ja dat zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef roos85 het volgende:
al werd die vader er niet opgetrokken, hij mag zijn zoon toch wel feliciteren?
NED3 ook, die waren donderdag ook over de vloer bij de Saundertjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
En RTL/SBS maken er gretig gebruik van
Pow news bedoel je. dat pa als elvis was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
NED3 ook, die waren donderdag ook over de vloer bij de Saundertjes.
tv uit het raamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
ik wiol nu een pa Saunders vrij jaar verder
Mooi gevonden van Benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
'Een nieuwe Nick & Simon zijn geboren'
Nee Madiwodo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Pow news bedoel je. dat pa als elvis was.
Daar weten wij niks van, want nadat bekend was dat Ben het had gewonnen feliciteerde Martijn Wendy en weg was de zender.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dean is veel sportiever dan Ben. Ook op RTL-nieuws. Betrekt Simone erbij, iets wat Ben totaal niet deed gisteren met Paerl of de verjaardag van Wendy.
respect voor Dean
Ik zou de verjaardag van Wendy ook negeren, hoor. Maar een beetje respect voor Pearl had wel gemogen ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dean is veel sportiever dan Ben. Ook op RTL-nieuws. Betrekt Simone erbij, iets wat Ben totaal niet deed gisteren met Paerl of de verjaardag van Wendy.
respect voor Dean
De verjaardag van Wendy is totaal niet van toepassingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
respect voor Dean
volgens mij kreeg Ben de kans niet eens om Pearl erbij te halen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
respect voor Dean
Idd, dat dus. Daar faalde rtl echt in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij kreeg Ben de kans niet eens om Pearl erbij te halen.
Pearl was ineens foetsie
Dan heb jij niet verder gekeken dan de aftiteling. Want na de aftiteling hadden ze weer full-screen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar weten wij niks van, want nadat bekend was dat Ben het had gewonnen feliciteerde Martijn Wendy en weg was de zender.
Jij had andere beelden als geheel nederland danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb jij niet verder gekeken dan de aftiteling. Want na de aftiteling hadden ze weer full-screen.
Zelfs liet hij zijn coach alleen op het podium staan.
Komt misschien ook omdat het nieuws klaarstond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een belachelijk einde gisteren
quote:
Idd. was echt jammer. Vooral omdat dit de eerste TVOH was en John het net verkocht heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een belachelijk einde gisteren
Anders ik wel. Of komt er straks een neef of nicht langs van ik ben de neef van ...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Ben en Dean hebben nog een broer als die heeft meegedaan aan X Factor ga ik lachen.
die broer heeft ook meegedaan aan VoHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Ben en Dean hebben nog een broer als die heeft meegedaan aan X Factor ga ik lachen.
Jamie toch. Hij deed mee anders wilde Ben niet mee doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die broer heeft ook meegedaan aan VoH
En die gaat de volgende ronde never nooit halen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt, maar Jamie kwam niet verder dan de laatste 150.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zoietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jamie toch. Hij deed mee anders wilde Ben niet mee doen.
Zo iets was het toch ?
Hij deed het best aardig, maar hij is wel een stuk slechter dan zijn broer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
En die gaat de volgende ronde never nooit halen.
Tja, Esther was gewoon te mooi, maar niet exentriek genoeg. Ze had gewoon ff een "nippel-gate" moeten doen, dat wint het tegen 100 tattoo's van Ben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Maar je kan zeggen wat je wil, VoH heeft zijn naam waar gemaakt: de lelijkste heeft gewonnen
ze was wel goed gisteren maar overall de zwakste schakel (na Jennifer)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
De lelijkste wel maar wel met de mooiste stem van de mannen dan.
Had liever Kim zien winnen
Kimquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
De lelijkste wel maar wel met de mooiste stem van de mannen dan.
Had liever Kim zien winnen
Gelukkig heb een ieder een eigen smaak en stijl van muziek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze was wel goed gisteren maar overall de zwakste schakel (na Jennifer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |