Jaquote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik dus geen homo. Ik weet niet wat knappe mannen zijn.
*gerustgesteld is dat hij ondanks zijn studie en muziekkeuze geen homo is*
Stiekem was dat wel een momentje waar ik heel erg om moest glimlachen.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Kan ik iets voor je doen lieverd?
Hoe vaak heb ik gezegd dat ik meer ben dan een stuk vlees.quote:
Dat doe ik toch ookquote:Op zondag 23 januari 2011 02:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik gezegd dat ik meer ben dan een stuk vlees.Waardeer me voor wie ik ben, vrouwmens!
die draai ik nuquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aaaahhh, het liefste katje ter wereld ligt hier naast me..![]()
![]()
/care Neuken ftwquote:Op zondag 23 januari 2011 02:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bovendien zou meneer Staaij van de SGP nooit toestemmen met het feit dat ik geslachtsgemeenschap zou hebben met vrouwen waar ik geen huwelijkscontract mee heb afgesloten.
Eentje met normen en waarden!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ookWat ben jij voor vent?
Major turn off!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eentje met normen en waarden!
Goedmaakseks?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zei dat ik toch mij vanavond een donzige duck voelde? Nou... Ik voel me nu onderhand wel weer een woeste woerd.
Sterker nog, ik analyseer ook alles kapot om te bekijken of het wel ethisch verantwoord is.quote:
Ik ben wel een sucker voor goedmaakseks.quote:
Ja, maar..quote:Op zondag 23 januari 2011 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
WW wijs jij Marijke af??? Idiote gladiool!!![]()
Slaap ze kerel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |