trusten en sterkte sympquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
De wekker gaat hier ook weer op tijd, ik ga ook maar ff slapen (of iets wat daar op lijkt)
ik haal even diep adem enquote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel hoorIk houd mijn handje op bij de soos en voeg niets toe aan deze maatschappij
deze is meer 'van hier', die andere is meer 'van TAL'quote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
He bah! Zie je me nog steeds als een stuk vlees?
Lekker slapen lieverdquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
De wekker gaat hier ook weer op tijd, ik ga ook maar ff slapen (of iets wat daar op lijkt)
hmmzzzzquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
Hopelijk dan toch fijn dromen, lieverdquote:Op zondag 23 januari 2011 02:18 schreef Symphonic het volgende:
OK misschien moet ik dan ook maar veranderen. Mischien moet ik wel back to my rootsquote:Op zondag 23 januari 2011 02:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is meer 'van hier', die andere is meer 'van TAL'
Ik verwoord nu enkel even de mening van iemand anders hier hoorquote:
stuur die iemand anders ff nar mij toe......quote:Op zondag 23 januari 2011 02:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik verwoord nu enkel even de mening van iemand anders hier hoorIk vind het heerlijk dat ik nu werk doe wat nuttig is en dat ik weer rustig dingen kan opbouwen
Ik wil super graag weer een normaal leven
jajajajaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
EN DAT WAS NIET MIJN MENING HE, OVER HANDJES OPHOUDEN ENZO
Ik weet niet wie je gedmt hebt, maar ik heb nietsquote:Op zondag 23 januari 2011 02:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij werkt de direct messaging nog niet helemaal goed.
Echt wel, geef maar toequote:Op zondag 23 januari 2011 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
echt niet.quote:
Lieverd, ik ken je niet zo heel goed maar vind je wel liefquote:
Wil jij een dm'tje van mij ja?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je gedmt hebt, maar ik heb niets
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt niet.
ik werd zoooo boos dat ik bijna ging kotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |