Ahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stuk tekst uit dit liedje RockNIjntje
huh whut? Kronenburger park?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
komt uit het zojuist geposte Kronenburg Park
Meisjes/vrouwen horen niet van Metallica en zo te houdenquote:
En waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisjes/vrouwen horen niet van Metallica en zo te houden
Kronenburg Park, 1 van de bekendste nummers van Frank Boeijenquote:
Tuurlijk wel. Toen ik bij Iron Maiden was 4 jaar terug, stikte het van de metalchicksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm dat lijkt zo in de maatschappij geregeld te zijnquote:
Ik hou ook van Metallica, en Foo Fighters en Queen en Demon Hunter en Five Fingered Death Punch en Alter Bridge en Nightwish en en en TEEEVEEEEL (zie foboquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iron Maidenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Toen ik bij Iron Maiden was 4 jaar terug, stikte het van de metalchicks
Rare maatschappij dan waar jij bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm dat lijkt zo in de maatschappij geregeld te zijn![]()
Meeeeeer goede bandsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou ook van Metallica, en Foo Fighters en Queen en Demon Hunter en Five Fingered Death Punch en Alter Bridge en Nightwish en en en TEEEVEEEEL (zie fobo)
Gewoon van die muziek houden waarbij je jezelf goed voelt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm dat lijkt zo in de maatschappij geregeld te zijn![]()
Het is gewoon zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rare maatschappij dan waar jij bent
Ik bedoel dat er genoeg vrouwen en meisjes waren, natuurlijk een stapje wilder dan Metallica, maar daarmee wil ik aangeven dat het helemaal niet verkeerd is om van die bands te houdenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iron Maiden![]()
Ik metalchick? Nahh![]()
Doe ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon van die muziek houden waarbij je jezelf goed voelt.
sowieso is een brede muziek smaak altijd goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er genoeg vrouwen en meisjes waren, natuurlijk een stapje wilder dan Metallica, maar daarmee wil ik aangeven dat het helemaal niet verkeerd is om van die bands te houden
Okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er genoeg vrouwen en meisjes waren, natuurlijk een stapje wilder dan Metallica, maar daarmee wil ik aangeven dat het helemaal niet verkeerd is om van die bands te houden
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso is een brede muziek smaak altijd goed![]()
Het is tegenwoordig alleen maar van die top40 shitquote:
dat is een heel belangrijke opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon van die muziek houden waarbij je jezelf goed voelt.
Zolang we in de Rock/Metal-hoek zitten is mijn muziek smaak breedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso is een brede muziek smaak altijd goed![]()
Er staat wel wat goeds tussen maar lang niet alles vind ik mooi hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig alleen maar van die top40 shit
De goede zijn er meestal snel weer uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er staat wel wat goeds tussen maar lang niet alles vind ik mooi hoor
Niet waarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegt degene die alleen maar trance draait![]()
Kan mooi zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik geloof dat het meeste dat ik heb rock is, maar ik luister dus ook veel naar Trance, Dance en Electronic
Mijn bek valt open ...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik geloof dat het meeste dat ik heb rock is, maar ik luister dus ook veel naar Trance, Dance en Electronic
Datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Wat een vet nummer is dit toch(bij gebrek aan headbang smilie)
Dat heb ik je al wel vaker verteld hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou daar van, kan naar veel luisteren maar slecht naar R&B en hiphop
quote:
Vangequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Wat een vet nummer is dit toch(bij gebrek aan headbang smilie)
* RockNijntje upload een nieuwe headbang smileyquote:
EUI!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beavis en Butthead
[ afbeelding ]
Echt mijn geheugen laat me in de steek, sinds wanneer ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik je al wel vaker verteld hoorde reden dat ik het hier vooral dan post is omdat jullie de rest al doen
Whaahahaha heb je dat nummer van Tiėsto en Busta Rhymes gehoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou daar van, kan naar veel luisteren maar slecht naar R&B en hiphop
Sinds altijd hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt mijn geheugen laat me in de steek, sinds wanneer ?
Ik vind hem niet zoquote:[..]
Whaahahaha heb je dat nummer van Tiėsto en Busta Rhymes gehoord
Ik vind het geniaal
Nee dat dacht ik alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds altijd hoor.
[..]
Ik vind hem niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |