SessionID verandert nooit, ik meende altijd dat sid meeliep met bepaalde veranderingen, maar niet meer dusquote:Op zondag 23 januari 2011 10:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Uitrekent?
De Sid verandert toch nooit? Ik heb ook eens een bot gemaakt, om de dagcijfers te posten. De Sid en dat andere ding heb ik toen uit een bestaande sessie gehaald en hard-coded in het script gezet, dat heeft iig vele maanden lang prima gewerkt.
Opzich is het geen probleem mocht het eventueel wel veranderen. Ik gebruik het bot-script van Igen om de dagcijferresultaten te posten en heb het naar wens aangepast. De session en sid zijn nu niet meer hardcoded, maar worden uit het topic waarin gepost gaat worden gehaald. De verkregen sid en sessionid worden vervolgens met het bericht meegestuurd via de POST.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef Sander het volgende:
[..]
SessionID verandert nooit, ik meende altijd dat sid meeliep met bepaalde veranderingen, maar niet meer dus
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef OVchipkaart het volgende:
Fuck en ik maar uren discusieren met lambiekje
Dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben nu toch wel bijzonder benieuwd geraakt.
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Sander het volgende:
Leg maar uit hoe je de sid uitrekent, dat vind ik genoeg bewijs.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | # sid and sessid are both found in the source my @found = grep( /$re_sid/, @text ); if ( @found && $found[0] =~ m/$re_value/ ) { $post{sid} = $1; } @found = grep( /$re_sessid/, @text ); if ( @found && $found[0] =~ m/$re_value/ ) { $post{sessid} = $1; } |
Inderdaad, als een browser het snapt dan kun je zelf ook een app maken die het snapt.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...
[ code verwijderd ]
Klopt. Zie ook de rest van dit topic.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...
[ code verwijderd ]
Dus nu heb ik een botje die automagisch antwoord in topics ?quote:Op maandag 24 januari 2011 07:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Klopt. Zie ook de rest van dit topic.
Da's geen AI jammergenoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Sander het volgende:
Overigens heeft de SlariBot (SlariBot) er al 4415 automatische posts op zitten.
Waarom krijg ik het gevoel dat jij het bent Verrekijker?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef Verrekijker het volgende:
Grappige actie, ik ben ook benieuwd
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:35 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik heb inderdaad ooit een AI-bot op fok laten posten, maar had niet kunnen dromen dat-ie op zijn beurt ook weer in staat zou zijn een AI-bot te schrijven.
Het leuke is dat hierop een deel in het computerspel Fable 3 is gebaseerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |