 23 januari 2011 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OK, daarna dan.. Igg belanrijker dan ST of ik of wie dan ook..
Herinner je waarom je haar koos..
Frontpage, VKZ en toen POL jaquote:Op zondag 23 januari 2011 03:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij een POL van oorsprong?
Weet ik wel...quote:Op zondag 23 januari 2011 03:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het allemaal niet, schat....
Ik ben van oorsprong een KLB'er en POL, maar dat was nog voornamelijk met mijn allereerste account.quote:
Dit IS mijn eerste account en dat blijft het ook.. Kan toch niet liegen..quote:Op zondag 23 januari 2011 03:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong een KLB'er en POL, maar dat was nog voornamelijk met mijn allereerste account.
ik weet waarom ik haar koosquote:Op zondag 23 januari 2011 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OK, daarna dan.. Igg belanrijker dan ST of ik of wie dan ook..
Herinner je waarom je haar koos..
truste WoeWoquote:Op zondag 23 januari 2011 03:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar dames en heren, ik ga ook slapen.
Morgen weer veel studiewerk voor de boeg.
ik ben ook niet zo wisselend en klonendquote:Op zondag 23 januari 2011 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit IS mijn eerste account en dat blijft het ook.. Kan toch niet liegen..
Dat ik geswitcht ben heeft meer te maken dat ik een ex heb die mijn vorige account wist. En ik heb geen behoefte dat zij regelmatig in mijn geschiedenis duikt en even leest wat ik allemaal gepost heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit IS mijn eerste account en dat blijft het ook.. Kan toch niet liegen..
Dat KAN ze niet, want ze snapt haar leven ook niet meer... Niet dat dat het voot jou makkelijker maakt..quote:Op zondag 23 januari 2011 03:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet waarom ik haar koos
alleen is ze niet meer de persoon waar ik voor koos
en dat maakt het moeilijk
ik hou echt nog wel van d'r en dat weet ze ook
maar ze maakt godverdorie m'n leven af en toe zo fucking moeilijk
en dat wil ze maar niet snappen
JIJ krijgt een dikke KNUFFF!!quote:
Begrijp ikquote:Op zondag 23 januari 2011 03:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ik geswitcht ben heeft meer te maken dat ik een ex heb die mijn vorige account wist. En ik heb geen behoefte dat zij regelmatig in mijn geschiedenis duikt en even leest wat ik allemaal gepost heb.
Het is (voor zover ik weet) vrij onschuldig Koen.. Je bent gewoon ff jezelf hier verder niksquote:Op zondag 23 januari 2011 03:10 schreef Koen66 het volgende:
als mijn vrouw ooit mijn account hier zou vinden oeioeioei
maar ze kent Fok niet
denk ik
yep, maar ze zou vooral narrig reageren omdat ik hier regelmatig wat onaardig ben over huwelijk/relatie......quote:Op zondag 23 januari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is (voor zover ik weet) vrij onschuldig Koen.. Je bent gewoon ff jezelf hier verder niks
Ach. zelfs ik heb niks tegen porno (WW Is wel pitten nu he)??quote:Op zondag 23 januari 2011 03:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar ze zou vooral narrig reageren omdat ik hier regelmatig wat onaardig ben over huwelijk/relatie......
Inderdaad, verder chat ik vrij onschuldig
Harde porno doe ik wel via PM/DM/MSN
jawel maar ik ben niet zo snel meerquote:Op zondag 23 januari 2011 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga ook maar pitten dan (niemand reageerd)
okay, neuken?quote:Op zondag 23 januari 2011 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach. zelfs ik heb niks tegen porno (WW Is wel pitten nu he)??
quote:Op zondag 23 januari 2011 03:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel maar ik ben niet zo snel meer
Maar ik ga ook maar pitten
Porn is not equal to neukenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 03:17 schreef Koen66 het volgende:
Maar lieffie, 't is 3:15 en over 5 a 6 uur wordt het hier weer druk in huis
(ok, we blijven meestal nog wel een tijdje liggen terwijl de kids spelen)
maar ik ga maar slapen nu!![]()
![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 05:03 uur
01. 154 Whiskers2009
02. 133 Koen66
03. 094 Woeste_Woerd
04. 086 Stuart
05. 082 Symphonic
06. 081 Marijkezwolle
07. 066 crv
08. 064 suikertaartje
09. 023 Dr_Flash
10. 022 Trevland
11. 012 TheFamousMan
12. 009 goldfinger1963
13. 005 RockNijntje
14. 005 es70
15. 001 Giertje
16. 001 Solique
17. 001 MPG
nachtbrakerquote:Op zondag 23 januari 2011 09:58 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm allemaal uitslapen
Heb wat ontbeten met de family, ga maar weer ff verder slapen nu![]()
Hallo Bosquote:
Nee weet ik. ik had al gezien dat je hier algepost hebtquote:Op zondag 23 januari 2011 10:07 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Bos![]()
ik volg je niet hoor![]()
heb sinds vannacht besloten hier wat actiever te zijn dan daar
Dat is shit.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:09 schreef crv het volgende:
Het is hier verdorie prachtig weer en ik kan der niet op uit vanwege die poot![]()
Komt zo wel weer volk denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:14 schreef crv het volgende:
Blijft nog wel even stil hier heb ik het idee, dus maar een poging tot huishouden doen
Wat heb je aan je been/voet dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:09 schreef crv het volgende:
Het is hier verdorie prachtig weer en ik kan der niet op uit vanwege die poot![]()
quote:
dan ben je gelijk de probleemeigenaar van niet goed werkende games.... moest net m'n bed weer uit ivm klagende kids.... DVD maar opnieuw aan het branden nuquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ben je gelijk de probleemeigenaar van niet goed werkende games.... moest net m'n bed weer uit ivm klagende kids.... DVD maar opnieuw aan het branden nu
Nja, ook bij originele DVD's is het mijn schuld dus eigenlijk ben ik altijd de sjaak hier als het riekt naar electronica
Mwa redelijk. Ga proberen vandaag echt niet op bed te gaan liggen overdag, Zal wel erg moeilijk worden, maar hopelijk lukt het me een keer..quote:Op zondag 23 januari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Wat heb je aan je been/voet dan?
En hai Bos!![]()
You okay?
ik heb anderhalve week geleden een spierscheuring in mijn kuit opgelopenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Wat heb je aan je been/voet dan?
En hai Bos!![]()
You okay?
Ga dan even op de bank liggen en zet de wekker over een uurtje op je foon! Niet te veel slapen neequote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Ga proberen vandaag echt niet op bed te gaan liggen overdag, Zal wel erg moeilijk worden, maar hopelijk lukt het me een keer..
Oeh pijnlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb anderhalve week geleden een spierscheuring in mijn kuit opgelopen
Goeiemorgen trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |