Ook teveel informatiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Raar, ik had een regen pak die was eerst blauw en later zat er wit bij
Wat doe jij bij mijn moeder?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Ferb het volgende:
Echt he,
Mensen die het gewoon NIET snappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10x uitleggen zonder succes
Muwhaha sorryquote:
Hak hak Fap fap in je trainingspakpak regenpakpakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Raar, ik had een regen pak die was eerst blauw en later zat er wit bij
Die kleurveranderingen van de regenpakken bedoel je?quote:
Vandaar dat hij er geen heeftquote:
Als het een goed pak is wordt de bank iig niet smerig. Maar je moet je voeten wel even in een emmer zetten voor je gaat staan.quote:
Gewoon lak er af en zo lek als een mantjequote:
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Ferb het volgende:
Echt he,
Mensen die het gewoon NIET snappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10x uitleggen zonder succes
Istie van huis dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als MPG van huis is, poepen de KSC'ers in zijn koffiekopje.
Je moet het toch ergens latenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het antwoord nu nog niet...quote:
Ah, oke kon ik ook niet wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, hij is niet hier toch? En zaterdagavond is heel vaak kroegavond voor hem.
En gaan er dan twee meisjes bij dat kopje zitten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah, oke kon ik ook niet weten
Ik zit ook nog chips te etenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En gaan er dan twee meisjes bij dat kopje zitten?
quote:
Wil je ons doof hebben of zo?quote:
The Hoff houdt net als ik van een slokjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
![]()
![]()
The Alcoholic zul je bedoel.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit ook nog chips te eten![]()
gelukkig geen broodje bal
Nou nee bedanktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Wil je er satésaus bij? DaMart heeft nog wel wat in de aanbieding.
Een slokje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
The Hoff houdt net als ik van een slokje
Heel slecht, het kan eigenlijk amper slechter.quote:
Dan geef ik je Hobiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het niet op oudere mannen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het niet op oudere mannen
Nee dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |