quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:18 schreef Clan het volgende:
[..]
Sousschef, vraag maar eens aan die bejaarden in je omgeving( Had ikzelf ook willen zijn, was mijn pensioen breder uitgevallen )
Ik denk dat ik dat anders even niet doe.quote:Clan 22 jan. 2011 @ 02:18
Sousschef, vraag maar eens aan die bejaarden in je omgeving ( Had ikzelf ook willen zijn, was mijn pensioen breder uitgevallen )
ik hoef het niet te weten want ik weet het alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Graag zelfs!!!!![]()
![]()
![]()
Wat wilt u weten!!'11!!!~~!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
[sub]ik hoef het niet te weten want ik weet het al
das niet zo moeilijk tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef Clan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bejaarde
Ik ben misschien fitter dan jij bent
Yep, het duurde ff maar ik kon de lapo weer kapen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef Vronsky het volgende:
Wat?
Ik moest "" vanwege de verwijzing naar oudere TT's
Zijn jullie dan allemaal kreupel? Geen probleem, als oude SM van de GNK heb ik nog wel wat middeltjes voor helpquote:
Hoeveel jaar heb je dan als SM gelopen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Zijn jullie dan allemaal kreupel? Geen probleem, als oude SM van de GNK heb ik nog wel wat middeltjes voor help
Ik 'loop' al een kleine 20 jaar als SM. Dat begon bij mij aanstelling als HIDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je dan als SM gelopen?
Excuses, zo kwam het, na...'over'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:23 schreef Bouke-p het volgende:
Wtf, wie zegt dat ik in sta voor rave? ik stel je alleen een normale vraag! En volgens mij heb ik ergens gelezen dat jij als sgt1 dienst uitgegaan bent en dat het normaal is dat je bij uit dienst treden titulair een rang omhoog gaat.
En gefeliciteerd dat je alle kazernes mag bezoeken, helemaal geweldig. Dat mag ik ook
Gevatte opmerkingen? Jij zit eerst te vertellen dat je als sergeant-1 uit dienst bent gegaan om vervolgens met pensioen te gaan met de bijbehorende promotie. En zo te zien ben ik niet de enige die er even niets meer van begreep..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik 'loop' al een kleine 20 jaar als SM. Dat begon bij mij aanstelling als HID
Wie het laatst.....
(Ik begin een beetje moe te worden van die 'zgn' gevatte opmerkingen van jou, terwijl je gewoon een 'lastige rekruut' bent )
Moet je maar niet zo vroeg naar bed gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:09 schreef AchJa het volgende:
Mogguh!
Weer een hoop gemist zie ik! Weer een discussie over de kpl km...![]()
![]()
Met FLO gaan is niet uit dienst gaan, daar begint het al mee...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gevatte opmerkingen? Jij zit eerst te vertellen dat je als sergeant-1 uit dienst bent gegaan om vervolgens met pensioen te gaan met de bijbehorende promotie. En zo te zien ben ik niet de enige die er even niets meer van begreep..
Ik ben alleen thuis... vrouw en kinderen zitten met een vriendin in een vakantiepark... Ergo, vroeg aan het bier, dus ook vroeg uitgeteld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo vroeg naar bed gaan
Op vacantie zonder jou?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis... vrouw en kinderen zitten met een vriendin in een vakantiepark... Ergo, vroeg aan het bier, dus ook vroeg uitgeteld.
Ja, zonder mij. Ik ga zondagavond die kant ff op. Ik ben altijd al weg, ben al lang blij als ik een keer thuis kan zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Op vacantie zonder jou?
Laat me raden, een vacantiepark in Limburg?
Zonder grappen, ze zitten ook echt in Limburg?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, zonder mij. Ik ga zondagavond die kant ff op. Ik ben altijd al weg, ben al lang blij als ik een keer thuis kan zitten.
Daar was al eerder een discussie over;quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:27 schreef AchJa het volgende:
Serieuze vraag!
Wie heeft "geruchten" gehoord dat de maximale looptijd in rangen ook voor FPS3 personeel gaat gelden?
Nee, ergens in Drenthe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Zonder grappen, ze zitten ook echt in Limburg?
De max looptijd in rangen vwb fase 1 en 2 personeel wist ik. Maar nu gonzen er verhalen rond dat het ook voor fase 3 (BOT) personeel moet gaan gelden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar was al eerder een discussie over;
[DEF] SC#114 "Ohne Rücksicht auf Verluste"
Ik zal het ACOM journaal in de gaten houden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
De max looptijd in rangen vwb fase 1 en 2 personeel wist ik. Maar nu gonzen er verhalen rond dat het ook voor fase 3 (BOT) personeel moet gaan gelden.
Hoe wil je dat gaan doen met bv een adjudant? (eindrang)
Juist.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:58 schreef Clan het volgende:
Rave_nl is niet meer dan een nep-militair die op het internet interessant probeert te doen, daarom zien we geen genegenheid naar de 'echte' militairen, en durft hij niet in confrontatie te gaan met de 'echte' militairen.
van lui die zich op internet uitgeven als militair? Mooi, dan hebben we iig nog een ding waar we het overeens zijn..quote:Ik walg van dit soort mensen.
We hoeven elkaar dan ook niet te neuken. Maar goed, ik laat je verder wel in je waarde.quote:Rave, leuk dat je gesproken te hebben, maar ik moet je niet! Ga jij maar eens in dienst!
Met pensioen dan..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Met FLO gaan is niet uit dienst gaan, daar begint het al mee...
Laat jij je nu uit de tent lokken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist.
Ik ben voor een hoop dingen uitgemaakt op dit forum maar nep-militair is een primeur. Chapeau!
Maar in tegenstelling tot sommige lui hier trek ik het mij niet persoonlijk aan aangezien ik zoiets onbenulligs als een forum mijn leven niet laat beheersen..
Geen genegenheid, of geen genegenheid richting jou?
Het is voor mij allemaal een geintje, of het nu het chronische verpissen is tussen Erwin en mij (waar het in vier jaar tijd maar 1 keer te ver is gegaan), en ik weet dat hij er hetzelfde over denkt aangezien ook hij steeds weer trap tegen mijn schenen geeft om een reactie uit te lokken, tot het systematisch in de grond boren van alles wat Kmar-gerelateerd is..
En ik weet dat als ik met Erwin aan het bier ga er gescholden, gevloekt en gelachen gaat worden, tot een van ons uiteindelijk van de barkruk afflikkerd door de drank (nouja, Erwin dan).
Maar ik heb daar geen behoefte aan, omdat ik amper tijd heb voor mezelf, laat staan mn meisje en maten..
Wat ik laat op de avond/nacht zeg is ook maar 'borrelpraat' hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist.
Ik ben voor een hoop dingen uitgemaakt op dit forum maar nep-militair is een primeur. Chapeau!
Maar in tegenstelling tot sommige lui hier trek ik het mij niet persoonlijk aan aangezien ik zoiets onbenulligs als een forum mijn leven niet laat beheersen..
Geen genegenheid, of geen genegenheid richting jou?
Het is voor mij allemaal een geintje, of het nu het chronische verpissen is tussen Erwin en mij (waar het in vier jaar tijd maar 1 keer te ver is gegaan), en ik weet dat hij er hetzelfde over denkt aangezien ook hij steeds weer trap tegen mijn schenen geeft om een reactie uit te lokken, tot het systematisch in de grond boren van alles wat Kmar-gerelateerd is..
En ik weet dat als ik met Erwin aan het bier ga er gescholden, gevloekt en gelachen gaat worden, tot een van ons uiteindelijk van de barkruk afflikkerd door de drank (nouja, Erwin dan).
Maar ik heb daar geen behoefte aan, omdat ik amper tijd heb voor mezelf, laat staan mn meisje en maten..
[..]
van lui die zich op internet uitgeven als militair? Mooi, dan hebben we iig nog een ding waar we het overeens zijn..
[..]
We hoeven elkaar dan ook niet te neuken. Maar goed, ik laat je verder wel in je waarde.
Zit de wijn in de man...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat ik laat op de avond/nacht zeg is ook maar 'borrelpraat' hoor
Voorheen was het zo dat als je meer dan twee jaar in de functie was geweest van zegge een Luitenant, dan kreeg je die rang ook. Zo heb ik gezien dat een Adjudant ineens Luitenant werd gemaakt zonder KMA.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Adjudant is dan ook de rang die bij je rust hoort!
En nu nog proberen met die dikke pens van je in die DTbroek van uch jaar geleden te persen en toestemming van je vrouw vragen en dan kan je eindelijk weer de pleun uithangen op die kazerne van je...quote:
Een aasgier eerste klas..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is geen mens, het is geen dier....
Jas afstoffen, buik inquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En nu nog proberen met die dikke pens van je in die DTbroek van uch jaar geleden te persen en toestemming van je vrouw vragen en dan kan je eindelijk weer de pleun uithangen op die kazerne van je...
Barbara bitter dan welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lust wel 10 liter bier, het is de kanonnier!
Ik heb het maar één keer in mijn leven gedronken, dat was na de laatste lastgeving in 1965 na het laatste schot, en ik was helemaal geen alcohol gewend.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar werd ik de dag na de artilleriejaardag nog goed aan herinnerd....
Dat spul is echt slecht voor je hoofd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer in mijn leven gedronken, dat was na de laatste lastgeving in 1965 na het laatste schot, en ik was helemaal geen alcohol gewend.
Picsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef Thaboel het volgende:
Net wat verhaaltjes gehoort en ik heb de liefde verklaard aan een meisdsie wat ik niet kenverklaard een hoop smsjes
Bitter, wijn bier, wat is wel goed? Zit nu aan mijn derde beker koffie, maar ben nog niet wakker. Vanavond eens vroeg naar bed, morgen weer 200 km op en neer naar Nijmegen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat spul is echt slecht voor je hoofd.
Hahaha dat zijn de avondenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef Thaboel het volgende:
Net wat verhaaltjes gehoort en ik heb de liefde verklaard aan een meisdsie wat ik niet kenverklaard een hoop smsjes
ze heet maxime :p zie ook dat ik dr in me pinglijst heb staanquote:
En je meisje waar je wel wat mee wil? Hoe zit dat nu?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ze heet maxime :p zie ook dat ik dr in me pinglijst heb staandit gaat nog leuk worden
Ja en ik over de opbouw van jouw kale salaris. Maar je hebt het geheugen van een goudvis. Want deze punten zijn allemaal al lang eens behandeld.quote:
Mnee, ik draag niet op iedere schouder een ander rang. Ik ben door DCHR bevorderd, enkel moet de ceremonie nog hebben dus ik mag niet dragenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien je ben in je laagste rang een Wachtmeester maar in je hoogste een Wachtmeester der 1e klasse? Dus je draagt op elke mouw een ander rang?
om het een echte soap te maken het is een vriendin van dr. Nu nog half nuchter aan het werk en vanavond maar weer aan het bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:47 schreef gerco94 het volgende:
[..]
En je meisje waar je wel wat mee wil? Hoe zit dat nu?
Drink dan ook Grolschquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef jankaas020 het volgende:
Mogge.![]()
Ik heb denk ik acuut een intolerantie voor heineken opgebouwd, nadat ik heb bemerkt dat ze dat aan boord schenken.. Zelfs na een avondje kroeg heb ik pijn in m'n klus.
Gespierd, getraind en steeds topfit, zo smerig als een kolenkit, een jongen van Johan de Witt..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij lust wel 7 liter bier, de vaste hand van een polier, de marinier..
Ik vroeg me al af waar hij bleef...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gespierd, getraind en steeds topfit, zo smerig als een kolenkit, een jongen van Johan de Witt..
De kanonnier..
Uitstel vergroot het genot..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar hij bleef...
Goede smaak!quote:
Nog niks over vernomen. Maar op de J-CBRN school doet men dat al.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Middag Cobra.
Ga jij binnenkort mensen trainen voor rampenbestrijding?
Ik had daar een berichtje over in nieuwstopic gezet. Jij zal binnenkort je baan behouden met dank aan de Moerdijkrampquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog niks over vernomen. Maar op de J-CBRN school doet men dat al.
Ik heb het net gelezen. Maar dat is oud nieuws. Het gaat over de oprichting van een tweede ontsmettings compagnie bij de KL. Dat roept men al meer dan een jaar. Maar misschien dat er nu wel centen voor vrijkomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik had daar een berichtje over in nieuwstopic gezet. Jij zal binnenkort je baan behouden met dank aan de Moerdijkramp
Zo kunt u snel en eenvoudig uw energierekening terugbrengen met 99,5%!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Verhuis naar Ethiopië!
http://www.ifitweremyhome.com/compare/NL/ET
Goedkope gezondheidszorg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |