Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Valt toch nog wel meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
Slechte TTVerander maar als het moet
Dat mogen jullie bepalenquote:
Niet slecht hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
Slechte TTVerander maar als het moet
Is dat een teleurstelling voor je?quote:
Nee, het zou pas een teleurstelling zijn als er iets in stond met snertquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat een teleurstelling voor je?
Lekkah lekkah.quote:
Het is wel een verkapte naam topic voor jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het zou pas een teleurstelling zijn als er iets in stond met snert
Noem je mij nu een bontkraagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is wel een verkapte naam topic voor jou
Whehehequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is wel een verkapte naam topic voor jou
KSC #2629...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het zou pas een teleurstelling zijn als er iets in stond met snert
Oooh, gelukkigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he [ afbeelding ]
[..]
Nope, gewoon Stu
Ik heb alleen maar polo's thoughquote:
Cheerlie-oranjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
En de hele bijzondere:
[ afbeelding ]
Muwhaha lekker voor jequote:
Ik vind het leuk hoor, polo's anders kocht ik wel iets andersquote:
Ga een trui breien die jeukt en dan de haard in kan worden geflikkerdquote:
Ik bedoel dat je geen regenpak hebtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoor, polo's anders kocht ik wel iets anders
ik kan niet breien en ik heb geen haardquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga een trui breien die jeukt en dan de haard in kan worden geflikkerd
Daarom duurde die zeker ook een stuk langerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest een aantal sanitaire noodstops in plannen ja....
Klotebuikgriep.
Ooooohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je geen regenpak hebt
Oeh leukquote:
Zal ik die fucking buik van jou er eens uit laten snijden en vervangen voor een metalen versiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klotebuikgriep.
Nee, voor de afspeeltijd keek ik naar de DVD-speler, die stopte netjes met tellen toen ik hem op pauze zettequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom duurde die zeker ook een stuk langer
Ooooh. Figuurzagenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet breien en ik heb geen haard
Valt me nog wel meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, voor de afspeeltijd keek ik naar de DVD-speler, die stopte netjes met tellen toen ik hem op pauze zette.
Nee, doe maar niet... maar ik had een regenpak voor je gekocht... wat vind je van een bruine regenbroek?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal ik die fucking buik van jou er eens uit laten snijden en vervangen voor een metalen versie
Aah zoquote:
Bruinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet... maar ik had een regenpak voor je gekocht... wat vind je van een bruine regenbroek?.
Spuitpoepquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klotebuikgriep.
Ook teveel informatiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Raar, ik had een regen pak die was eerst blauw en later zat er wit bij
Wat doe jij bij mijn moeder?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Ferb het volgende:
Echt he,
Mensen die het gewoon NIET snappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10x uitleggen zonder succes
Muwhaha sorryquote:
Hak hak Fap fap in je trainingspakpak regenpakpakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Raar, ik had een regen pak die was eerst blauw en later zat er wit bij
Die kleurveranderingen van de regenpakken bedoel je?quote:
Vandaar dat hij er geen heeftquote:
Als het een goed pak is wordt de bank iig niet smerig. Maar je moet je voeten wel even in een emmer zetten voor je gaat staan.quote:
Gewoon lak er af en zo lek als een mantjequote:
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Ferb het volgende:
Echt he,
Mensen die het gewoon NIET snappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10x uitleggen zonder succes
Istie van huis dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als MPG van huis is, poepen de KSC'ers in zijn koffiekopje.
Je moet het toch ergens latenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het antwoord nu nog niet...quote:
Ah, oke kon ik ook niet wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, hij is niet hier toch? En zaterdagavond is heel vaak kroegavond voor hem.
En gaan er dan twee meisjes bij dat kopje zitten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah, oke kon ik ook niet weten
Ik zit ook nog chips te etenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En gaan er dan twee meisjes bij dat kopje zitten?
quote:
Wil je ons doof hebben of zo?quote:
The Hoff houdt net als ik van een slokjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
![]()
![]()
The Alcoholic zul je bedoel.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit ook nog chips te eten![]()
gelukkig geen broodje bal
Nou nee bedanktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Wil je er satésaus bij? DaMart heeft nog wel wat in de aanbieding.
Een slokje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
The Hoff houdt net als ik van een slokje
Heel slecht, het kan eigenlijk amper slechter.quote:
Dan geef ik je Hobiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het niet op oudere mannen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank jequote:
Jongere vent meldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was niet echt onrustig vanavond, koffie drinken duurde wat langer, en kind kwam binnen lopenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
enkele uitzonderingen daargelaten dan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was niet echt onrustig vanavond, koffie drinken duurde wat langer, en kind kwam binnen lopen
wuuuuttttquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
Ik ben gevraagd voor de nieuwe Armani reclame![]()
gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
Ik ben gevraagd voor de nieuwe Armani reclame![]()
hoeveel heb je er dan al?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Pien85 het volgende:
Nu heb ik zo veel boeken dat ik niet meer kan kiezen
Hup Hollequote:
Dankje. Ik heb overigens geweigerd vanwege mijn strenge geloof dus nu doet Nadal hetquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb overigens geweigerd vanwege mijn strenge geloof dus nu doet Nadal het
Zo over de computer heen?quote:
800zoveelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoeveel heb je er dan al?
[..]
Hup Holle
heb je een streng geloof ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb overigens geweigerd vanwege mijn strenge geloof dus nu doet Nadal het
Wie is Nadal? Zo'n ventje uit Spanje met een tennis racketquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je een streng geloof ?en wie is Nadal ?
ohja ik zou jou nog pmen met dat filmpjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die het kan hebben anders zou ik het niet doen
Als ie het kan hebben ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die het kan hebben anders zou ik het niet doen
Jaaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja ik zou jou nog pmen met dat filmpje
Oke, ben je zo lui?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ie het kan hebben ook niet
Niet gekochtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje geld te veel dat je in eens zoveel boeken heb gekocht?
Nee, maar tussen het bureau en de computer kruipen is nou niet een van mijn favoriete bezigheden...quote:
quote:
Ik dus ook.quote:
fijn nummerquote:
huh van wanneer is dat nummer?quote:
1972.quote:
Echt een leuk filmpjequote:
Niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar tussen het bureau en de computer kruipen is nou niet een van mijn favoriete bezigheden...
Dat snap ikquote:
En wat doe je daarnaast in je vrije tijd?quote:
Misschien dat je het al gemerkt hebt mensen irriteren of zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wat doe je daarnaast in je vrije tijd?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
1972.
Toen was ik er nog helemaal niet.
Neuh da's echt haast niet te merkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat je het al gemerkt hebt mensen irriteren of zo
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat doe jij bij mijn moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar zegt ze danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
Stu heeft een paar biertjes teveel op
daar is volgens mij ook een NL cover vanquote:
Ik hou niet van NL coversquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar is volgens mij ook een NL cover van
Ik hou niet van NL muziekquote:
Sympquote:
Oh mijn godquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Whehehhe ik heb deze nog onder mijn ctrl v staan
Wat doe jij met al die muziek?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Whehehhe ik heb deze nog onder mijn ctrl v staan
Wat een filosofische gedachtegangquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
En vraag niet naar de weg want iedereen is de weg kwijt
Er zijn maar weinig covers die ik echt kan waarderenquote:
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dovhter heeft op deze computer gezeten
Dat weet je toch wel? Nirvana, Green Day, Foo Fighters, Oasis, The Verve, Queen, van alles welquote:
Ik ook niet echt, maar De Dijk is echt wel top hoorquote:
Er zijn er te veel ja, maar er zitten goeie tussenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig covers die ik echt kan waarderen
tegenwoordig zijn er TE veel covers
Toen jij werd geboren had ik mijn rijbewijs al en ging ik al op stapquote:
Voeg er nog een paar aan toe en je hebt mijn playlistquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel? Nirvana, Green Day, Foo Fighters, Oasis, The Verve, Queen, van alles wel
Have fun en bis laterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Toen jij werd geboren had ik mijn rijbewijs al en ging ik al op stap![]()
En dat laatste ga ik nu ook doen want dat is al een maand geleden.
Dus iedereen nog veel plezier en alvast welterusten.
komt uit het zojuist geposte Kronenburg Parkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een filosofische gedachtegang
het is dat ik moet ben, mijn laptop te traag en geen zin om iets van een voorbeeld op te zoekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn er te veel ja, maar er zitten goeie tussen(Mits het covers van goeie nummers zijn
)
veel plezier... niet teveel flitsen enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Toen jij werd geboren had ik mijn rijbewijs al en ging ik al op stap![]()
En dat laatste ga ik nu ook doen want dat is al een maand geleden.
Dus iedereen nog veel plezier en alvast welterusten.
Ja, jij houdt van goede muziekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voeg er nog een paar aan toe en je hebt mijn playlist![]()
Wat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
komt uit het zojuist geposte Kronenburg Park
Jammerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik moet ben, mijn laptop te traag en geen zin om iets van een voorbeeld op te zoeken
Stuk tekst uit dit liedje RockNIjntjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Symp
Mensen, ik geef jullie een uitzondering want ik hou niet echt van NL muziek maar wel van deze
Jij ookquote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Mijn muzieksmaak is in een verkeerd lichaam geboren
![]()
![]()
Ahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stuk tekst uit dit liedje RockNIjntje
huh whut? Kronenburger park?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
komt uit het zojuist geposte Kronenburg Park
Meisjes/vrouwen horen niet van Metallica en zo te houdenquote:
En waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisjes/vrouwen horen niet van Metallica en zo te houden
Kronenburg Park, 1 van de bekendste nummers van Frank Boeijenquote:
Tuurlijk wel. Toen ik bij Iron Maiden was 4 jaar terug, stikte het van de metalchicksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm dat lijkt zo in de maatschappij geregeld te zijnquote:
Ik hou ook van Metallica, en Foo Fighters en Queen en Demon Hunter en Five Fingered Death Punch en Alter Bridge en Nightwish en en en TEEEVEEEEL (zie foboquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iron Maidenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Toen ik bij Iron Maiden was 4 jaar terug, stikte het van de metalchicks
Rare maatschappij dan waar jij bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm dat lijkt zo in de maatschappij geregeld te zijn![]()
Meeeeeer goede bandsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou ook van Metallica, en Foo Fighters en Queen en Demon Hunter en Five Fingered Death Punch en Alter Bridge en Nightwish en en en TEEEVEEEEL (zie fobo)
Gewoon van die muziek houden waarbij je jezelf goed voelt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm dat lijkt zo in de maatschappij geregeld te zijn![]()
Het is gewoon zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rare maatschappij dan waar jij bent
Ik bedoel dat er genoeg vrouwen en meisjes waren, natuurlijk een stapje wilder dan Metallica, maar daarmee wil ik aangeven dat het helemaal niet verkeerd is om van die bands te houdenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iron Maiden![]()
Ik metalchick? Nahh![]()
Doe ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon van die muziek houden waarbij je jezelf goed voelt.
sowieso is een brede muziek smaak altijd goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er genoeg vrouwen en meisjes waren, natuurlijk een stapje wilder dan Metallica, maar daarmee wil ik aangeven dat het helemaal niet verkeerd is om van die bands te houden
Okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er genoeg vrouwen en meisjes waren, natuurlijk een stapje wilder dan Metallica, maar daarmee wil ik aangeven dat het helemaal niet verkeerd is om van die bands te houden
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso is een brede muziek smaak altijd goed![]()
Het is tegenwoordig alleen maar van die top40 shitquote:
dat is een heel belangrijke opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon van die muziek houden waarbij je jezelf goed voelt.
Zolang we in de Rock/Metal-hoek zitten is mijn muziek smaak breedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso is een brede muziek smaak altijd goed![]()
Er staat wel wat goeds tussen maar lang niet alles vind ik mooi hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig alleen maar van die top40 shit
De goede zijn er meestal snel weer uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er staat wel wat goeds tussen maar lang niet alles vind ik mooi hoor
Niet waarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegt degene die alleen maar trance draait![]()
Kan mooi zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik geloof dat het meeste dat ik heb rock is, maar ik luister dus ook veel naar Trance, Dance en Electronic
Mijn bek valt open ...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik geloof dat het meeste dat ik heb rock is, maar ik luister dus ook veel naar Trance, Dance en Electronic
Datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Wat een vet nummer is dit toch(bij gebrek aan headbang smilie)
Dat heb ik je al wel vaker verteld hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou daar van, kan naar veel luisteren maar slecht naar R&B en hiphop
quote:
Vangequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Wat een vet nummer is dit toch(bij gebrek aan headbang smilie)
* RockNijntje upload een nieuwe headbang smileyquote:
EUI!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beavis en Butthead
[ afbeelding ]
Echt mijn geheugen laat me in de steek, sinds wanneer ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik je al wel vaker verteld hoorde reden dat ik het hier vooral dan post is omdat jullie de rest al doen
Whaahahaha heb je dat nummer van Tiësto en Busta Rhymes gehoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou daar van, kan naar veel luisteren maar slecht naar R&B en hiphop
Sinds altijd hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt mijn geheugen laat me in de steek, sinds wanneer ?
Ik vind hem niet zoquote:[..]
Whaahahaha heb je dat nummer van Tiësto en Busta Rhymes gehoord
Ik vind het geniaal
Nee dat dacht ik alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds altijd hoor.
[..]
Ik vind hem niet zo
Oeh dankjequote:
GREEN DAY GREEN DAY GREEN DAYquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
En deze is voor iedereen die vind dat ik soms zeur
Oud valt toch wel mee. 21 jaar. Dat is niet oud hoorquote:
Is die van mij ouderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oud valt toch wel mee. 21 jaar. Dat is niet oud hoor
gave smileysquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn The Hives bedoeld ofzo
En je kon niet breienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
Schatjes ik ga er een eind aan breien
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
Hmmmz, was heel erg laat thoughquote:
Brei Slaap zequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan heul nie breien
Weltrusten![]()
ja maar moe en niet zo snel en zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, was heel erg laat though
Sweet dreams
Een van de weinige leuke dingen aan Hyvesquote:
slaap lekker Sasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan heul nie breien
Weltrusten![]()
Het geeft niet hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar moe en niet zo snel en zo
het enige leuke aan Hyvesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een van de weinige leuke dingen aan Hyves
Heey dat doet me denken aan de boeken Saskia en Jeroenquote:
Wow dat was een mysterieuze Cquote:
ze is geen tweelingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heey dat doet me denken aan de boeken Saskia en Jeroen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ken geen berbers met regenpakken
Tofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
overigens heb ik die boeken echt allemaal gelezen
trusten snolletjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan heul nie breien
Weltrusten![]()
Ikke niet, net zo als de kameleon, die heb ik ook niet gelezen terwijl mijn zus ze bijna allemaal hed/heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
overigens heb ik die boeken echt allemaal gelezen
ook die heb ik allemaal gelzen en ook alle boeken van Karl may (Winnetoe) en de Zwarte hengstquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet, net zo als de kameleon, die heb ik ook niet gelezen terwijl mijn zus ze bijna allemaal hed/heeft
kameleonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet, net zo als de kameleon, die heb ik ook niet gelezen terwijl mijn zus ze bijna allemaal hed/heeft
old schatterhandquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook die heb ik allemaal gelzen en ook alle boeken van Karl may (Winnetoe) en de Zwarte hengst
Dat mag ik nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga zo toch maar voor wat anders![]()
De enige serie die ik gelezen heb zijn de HP boekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook die heb ik allemaal gelzen en ook alle boeken van Karl may (Winnetoe) en de Zwarte hengst
Heb ik vandaag nog gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker anders lekker fris
symquote:
Ik bedoel wat te snackenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet
Of bedoel je geen bier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |