En ik spreek jouw nog wel eens als jij alleen op de wereld staat omdat papa en mama vermoord zijn door een inbreker met een illegaal vuurwapen, zoals regelmatig in Nederland voorkomt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef KiNGTiMM het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel met je als het uiteindelijk toch gelegaliseerd word en een bekende, of familie er door word vermoord, misschien wel prongeluk. dan gaat het niet meer om cijfers en argumenten, het gaat om mensenlevens.
Dat je met zo'n gedachte leeft maakt je oke wil je zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik spreek jouw nog wel eens als jij alleen op de wereld staat omdat papa en mama vermoord zijn door een inbreker met een illegaal vuurwapen, zoals regelmatig in Nederland voorkomt.

Ik leef niet in angst, ik ben zelfvoorzienend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat je met zo'n gedachte leeft maakt je oke wil je zeggen [ afbeelding ]
Lekker in angst leven en wapens nodig hebben om je gemoedsrust te helpen.
Dat klopt niet helemaal meer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als ik jouw nu zeg dat in bijvoorbeeld Zwitserland elke man zijn militair wapen + munitie thuis heeft liggen...
Mensen die denken dat er in Nederland mensen roven om te overleven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:25 schreef boyv het volgende:
Mensen die denken zichzelf te kunnen verdedigen met een of ander wapen, tegen een knaap die mensen rooft en beschiet om te overleven.
Natuurlijk kan dat, het gebeurt zo vaak.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:25 schreef boyv het volgende:
Mensen die denken zichzelf te kunnen verdedigen met een of ander wapen, tegen een knaap die mensen rooft en beschiet om te overleven.
Ook zonder dat je een wapen ter verdediging gebruikt gaat er een signaalwerking van uit naar criminelen, immers weten ze dat een potentieel slachtoffer veel weerbaarder is waardoor het risico van een overval omhoog gaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:25 schreef boyv het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef Bredemug het volgende:
Interessant dat mensen denken dat ze een wapen nodig hebben om zichzelf te verdedigen, kennis is alles wat je nodig hebt. Je brein is al een wapen, de beste die er bestaat.
Dan gedraag jij je als een groep 8'er.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef KiNGTiMM het volgende:
[..]
Ik maakte mezelf voor nietswetend uit, misschien moet jij eerst begrijpend lezen gaan leren voor je mij voor slecht Nederlandsuit maakt want ik zit toevallig wel in 2 atheneum
Ja, zorg dat je het legaal doet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef betyar het volgende:
Dat herinnert mij eraan dat ik een VOG nog moet gaan halen om meer dan 3 keer per jaar te mogen schieten.
haha ja want als je ouders worden vermoord door een inbreker met een legaal wapen is er natuurlijk niets aan het handje, kun je gewoon rustig verder met je leven. hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik spreek jouw nog wel eens als jij alleen op de wereld staat omdat papa en mama vermoord zijn door een inbreker met een illegaal vuurwapen, zoals regelmatig in Nederland voorkomt.
Inbrekers krijgen geen legale wapens, dus die zijn per definitie al illegaal bewapend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:51 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
haha ja want als je ouders worden vermoord door een inbreker met een legaal wapen is er natuurlijk niets aan het handje, kun je gewoon rustig verder met je leven. hahaha
owja dat is waar ook, zon man met een zwart maskertje wordt natuurlijk meteen geweigerd voor een vuurwapen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inbrekers krijgen geen legale wapens, dus die zijn per definitie al illegaal bewapend.
Het zal je verbazen, zo een persoon wordt ook gewoon geweigerd voor een vuurwapen omdat hij geen VOG kan verkrijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
owja dat is waar ook, zon man met een zwart maskertje wordt natuurlijk meteen geweigerd voor een vuurwapen..
en anders staat het wel op zn voorhoofd geschreven.. sjakko
ja ervanuitgaande dat deze persoon al veroordeeld is en bekent staat als inbreker. maar iemand die daadwerkelijk legaal een vuurwapen bezit en besluit inbreker te worden... dat is toch andere koek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, zo een persoon wordt ook gewoon geweigerd voor een vuurwapen omdat hij geen VOG kan verkrijgen.
Je bent nog naïever dan Jolande Sap inzage Afganistan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, zo een persoon wordt ook gewoon geweigerd voor een vuurwapen omdat hij geen VOG kan verkrijgen.
Een ieder die crimineel gedrag vertoont wordt natuurlijk geboren met een VOG op zak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als iemand geen strafblad heeft kan hij ook in de huidige situatie aan een vuurwapen komen en daarmee criminele activiteiten ontplooien, toch gebeurd er met de honderdduizenden legale wapens in Nederland slechts zelden een misdrijf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:38 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ja ervanuitgaande dat deze persoon al veroordeeld is en bekent staat als inbreker. maar iemand die daadwerkelijk legaal een vuurwapen bezit en besluit inbreker te worden... dat is toch andere koek.
maar mijn punt is dat het niet uitmaakt of het een legaal of illegaal vuurwapen is waarmee je ouders worden doodgeschoten, het is zowieso klote. dat snap je toch wel?![]()
(alhoewel het helemaal ruk zou zijn als een veroordeelde inbreker met een legaal wapen je ouders doodschiet, dan is er ergens in het proces iets goed fout gegaan..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |