Verwelktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Waar is jouw Rose eigenlijk gebleven, D.? Vergeet ik elke keer te vragen.
TSJONG! Waarom altijd een cover.. Lekker makkelijk weer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat betreft Dean's single. Het origineel van Jason Mraz.
Daar gaat het niet om.quote:
Zou tof zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Zouden ze nog samen gaan zingen, als Dean wint en Ben op tijd binnen is? Of mag dat niet van RTL? Lijkt me wel tof.
Oh, ze deden toch net voorkomen als die van Tijn het had geschreven???quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
TSJONG! Waarom altijd een cover.. Lekker makkelijk weer.
Dat was wel een anticlimax inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou tof zijnHoop wel op een betere afsluiting dan gister met TVOH.
Sowieso Idols 1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
step right up is de enige die ik ook nog kenjamai was een held.
beroerder kan niet, dus het kan alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou tof zijnHoop wel op een betere afsluiting dan gister met TVOH.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, net op tijd binnen zo te lezen.
goed getimedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, net op tijd binnen zo te lezen.
alleen als van Thijn ook voor Mraz heeft geschreven....en ik denk, nee weet wel zeker van nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ze deden toch net voorkomen als die van Tijn het had geschreven???
Mijn naam is toen ook aangepast, maar daarmee was mijn oude naam dus weer beschikbaar, en die heb ik toen ook geregistreerdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je naam had veranderd toen met die actie, maar je bent gewoon een kloon.
Ah vandaar, ik wilde dat ook, maar mijn naam was al wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn naam is toen ook aangepast, maar daarmee was mijn oude naam dus weer beschikbaar, en die heb ik toen ook geregistreerd
quote:
Samen overstappen, wel zo makkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |