ja dat zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef roos85 het volgende:
al werd die vader er niet opgetrokken, hij mag zijn zoon toch wel feliciteren?
NED3 ook, die waren donderdag ook over de vloer bij de Saundertjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
En RTL/SBS maken er gretig gebruik van
Pow news bedoel je. dat pa als elvis was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
NED3 ook, die waren donderdag ook over de vloer bij de Saundertjes.
tv uit het raamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
ik wiol nu een pa Saunders vrij jaar verder
Mooi gevonden van Benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
'Een nieuwe Nick & Simon zijn geboren'
Nee Madiwodo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Pow news bedoel je. dat pa als elvis was.
Daar weten wij niks van, want nadat bekend was dat Ben het had gewonnen feliciteerde Martijn Wendy en weg was de zender.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dean is veel sportiever dan Ben. Ook op RTL-nieuws. Betrekt Simone erbij, iets wat Ben totaal niet deed gisteren met Paerl of de verjaardag van Wendy.
respect voor Dean
Ik zou de verjaardag van Wendy ook negeren, hoor. Maar een beetje respect voor Pearl had wel gemogen ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dean is veel sportiever dan Ben. Ook op RTL-nieuws. Betrekt Simone erbij, iets wat Ben totaal niet deed gisteren met Paerl of de verjaardag van Wendy.
respect voor Dean
De verjaardag van Wendy is totaal niet van toepassingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
respect voor Dean
volgens mij kreeg Ben de kans niet eens om Pearl erbij te halen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
respect voor Dean
Idd, dat dus. Daar faalde rtl echt in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij kreeg Ben de kans niet eens om Pearl erbij te halen.
Pearl was ineens foetsie
Dan heb jij niet verder gekeken dan de aftiteling. Want na de aftiteling hadden ze weer full-screen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar weten wij niks van, want nadat bekend was dat Ben het had gewonnen feliciteerde Martijn Wendy en weg was de zender.
Jij had andere beelden als geheel nederland danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb jij niet verder gekeken dan de aftiteling. Want na de aftiteling hadden ze weer full-screen.
Zelfs liet hij zijn coach alleen op het podium staan.
Komt misschien ook omdat het nieuws klaarstond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een belachelijk einde gisteren
quote:
Idd. was echt jammer. Vooral omdat dit de eerste TVOH was en John het net verkocht heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt een belachelijk einde gisteren
Anders ik wel. Of komt er straks een neef of nicht langs van ik ben de neef van ...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Ben en Dean hebben nog een broer als die heeft meegedaan aan X Factor ga ik lachen.
die broer heeft ook meegedaan aan VoHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Ben en Dean hebben nog een broer als die heeft meegedaan aan X Factor ga ik lachen.
Jamie toch. Hij deed mee anders wilde Ben niet mee doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die broer heeft ook meegedaan aan VoH
En die gaat de volgende ronde never nooit halen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt, maar Jamie kwam niet verder dan de laatste 150.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zoietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jamie toch. Hij deed mee anders wilde Ben niet mee doen.
Zo iets was het toch ?
Hij deed het best aardig, maar hij is wel een stuk slechter dan zijn broer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
En die gaat de volgende ronde never nooit halen.
Tja, Esther was gewoon te mooi, maar niet exentriek genoeg. Ze had gewoon ff een "nippel-gate" moeten doen, dat wint het tegen 100 tattoo's van Ben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Maar je kan zeggen wat je wil, VoH heeft zijn naam waar gemaakt: de lelijkste heeft gewonnen
ze was wel goed gisteren maar overall de zwakste schakel (na Jennifer)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
De lelijkste wel maar wel met de mooiste stem van de mannen dan.
Had liever Kim zien winnen
Kimquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
De lelijkste wel maar wel met de mooiste stem van de mannen dan.
Had liever Kim zien winnen
Gelukkig heb een ieder een eigen smaak en stijl van muziek.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze was wel goed gisteren maar overall de zwakste schakel (na Jennifer)
ja de laatste twee inderdaad en gister steeg ze echt boven zichzelf uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gelukkig heb een ieder een eigen smaak en stijl van muziek.
Kim zeer veelzijdig alle afleveringen
tot XFAquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik ook zo m'n mandje in.
Trusten voor straks, fijne avond nog allemaal![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik ook zo m'n mandje in.
Trusten voor straks, fijne avond nog allemaal![]()
Ik weet niet hoe het nu is, maar kan zijn dat de 4 van TVOH en Simone en Dean dat hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Als je niet wint heb je ook een wurgcontract
Dat moet jij toch weten na DGK. Na de DGK. gezien, voornamelijk gestreamd te hebben geloof ik niet meer in dit soort programma's.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is het wel zo'n voordeel TVOH of Popstars te winnen?
Dan krijg je een wurgcontract.
Andere deelnemers zijn (beperkt) vrij om met een producer iets te beginnen.
Daarom mocht Pearl ook niet winnen, want die staat onder contract bij haar manager waar ze voor werkt met haar musicals.
Is het zelfde als een programma waar jongeren op wereldreis gingen, hele toestanden die ze meemaakten.
En ineens zit er één in GTST.
Is alles zo geprogrammeerd? Nahhhhhh
Dat zondag een boer niet verder wil met het programma is ook TOTAAL niet geregiseerd.
Format van BZV had gewoon iets nieuws nodig, dat een boer er de brui aan geeft.
En zo is alles tot in de puntjes geregiseerd.
Dat dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, maar kan zijn dat de 4 van TVOH en Simone en Dean dat hebben.
Ik weet dat bij de Gouden Kooi ze allemaal een wurgcontract hadden.
Maar daar weet BB Bart meer van dan ik kan loslaten.
Ik als moeder zou daar niet voor zwichten. Ik zou alleen maar denken, leuk dat zo'n meisje erbij mag zijn een keer.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zorg er vooral voor dat je in de (halve)finale een kleuter bij hebt, want dat wekt emoties op bij de kijkers.
Geef die kleuter een knuffel en een handkusje.
Dan heb je het helemaal gemaakt, zowel bij de moeders en de vaders die een hart hebben voor hun kind.
Ik noem het kijkersbedrog, wat er gebeurde vanavond.
Pure manipulatie.
Edit:
Wat kon Simone daar tegenoverstellen?
Zij kon niet manipuleren met een dochter. Zij kon alleen maar haarzelf zijn.
Mijn zoon mag met zo'n meisje thuiskomen, maar achter schoonheid zit meer. (klinkt cliché)quote:Op zondag 23 januari 2011 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
En wat Simone betreft, die zal stemmen gehad hebben van half nederland omdat ze zo mooi is
Als je het niet meer weet ... DGK had 1 winnaar en de rest kreeg niksquote:Op zondag 23 januari 2011 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn zoon mag met zo'n meisje thuiskomen, maar achter schoonheid zit meer. (klinkt cliché)
Mijn zoon is ook niet de lelijkste, best wel een hunk, zeggen de meiden en hij is bijna een prof-basketballer. Niet in Nederland, maar in Spanje. Daar verdien je miljoenen.
Hij is al uitgeroepen tot beste en meest belovende jeugdspeler van de Spaanse competitie.
Ik denk (alsof ik kan denken met een lekkere simpele ziel) dat Dean heeft gewonnen, omdat Simone gewoon nog te jong is.Dan zou je een zing-meisje hebben met het zeilmeisje die we al hebben.
Mijn zoon is 14, maar zit op een academie, waar hij zijn HBO-opleiding krijgt buiten het trainen om. Ik weet niet hoe dat gaat als je als 16-jarige een ster moet zijn.
En we hebben het over commerciële media.
De winnaars waren bij de auditie al bekend.
Want je krijgt toch geen inzicht bij die zogenaamde notarissen.
Op de Frontpage staan vaak berichten van 10 jaar geleden.
In 2021 staat er : Broer Ben Saunders wint Popstars
En iedereen denkt: "WTF is Ben Saunders"
Zo gaat dat met dat soort programma's.
Terror Jaap kennen de meeste mensen nog, maar ze weten niet wie 2e, 3e en 4e werden in die soap.
(om eerlijk te zijn ik weet niet wie 3e werd) hahaha 1e was Jaap, 2e Brian, 3e ?, 4e kabouter Huub.
En zo gaat het ook met dit soort talenetejachten.
Idd. en die winnaar kreeg geld en nog is hij niet gelukkig en heb zich zo belachelijk gemaakt omdat hij moest van het script die er lag dat hij nu nergens meer aan de bak komt.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet ... DGK had 1 winnaar en de rest kreeg niks
Ga jij over een paar jaar lekker rentenieren in Spanje... Of hoop je nog op een NBA contract ?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn zoon mag met zo'n meisje thuiskomen, maar achter schoonheid zit meer. (klinkt cliché)
Mijn zoon is ook niet de lelijkste, best wel een hunk, zeggen de meiden en hij is bijna een prof-basketballer. Niet in Nederland, maar in Spanje. Daar verdien je miljoenen.
Hij is al uitgeroepen tot beste en meest belovende jeugdspeler van de Spaanse competitie.
Officieel kregen ze niets bedoel je waarschijnlijk?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet ... DGK had 1 winnaar en de rest kreeg niks
Ja tuurlijk ... maar hoor je er nu nog iets over? Misschien dat ze in RLS meer details weten,quote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Officieel kregen ze niets bedoel je waarschijnlijk?
Nog niet maar kan nog komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef vronie het volgende:
Heerlijk nummer.
Blijft in je hoofd hangen.
Officieel daar weet jij meer van. Jaap en de aap stichtingquote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Officieel kregen ze niets bedoel je waarschijnlijk?
latersquote:Op zondag 23 januari 2011 01:00 schreef Noelle06 het volgende:
FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een kwartiertje nog eens kijken.
Ik zat er eigenlijk aan te denken om een rood-wit-blauw tenue aan te schaffen en met de meest idiote dingen in het publiek te gaan zitten, om mijn zoon dan in zijn concentratie te brengen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga jij over een paar jaar lekker rentenieren in Spanje... Of hoop je nog op een NBA contract ?
Jij gaat niet met een vlag en een mooie tatoo zitten als je zoon wint met basketbal.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk aan te denken om een rood-wit-blauw tenue aan te schaffen en met de meest idiote dingen in het publiek te gaan zitten, om mijn zoon dan in zijn concentratie te brengen.
Maar ff serieus op je vraag ingaan.
Nee, ik heb mijn zoon financieel niet nodig. Ik probeer alleen dat hij zijn HBO-studie doorzet. Samen met zijn training, waarbij ik de studie belangrijker vind en daarover verschillen we soms van mening.
Maar dit is een forum over popstars en niet over basketstars.
Simone is in bescherming genomen. Dus moest Dean wel winnen.
Samen met zijn broer.
Ik zou een sing-off tussen die twee wel leuk vinden.
Hoe hecht je dan ook bent als broers, maar dan in een battle tegen elkaar te moeten.
Ik wist al dat ze beiden zouden winnen.
Dean vs. Ben
Idd. netjes een pop up met de mededeling, maar die enkele minuten zijn al voorbij en nog is FOK! beschikbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Netjes van FOK! dat je die mededeling krijgt, kan ik hond uitlaten en iets anders doen.
Toedeledokie y hablaremos mas tarde
stond er alleen iets te vroeg vond ik,,,quote:Op zondag 23 januari 2011 01:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. netjes een pop up met de mededeling, maar die enkele minuten zijn al voorbij en nog is FOK! beschikbaar
Ik heb al een brandmerk op mijn bovenarm en die heb ik sinds zijn geboorte, de eerste letter van zijn naam. Daar zie je naar verloop van tijd niets van, behalve als de zon gaat schijnen, dan is het een extra gevoelige plek.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jij gaat niet met een vlag en een mooie tatoo zitten als je zoon wint met basketbal.
Zo een rood /wit /blauw vlag en ren je naar voren om je trotsheid te laten zien voor je zoon![]()
Ik snap je principe helemaal maar snap ook pa saunders, omdat hij zo trots is.
quote:zo 23 jan 2011, 13:25
Ouders Saunders beroofd!
AMSTERDAM - Aan de populariteit van Ben en Dean Saunders kleven ook nadelen, zo hebben pa en Ma Saunders vannacht ontdektBij thuiskomst na het Popstars-feestje zaterdagavond, kwam het koppel bij hun huis tot de gruwelijke ontdekking dat er was ingebroken en dat er waardevolle spullen zijn meegenomen.
Alle stress werd moeder Lesley te veel, waardoor ze ter plekke instortte en de ambulance moest worden gebeld, meldt Shownieuws. Inmiddels is ze gelukkig weer bekomen van de eerste schrik en gaat het weer beter met haar gezondheid.
Zoons Ben en Dean hebben onmiddellijk al hun feestplannen gestaakt om hun ouders bij te staan
Les 1. Als heel Nederland aanneemt dat er niemand thuis is, zorg dat er wel licht en genoeg leven in huis is.quote:
het lijkt mij toch een aardige domper, vooral als er een ambulance bij moest worden gehaald.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Les 1. Als heel Nederland aanneemt dat er niemand thuis is, zorg dat er wel licht en genoeg leven in huis is.
Wat een misselijke mensen heb je toch!![]()
Ik hoop dat het hun plezier en geluk niet verpest.
Inderdaad, afschuwelijk dit.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:06 schreef kvd het volgende:
[..]
het lijkt mij toch een aardige domper, vooral als er een ambulance bij moest worden gehaald.
wowquote:Op zondag 23 januari 2011 08:52 schreef Cee het volgende:
19.58 POPSTARS DE FINALE 1.206.000
22.04 POPSTARS DE FINALE 1.698.000Mensen waren benieuwd
Je hebt je eigen vraag beantwoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:45 schreef MrBarros het volgende:
Volgende week X-Factor?? Ha-Ha.. Wat is daar nu weer de bedoeling van? Verdienen die progs zo goed dan?
Dat was dan, nu is nu. Heb je alle andere programma's die ernaast liepen ook in ogenschouw genomen. Cijfers zeggen niets als je ze niet kunt relativeren.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:36 schreef UltraR het volgende:
Vergeleken met de rest van dit popstars seizoen niet gek, maar nog altijd 1 miljoen minder dan de finale vorig jaar en 2 miljoen minder dan VOH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |