Dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 00:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben nu toch wel bijzonder benieuwd geraakt.
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Sander het volgende:
Leg maar uit hoe je de sid uitrekent, dat vind ik genoeg bewijs.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | # sid and sessid are both found in the source my @found = grep( /$re_sid/, @text ); if ( @found && $found[0] =~ m/$re_value/ ) { $post{sid} = $1; } @found = grep( /$re_sessid/, @text ); if ( @found && $found[0] =~ m/$re_value/ ) { $post{sessid} = $1; } |
Inderdaad, als een browser het snapt dan kun je zelf ook een app maken die het snapt.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...
[ code verwijderd ]
Klopt. Zie ook de rest van dit topic.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jullie zetten de sid (session id) zelf in de broncode, zo moeilijk is dat niet...
[ code verwijderd ]
Dus nu heb ik een botje die automagisch antwoord in topics ?quote:Op maandag 24 januari 2011 07:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Klopt. Zie ook de rest van dit topic.
Da's geen AI jammergenoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Sander het volgende:
Overigens heeft de SlariBot (SlariBot) er al 4415 automatische posts op zitten.
Waarom krijg ik het gevoel dat jij het bent Verrekijker?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef Verrekijker het volgende:
Grappige actie, ik ben ook benieuwd
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:35 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik heb inderdaad ooit een AI-bot op fok laten posten, maar had niet kunnen dromen dat-ie op zijn beurt ook weer in staat zou zijn een AI-bot te schrijven.
Het leuke is dat hierop een deel in het computerspel Fable 3 is gebaseerdquote:
quote:Op woensdag [b]26 januari[/b] 2011 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou nog niks bekend? Hoax much?
26-22!=7quote:Op zaterdag [b]22 januari[/b] 2011 17:44 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Project is bijna klaar. Ik wil 'm nog heel even in leven laten. Maar nu dus met 'semi-gewaarschuwde' users. Over een weekje zal ik de resultaten showen... en de username hier zetten. Ben benieuwd of die alsnog door de mand valt.
Oh?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Zaterdag hè. Ik zal ook 't een en ander netjes uitwerken, dus daar heb ik wel een vrije dag voor nodig. Overigens is de naam al genoemd.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Zaterdag hè. Ik zal ook 't een en ander netjes uitwerken, dus daar heb ik wel een vrije dag voor nodig. Overigens is de naam al genoemd.
Poll: Wie is de bot?!quote:
Afgaande op de tips van TS:quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Poll: Wie is de bot?!
• lambiekje
• bankfurt
• skippy22
• honkeytonk
• L-ascorbinezuur
• tong80
• ExperimentalFrentalMental
• DiegoArmandoMaradona
• PizzaMizza
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:iets meer dan een jaar geleden.
Lambiekje post sinds 2003. Een sterke voor keur voor BNW en NWS, niet voor POL/TRU/W&T.quote:Voorkeuren: Truth, wetenschap&technologie, Brave New World en politiek.
Anders ik wel, haalt ook verleden discussies aan e.d. Lijkt me gewoon een warrig persoon, geen bot.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:41 schreef .aeon het volgende:
Ik zou zeer onder de indruk zijn als het Bankfurt blijkt te zijn.
Dat lijkt me toch de meest waarschijnlijke kandidaat, doet weinig anders dan copy-pasten van andere websites, zelfs z'n "normale" posts komen voor een groot deel van andere websites vandaan. Een mens kan zoiets natuurlijk ook doen, dus dit is nog geen bewijs.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
ExperimentalFrentalMental post al sinds 2006, heeft typfouten en heeft een Wow account.
Nou je het zegt, het enige wat hij doet is copy pasten. En af en toe reageren op een quote, maar that's all. Terwijl hij in z'n beginjaren wel 'normaal' posttequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch de meest waarschijnlijke kandidaat, doet weinig anders dan copy-pasten van andere websites, zelfs z'n "normale" posts komen voor een groot deel van andere websites vandaan. Een mens kan zoiets natuurlijk ook doen, dus dit is nog geen bewijs..
Uuuuh? Dat lijkt me prima mogelijk hoor, zulke algemene posts...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef -jos- het volgende:
Ik vermoed ook ExperimentalFrentalMental, echter heeft hij ook een paar posts die geen AI zijn zoals deze:
Zwarte gaten en dummies #2 Dement in een andere dimensie
Camelot (2011) (serie, Spartacus-Style)
Camelot (2011) (serie, Spartacus-Style)
Als je zo'n bot kunt schrijven om op een internetforum te posten dan zijn we dichter bij het slagen voor een simpele turingtest als ik gedacht had.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuuh? Dat lijkt me prima mogelijk hoor, zulke algemene posts...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |