Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Valt toch nog wel meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
Slechte TTVerander maar als het moet
Dat mogen jullie bepalenquote:
Niet slecht hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
Slechte TTVerander maar als het moet
Is dat een teleurstelling voor je?quote:
Nee, het zou pas een teleurstelling zijn als er iets in stond met snertquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat een teleurstelling voor je?
Lekkah lekkah.quote:
Het is wel een verkapte naam topic voor jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het zou pas een teleurstelling zijn als er iets in stond met snert
Noem je mij nu een bontkraagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is wel een verkapte naam topic voor jou
Whehehequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is wel een verkapte naam topic voor jou
KSC #2629...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het zou pas een teleurstelling zijn als er iets in stond met snert
Oooh, gelukkigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he [ afbeelding ]
[..]
Nope, gewoon Stu
Ik heb alleen maar polo's thoughquote:
Cheerlie-oranjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
En de hele bijzondere:
[ afbeelding ]
Muwhaha lekker voor jequote:
Ik vind het leuk hoor, polo's anders kocht ik wel iets andersquote:
Ga een trui breien die jeukt en dan de haard in kan worden geflikkerdquote:
Ik bedoel dat je geen regenpak hebtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoor, polo's anders kocht ik wel iets anders
ik kan niet breien en ik heb geen haardquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga een trui breien die jeukt en dan de haard in kan worden geflikkerd
Daarom duurde die zeker ook een stuk langerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest een aantal sanitaire noodstops in plannen ja....
Klotebuikgriep.
Ooooohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je geen regenpak hebt
Oeh leukquote:
Zal ik die fucking buik van jou er eens uit laten snijden en vervangen voor een metalen versiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klotebuikgriep.
Nee, voor de afspeeltijd keek ik naar de DVD-speler, die stopte netjes met tellen toen ik hem op pauze zettequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom duurde die zeker ook een stuk langer
Ooooh. Figuurzagenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet breien en ik heb geen haard
Valt me nog wel meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, voor de afspeeltijd keek ik naar de DVD-speler, die stopte netjes met tellen toen ik hem op pauze zette.
Nee, doe maar niet... maar ik had een regenpak voor je gekocht... wat vind je van een bruine regenbroek?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal ik die fucking buik van jou er eens uit laten snijden en vervangen voor een metalen versie
Aah zoquote:
Bruinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet... maar ik had een regenpak voor je gekocht... wat vind je van een bruine regenbroek?.
Spuitpoepquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klotebuikgriep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |