Misschien dat je het al gemerkt hebt mensen irriteren of zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wat doe je daarnaast in je vrije tijd?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
1972.
Toen was ik er nog helemaal niet.
Neuh da's echt haast niet te merkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat je het al gemerkt hebt mensen irriteren of zo
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat doe jij bij mijn moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar zegt ze danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
Stu heeft een paar biertjes teveel op
daar is volgens mij ook een NL cover vanquote:
Ik hou niet van NL coversquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar is volgens mij ook een NL cover van
Ik hou niet van NL muziekquote:
Sympquote:
Oh mijn godquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Whehehhe ik heb deze nog onder mijn ctrl v staan
Wat doe jij met al die muziek?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Whehehhe ik heb deze nog onder mijn ctrl v staan
Wat een filosofische gedachtegangquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
En vraag niet naar de weg want iedereen is de weg kwijt
Er zijn maar weinig covers die ik echt kan waarderenquote:
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dovhter heeft op deze computer gezeten
Dat weet je toch wel? Nirvana, Green Day, Foo Fighters, Oasis, The Verve, Queen, van alles welquote:
Ik ook niet echt, maar De Dijk is echt wel top hoorquote:
Er zijn er te veel ja, maar er zitten goeie tussenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig covers die ik echt kan waarderen
tegenwoordig zijn er TE veel covers
Toen jij werd geboren had ik mijn rijbewijs al en ging ik al op stapquote:
Voeg er nog een paar aan toe en je hebt mijn playlistquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel? Nirvana, Green Day, Foo Fighters, Oasis, The Verve, Queen, van alles wel
Have fun en bis laterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Toen jij werd geboren had ik mijn rijbewijs al en ging ik al op stap![]()
En dat laatste ga ik nu ook doen want dat is al een maand geleden.
Dus iedereen nog veel plezier en alvast welterusten.
komt uit het zojuist geposte Kronenburg Parkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een filosofische gedachtegang
het is dat ik moet ben, mijn laptop te traag en geen zin om iets van een voorbeeld op te zoekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn er te veel ja, maar er zitten goeie tussen(Mits het covers van goeie nummers zijn
)
veel plezier... niet teveel flitsen enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Toen jij werd geboren had ik mijn rijbewijs al en ging ik al op stap![]()
En dat laatste ga ik nu ook doen want dat is al een maand geleden.
Dus iedereen nog veel plezier en alvast welterusten.
Ja, jij houdt van goede muziekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voeg er nog een paar aan toe en je hebt mijn playlist![]()
Wat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
komt uit het zojuist geposte Kronenburg Park
Jammerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik moet ben, mijn laptop te traag en geen zin om iets van een voorbeeld op te zoeken
Stuk tekst uit dit liedje RockNIjntjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Symp
Mensen, ik geef jullie een uitzondering want ik hou niet echt van NL muziek maar wel van deze
Jij ookquote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Mijn muzieksmaak is in een verkeerd lichaam geboren
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |