Homo's kijken ook voetbal hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 02:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is dat ik voetbal kijk, anders zou ik aan mijn geaardheid twijfelen door mijn studie en muziekkeuze.
Nee, maar anders gaat ST hengelen bij Marijke en leest zij het gratis en komen jullie er op die manier ook achter. Met een euro gaat ze misschien nog akkoord.quote:
Ja, maar niet voor het spel.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Homo's kijken ook voetbal hoor
k word ook weer wat vrolijkerquote:Op zondag 23 januari 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Love Caro.. Word meteen weer vrolijk, dansering en![]()
![]()
![]()
Ja, als jij mij een euro per pagina geeft die ik net heb nagekekenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, maar anders gaat ST hengelen bij Marijke en leest zij het gratis en komen jullie er op die manier ook achter. Met een euro gaat ze misschien nog akkoord.
Soms is het ook lekker zelfsquote:
Doe dan maar ofquote:Op zondag 23 januari 2011 02:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een speciaal verzoeknummer voor bepaalde mensen die hier nu niet aanwezig zijn.
Mijn mede aanvragers begrijpen me wel
Ik ga je dan wel mooi niet betalen voor die ene pagina die door leergroep-medewerkers zijn geschreven. Die hoefde heul niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als jij mij een euro per pagina geeft die ik net heb nagekeken
Die mannen zijn doorgaans lelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 02:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik snap dus ook niet waarom vrouwen voetbal zo haten. Er rennen knappe mannen rond met een wasbordje wat je af en toe te zien krijgt. Wij zien mooi spel en kunnen ons cluppie aanmoedigen, zij krijgen sexy mannen.
Wat valt er nou te zeuren? NOU?
EN dom (nog erger)quote:Op zondag 23 januari 2011 02:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mannen zijn doorgaans lelijk
Ah, dan ben ik dus geen homo. Ik weet niet wat knappe mannen zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mannen zijn doorgaans lelijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een speciaal verzoeknummer voor bepaalde mensen die hier nu niet aanwezig zijn.
Mijn mede aanvragers begrijpen me wel
Falende docentenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga je dan wel mooi niet betalen voor die ene pagina die door leergroep-medewerkers zijn geschreven. Die hoefde heul niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |