Jij had andere beelden als geheel nederland danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb jij niet verder gekeken dan de aftiteling. Want na de aftiteling hadden ze weer full-screen.
Zelfs liet hij zijn coach alleen op het podium staan.
Komt misschien ook omdat het nieuws klaarstond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een belachelijk einde gisteren
quote:
Idd. was echt jammer. Vooral omdat dit de eerste TVOH was en John het net verkocht heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een belachelijk einde gisteren
Anders ik wel. Of komt er straks een neef of nicht langs van ik ben de neef van ...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Ben en Dean hebben nog een broer als die heeft meegedaan aan X Factor ga ik lachen.
die broer heeft ook meegedaan aan VoHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Ben en Dean hebben nog een broer als die heeft meegedaan aan X Factor ga ik lachen.
Jamie toch. Hij deed mee anders wilde Ben niet mee doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die broer heeft ook meegedaan aan VoH
En die gaat de volgende ronde never nooit halen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt, maar Jamie kwam niet verder dan de laatste 150.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zoietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jamie toch. Hij deed mee anders wilde Ben niet mee doen.
Zo iets was het toch ?
Hij deed het best aardig, maar hij is wel een stuk slechter dan zijn broer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
En die gaat de volgende ronde never nooit halen.
Tja, Esther was gewoon te mooi, maar niet exentriek genoeg. Ze had gewoon ff een "nippel-gate" moeten doen, dat wint het tegen 100 tattoo's van Ben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Maar je kan zeggen wat je wil, VoH heeft zijn naam waar gemaakt: de lelijkste heeft gewonnen
ze was wel goed gisteren maar overall de zwakste schakel (na Jennifer)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
De lelijkste wel maar wel met de mooiste stem van de mannen dan.
Had liever Kim zien winnen
Kimquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
De lelijkste wel maar wel met de mooiste stem van de mannen dan.
Had liever Kim zien winnen
Gelukkig heb een ieder een eigen smaak en stijl van muziek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze was wel goed gisteren maar overall de zwakste schakel (na Jennifer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |