quote:
Mja idd .. zeker met een gezin.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
een wasmachine is geen overbodige luxe idd...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
gaat goed op mn werk. druk. vanochtend nog gewerkt... deze week 10 over uren.
voor de rest gaat het goed.
en daar?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
bekende tegenkomen is altijd leuk. toch?
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
en is er al een datum geprikt voor de meet?
quote:
19 februari?quote:
Mag ookquote:
Why?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik kan wel een datum kiezen maar dan kunnen er mensen waarschijnlijk niet.
he bianc, de halve line up van de metal avond is gecancelled...
Ik ben tegen de 19e, dan zit ik thuus met visite.quote:
de 25e danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Why?
[..]
Ik ben tegen de 19e, dan zit ik thuus met visite.
weet niet, stond op de site van de vic.quote:
Ben zelf ook aan het kijken, die bands hebben nu eigenlijk nergens meer optredens staan. Zal wel iets niet goed geregeld zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
weet niet, stond op de site van de vic.
ik ga even zoeken
dat kan. er zijn veel optredens afgelast trouwens bij de vicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben zelf ook aan het kijken, die bands hebben nu eigenlijk nergens meer optredens staan. Zal wel iets niet goed geregeld zijn.
Dan zeg je maar afquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
de 25ste staan bart en ik achter de bar...
Kutbands? Das niet leuk op je verjaardag......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij is de 5e nog leeg bij mij.
En godver, d'r blijven wel een stelletje kutbands over de 18e.
Nope.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Kutbands? Das niet leuk op je verjaardag......
Mja, familie komt toch de 19e, kunnen altijd even kijken en als het echt ruk is gaan we gewoon ergens anders heen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
dan maar niet gaan? de entree is wel gratis...
Gewoon gezellig bar hangen ofzeu!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, familie komt toch de 19e, kunnen altijd even kijken en als het echt ruk is gaan we gewoon ergens anders heen.
Wat een faalding dan, eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
precies... maar ik weet nog niet precies wanneer ik die examens heb. dat verplaatst steeds. op dit moment is het de 25ste.
die leraar verplaatst het steedsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een faalding dan, eigenlijk.Kies een datum en laat 'm staan ofzeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |