Helaasch, de afdeling rimbimbimbimbimbimbimbim zag dat niet zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
met zn allen op de bank bij ekstraweekend?
nee, dat gaat em niet worden heeft Hole van Tjibbe begrepen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
met zn allen op de bank bij ekstraweekend?
Misschien kan de webredactie nog iets regelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaasch, de afdeling rimbimbimbimbimbimbimbim zag dat niet zitten.
Noway picknickenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat gaat em niet worden heeft Hole van Tjibbe begrepen.
Stairway to Heaven in Utrecht lijkt me wel wat, of met lekker weer een parkje met een kleedje en dan lekker buitenseksen picknicken
En er komt nog een filmavond geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stairway to Heaven in Utrecht lijkt me wel wat, of met lekker weer een parkje met een kleedje en dan lekker buitenseksen picknicken
Stairway is 's avonds vaak wel behoorlijk druk. Met de 3FM (ex-)stagiairs hebben we ook een paar keer een meet gehouden in Utrecht en dan zaten we juist wat meer in de straatjes daar omheen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Een heuse virtuele 3FM-tour?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Misschien kan de webredactie nog iets regelen.
![]()
.
De webredactie kan alleen regelen dat jullie kunnen meeten in de shoutbox op 3fm.nl/socialradioquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Misschien kan de webredactie nog iets regelen.
![]()
.
Ik vind een picknickje wel wat braafjes hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bummerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaasch, de afdeling rimbimbimbimbimbimbimbim zag dat niet zitten.
dat buitenseksen picknicken lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat sirolf de webredactie isquote:
ik heb 1 pm gehad van een geïnteresseerde die komt als er meer komen.....nu mag die geïnteresseerde natuurlijk ook wel alleen komen, maar hoe zeer mielen, vroe meer heugd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
En er komt nog een filmavond geloof ik.
Wel van 18 jarige tietjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef Qunix het volgende:
Woow..... Giel houdt niet van 16 jarige tietjes.
te oudquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef Qunix het volgende:
Woow..... Giel houdt niet van 16 jarige tietjes.
ook leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
En er komt nog een filmavond geloof ik.
Welkom in de freaknacht, zeur nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
Zucht, Giel, hou je mond en draai een plaat.
Giel is prima.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
Zucht, Giel, hou je mond en draai een plaat.
actief? neehoor.....alleen nu.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef Difficult het volgende:
Wat leuk een 3FM topic, en nog actief ook
wehehe, das ook wel vet. allemaal laptopjes mee en posten! heb hier een 60mbit draadloos netwerk....dus dat zou kunnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
ook leuk!
of ipv hier op het forum met zn allen 3fm luisteren maar dan bij iemand thuis?
en dan de polonaise lopen op het geheime woord
Ik had al gezegd dat jullie het maar uitzoeken en als ik kan dat ik kom met brabantse worstebroodjes en evt bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 1 pm gehad van een geïnteresseerde die komt als er meer komen.....nu mag die geïnteresseerde natuurlijk ook wel alleen komen, maar hoe zeer mielen, vroe meer heugd!
details: filmmarathon in Leeuwarden bij mij thuis. ik heb zo'n 400dvd's, 40blu-rays en een paar kilo downloads....
Helaas, daar ga ik echt niet over, vooral niet met zo'n grote groep.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat sirolf de webredactie is, dus een rondleiding op zijn werkplek, met uitloop naar de studio
.
Er zijn meerdere fok meets daar geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stairway is 's avonds vaak wel behoorlijk druk. Met de 3FM (ex-)stagiairs hebben we ook een paar keer een meet gehouden in Utrecht en dan zaten we juist wat meer in de straatjes daar omheen.
Zo'n beetje alle Fok-meets zijn daar johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zijn meerdere fok meets daar geweest, weet alleen niet met hoeveel man dat dan was
.
Leeuwarden is véél te ver idd voor een paar uurtjes. Utrecht is veel handiger.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef purplerose het volgende:
wie gaat er nog meer vanuit rotterdam, Leeuwarden is ver gek
Weet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, daar ga ik echt niet over, vooral niet met zo'n grote groep.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet ik, maar stiekem een minimale poging om nog iets te regelen
.
Leeuwarden gaat om een filmavondje bij 3rdRock, niet om de 3FM-meetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leeuwarden is véél te ver idd voor een paar uurtjes. Utrecht is veel handiger.
voor de 3fm-meet wel, maar voor een filmavond bij mij thuis prefereer ik leeuwarden....ik ga nl niet mijn huis verplaatsen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leeuwarden is véél te ver idd voor een paar uurtjes. Utrecht is veel handiger.
Alsnog is het veel te ver.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leeuwarden gaat om een filmavondje bij 3rdRock, niet om de 3FM-meet
DAT DUS !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leeuwarden gaat om een filmavondje bij 3rdRock, niet om de 3FM-meet
Wie niet waagt die niet wintquote:
Ik wens je veel sterkte met de organisatie, dat ga je nodig hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef CindieY het volgende:
En de 15de geïnteresseerdeIk denk dat we wel toe kunnen werken naar concretere plannen
Wel na de tentamenweek van volgende week overigens
dat zullen mn bovenburen leuk vinden....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alsnog is het veel te ver.
Kwestie van dat huis op een paar vrachtwagens laden dus.
Komt wel goed, ik ben de rust zelve meestalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte met de organisatie, dat ga je nodig hebben
welnee, iets met een googledoc ofzo. of een online agenda waarin iedereen kan zetten of ie wil en dan kijken of je zoveel mogelijk mensen op een plek kunt krijgen. en sommige levenlozen kunnen alijtdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte met de organisatie, dat ga je nodig hebben
Ow jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef Piles het volgende:
Heb je pm gehad Mook? Ben ik er vandoor
jij?? of stuiter je alleen van plezier en vrolijkheid en niet van drukte en chaos?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik ben de rust zelve meestal
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ja, ik wilde je er nog voor bedanken
. Dank je
.
Ik stuiter van plezier en vrolijkheidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij?? of stuiter je alleen van plezier en vrolijkheid en niet van drukte en chaos?
ik snap jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik stuiter van plezier en vrolijkheidMaar ik bedoelde te zeggen dat dingen me niet zo snel stress zullen bezorgen
Moet jij eigenlijk niet werken morgen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:29 schreef DaMook het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr
Jawelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk niet werken morgen?
Social networkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef DaMook het volgende:
Twitter is cool. Ik leer gewoon mensen kennen die hier vlakbij wonen
![]()
.
Nee, maar ik maakte me even zorgen om je nachtrust. Blijf nog maar evenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, wil je me weg hebben
![]()
.
Ik moet om 15:00 beginnen.
De 2 ochtenddiensten heb ik gelukkig alweer gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar ik maakte me even zorgen om je nachtrust. Blijf nog maar even
Dat lijkt me echt super, gevarieerde werktijden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
De 2 ochtenddiensten heb ik gelukkig alweer gehad. Nu 2 middag diensten en de laatste 2 diensten kan ik deze keer zelfs zelf indelen
, normaal zouden dat 2 nachten zijn, maar nu niet, beginnen wanneer ik wil maandag en dinsdag
.
Het landelijke deel had ik al tijden ontdektquote:
Ik ben er hier bij toeval achtergekomen dat Pino en ik ergens linken prive, was ook erg grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het landelijke deel had ik al tijden ontdekt, maar hier in valkenswaard volgt zo ongeveer iedereen elkaar wel ondertussen
, dus nieuwe contacten vlak in de buurt
.
Zit nu in 5 ploegen, dat is dus 2 ochtend, 2 middag, 2 nacht en 4 vrijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt super, gevarieerde werktijden.
Al gemeet ? Las ik iets over iig op twitterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er hier bij toeval achtergekomen dat Pino en ik ergens linken prive, was ook erg grappig
moet je mijn werk gaan doen....als ik maar genoeg uren maak kan ik ma-vrij tussen 7.00u en 22.00u werken.....ik werk 40u dus zou bijv ook 4x10u kunnen werkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt super, gevarieerde werktijden.
pino zit nu bij minthy op schootquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al gemeet ? Las ik iets over iig op twitter, of bedoelde jullie dat jullie elkaar hier zouden zien ?
.
Zoiets lijkt me wel ideaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je mijn werk gaan doen....als ik maar genoeg uren maak kan ik ma-vrij tussen 7.00u en 22.00u werken.....ik werk 40u dus zou bijv ook 4x10u kunnen werken
Was ze niet met jou aan het twitteren daarstraksquote:
en 10minuten lopen van mijn huis...hoewel dat eigenlijk andersom is ontstaan. heerlijkquote:
hoe denk je dat ik weet dat Pino bij haar op schoot zit?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was ze niet met jou aan het twitteren daarstraks![]()
.
Ik 10 min fietsenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en 10minuten lopen van mijn huis...hoewel dat eigenlijk andersom is ontstaan. heerlijknu zien de puinhoop op t werk weer op de rails te krijgen. zitten middenin een samenvoeging van 2 vestigingen met heel veel verloop en nieuwe mensen en chaos en iedereen heeft tijdtekort. en dat is frustrerend....
Je zit erlangsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik weet dat Pino bij haar op schoot zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |