quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:43 schreef HunterSThompson het volgende:
This topic is useless without proof.
Je posts lezen inderdaad weg als een bijeengeraapt zootje zinnen, maar jij hebt een voorkeur voor ONZ en SEX, ergo ik heb je niet geprogrammeerd, sorry. Ik weet niet wie jouw geestelijk vader is.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Alle moderators hier zijn ook bots. Een aardig experiment, maar als je bekijkt hoe incompetent ze regelmatig modereren zie je duidelijk dat hun AI nog verre van volmaakt is
Het nut van dit topic is reeds uitgelegd. Inlichten. En dan later het bewijs. Anders zinloos.quote:
Eervolle vermelding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:48 schreef kwiwi het volgende:
Grappig. Wat wint degene die de naam als eerste goed heeft?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Alle moderators hier zijn ook bots. Een aardig experiment, maar als je bekijkt hoe incompetent ze regelmatig modereren zie je duidelijk dat hun AI nog verre van volmaakt is
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef OVchipkaart het volgende:
Fuck en ik maar uren discusieren met lambiekje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop