Maar 'wij' doen dan niet ineens zo raarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Zat mooie vrouwen altijd tv, mogen wij ook een keertje iets leuks zien
Vindt ze allebei niet single waardig nog maar als ik moet kiezen dan Dean en niet omdat het de broer is van ...of dat het een mooi boy is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Jullie lopen alleen maar te soppen op die Dean. Maar beide singles zijn het gewoon niet. En puur op zangkunsten ga ik dan voor Simone.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Maar 'wij' doen dan niet ineens zo raar
Simone moet maar haar school eerst gaan afmaken. Beter.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Jullie lopen alleen maar te soppen op die Dean. Maar beide singles zijn het gewoon niet. En puur op zangkunsten ga ik dan voor Simone.
...gelukkig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Riann het volgende:
van Wesley niet meer echt iets van gehoord
Doordenkertjerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
2,6 miljoen mensen zagen Wesley winnen?
Hoeveel mensen zullen Dean zien winnen?
Die kunnen het ook niet laten om bij elke zin flink te benadrukken hoe jong ze is..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
ze wordt ook behandeld als een klein kind door die presentatrice..
Wel waar, bij sterren.nlquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Riann het volgende:
van Wesley niet meer echt iets van gehoord
Ja jullie weten dat jullie die vrouwen toch nooit zullen krijgen maar dat weten wij ook wel van die mannenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt sarcastisch, maar 'wij' weten beter
Als je van dit genre houdt ken je hem wel, zo niet dan hoor je hem nergens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Wesley heb ik laatst gezien, ik had nog nooit van hem gehoord!
Hoe oud was Dewi?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Injetta het volgende:
Jim was volgens mij 15 en Jamai 16.. Ik kan me niet herinneren dat ze elke show honderden keren hebben gezegd hoe jong ze waren.
Je vraagt het je soms afquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jullie weten dat jullie die vrouwen toch nooit zullen krijgen maar dat weten wij ook wel van die mannen
Dewi was volgens mij een jaar of 17 toen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud was Dewi?
Daar waren veel meer jonge tieners denk ik
Dacht ik net ook .. iets Jan Smit achtigsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Injetta het volgende:
HIj lijkt op Jan Smit, qua uiterlijk....
Niet qua stem, want hij zingt 10 keer beter.
zolang hij maar niet op Heintje lijkt is het goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dacht ik net ook .. iets Jan Smit achtigs
ik heb dat singletje toen gekregen op mn bdayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
De leukste talentenjachtsingle vind ik nog altijd Step Right Up
Die was juist ietsje ouder, maar ook niet erg veel. Ze had toen haar dochtertje al. Blijkbaar vonden ze dat destijds niet zo bijzonder dat de deelnemers jong waren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud was Dewi?
Daar waren veel meer jonge tieners denk ik
Nou daar heb je het al, allemaal jonkiesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dewi was volgens mij een jaar of 17 toen.
Inderdaad was een echt leuk nummertje..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
De leukste talentenjachtsingle vind ik nog altijd Step Right Up
Da's kennelijk een vrouwendingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak me geen illusies hoorMaar een beetje fantaseren is leuk.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nog naar de Zorro's, maar dat is over een paar minuten afgelopen, kan ik dan de uitslag nog meemaken?
Vast wel, ze mogen nog steeds bellen. Er komt nog vast reclame en zo....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nog naar de Zorro's, maar dat is over een paar minuten afgelopen, kan ik dan de uitslag nog meemaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |