Dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben nu toch wel bijzonder benieuwd geraakt.
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Sander het volgende:
Leg maar uit hoe je de sid uitrekent, dat vind ik genoeg bewijs.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | # sid and sessid are both found in the source my @found = grep( /$re_sid/, @text ); if ( @found && $found[0] =~ m/$re_value/ ) { $post{sid} = $1; } @found = grep( /$re_sessid/, @text ); if ( @found && $found[0] =~ m/$re_value/ ) { $post{sessid} = $1; } |
Inderdaad, als een browser het snapt dan kun je zelf ook een app maken die het snapt.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...
[ code verwijderd ]
Klopt. Zie ook de rest van dit topic.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...
[ code verwijderd ]
Dus nu heb ik een botje die automagisch antwoord in topics ?quote:Op maandag 24 januari 2011 07:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Klopt. Zie ook de rest van dit topic.
Da's geen AI jammergenoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Sander het volgende:
Overigens heeft de SlariBot (SlariBot) er al 4415 automatische posts op zitten.
Waarom krijg ik het gevoel dat jij het bent Verrekijker?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef Verrekijker het volgende:
Grappige actie, ik ben ook benieuwd
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:35 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik heb inderdaad ooit een AI-bot op fok laten posten, maar had niet kunnen dromen dat-ie op zijn beurt ook weer in staat zou zijn een AI-bot te schrijven.
Het leuke is dat hierop een deel in het computerspel Fable 3 is gebaseerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |