Er zijn meerdere fok meets daar geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stairway is 's avonds vaak wel behoorlijk druk. Met de 3FM (ex-)stagiairs hebben we ook een paar keer een meet gehouden in Utrecht en dan zaten we juist wat meer in de straatjes daar omheen.
Zo'n beetje alle Fok-meets zijn daar johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zijn meerdere fok meets daar geweest, weet alleen niet met hoeveel man dat dan was
.
Leeuwarden is véél te ver idd voor een paar uurtjes. Utrecht is veel handiger.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef purplerose het volgende:
wie gaat er nog meer vanuit rotterdam, Leeuwarden is ver gek
Weet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, daar ga ik echt niet over, vooral niet met zo'n grote groep.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet ik, maar stiekem een minimale poging om nog iets te regelen
.
Leeuwarden gaat om een filmavondje bij 3rdRock, niet om de 3FM-meetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leeuwarden is véél te ver idd voor een paar uurtjes. Utrecht is veel handiger.
voor de 3fm-meet wel, maar voor een filmavond bij mij thuis prefereer ik leeuwarden....ik ga nl niet mijn huis verplaatsen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leeuwarden is véél te ver idd voor een paar uurtjes. Utrecht is veel handiger.
Alsnog is het veel te ver.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leeuwarden gaat om een filmavondje bij 3rdRock, niet om de 3FM-meet
DAT DUS !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leeuwarden gaat om een filmavondje bij 3rdRock, niet om de 3FM-meet
Wie niet waagt die niet wintquote:
Ik wens je veel sterkte met de organisatie, dat ga je nodig hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef CindieY het volgende:
En de 15de geïnteresseerdeIk denk dat we wel toe kunnen werken naar concretere plannen
Wel na de tentamenweek van volgende week overigens
dat zullen mn bovenburen leuk vinden....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alsnog is het veel te ver.
Kwestie van dat huis op een paar vrachtwagens laden dus.
Komt wel goed, ik ben de rust zelve meestalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte met de organisatie, dat ga je nodig hebben
welnee, iets met een googledoc ofzo. of een online agenda waarin iedereen kan zetten of ie wil en dan kijken of je zoveel mogelijk mensen op een plek kunt krijgen. en sommige levenlozen kunnen alijtdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte met de organisatie, dat ga je nodig hebben
Ow jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:22 schreef Piles het volgende:
Heb je pm gehad Mook? Ben ik er vandoor
jij?? of stuiter je alleen van plezier en vrolijkheid en niet van drukte en chaos?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik ben de rust zelve meestal
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ja, ik wilde je er nog voor bedanken
. Dank je
.
Ik stuiter van plezier en vrolijkheidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij?? of stuiter je alleen van plezier en vrolijkheid en niet van drukte en chaos?
ik snap jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik stuiter van plezier en vrolijkheidMaar ik bedoelde te zeggen dat dingen me niet zo snel stress zullen bezorgen
Moet jij eigenlijk niet werken morgen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:29 schreef DaMook het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr
Jawelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk niet werken morgen?
Social networkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef DaMook het volgende:
Twitter is cool. Ik leer gewoon mensen kennen die hier vlakbij wonen
![]()
.
Nee, maar ik maakte me even zorgen om je nachtrust. Blijf nog maar evenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, wil je me weg hebben
![]()
.
Ik moet om 15:00 beginnen.
De 2 ochtenddiensten heb ik gelukkig alweer gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar ik maakte me even zorgen om je nachtrust. Blijf nog maar even
Dat lijkt me echt super, gevarieerde werktijden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
De 2 ochtenddiensten heb ik gelukkig alweer gehad. Nu 2 middag diensten en de laatste 2 diensten kan ik deze keer zelfs zelf indelen
, normaal zouden dat 2 nachten zijn, maar nu niet, beginnen wanneer ik wil maandag en dinsdag
.
Het landelijke deel had ik al tijden ontdektquote:
Ik ben er hier bij toeval achtergekomen dat Pino en ik ergens linken prive, was ook erg grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het landelijke deel had ik al tijden ontdekt, maar hier in valkenswaard volgt zo ongeveer iedereen elkaar wel ondertussen
, dus nieuwe contacten vlak in de buurt
.
Zit nu in 5 ploegen, dat is dus 2 ochtend, 2 middag, 2 nacht en 4 vrijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt super, gevarieerde werktijden.
Al gemeet ? Las ik iets over iig op twitterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er hier bij toeval achtergekomen dat Pino en ik ergens linken prive, was ook erg grappig
moet je mijn werk gaan doen....als ik maar genoeg uren maak kan ik ma-vrij tussen 7.00u en 22.00u werken.....ik werk 40u dus zou bijv ook 4x10u kunnen werkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt super, gevarieerde werktijden.
pino zit nu bij minthy op schootquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al gemeet ? Las ik iets over iig op twitter, of bedoelde jullie dat jullie elkaar hier zouden zien ?
.
Zoiets lijkt me wel ideaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je mijn werk gaan doen....als ik maar genoeg uren maak kan ik ma-vrij tussen 7.00u en 22.00u werken.....ik werk 40u dus zou bijv ook 4x10u kunnen werken
Was ze niet met jou aan het twitteren daarstraksquote:
en 10minuten lopen van mijn huis...hoewel dat eigenlijk andersom is ontstaan. heerlijkquote:
hoe denk je dat ik weet dat Pino bij haar op schoot zit?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was ze niet met jou aan het twitteren daarstraks![]()
.
Ik 10 min fietsenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en 10minuten lopen van mijn huis...hoewel dat eigenlijk andersom is ontstaan. heerlijknu zien de puinhoop op t werk weer op de rails te krijgen. zitten middenin een samenvoeging van 2 vestigingen met heel veel verloop en nieuwe mensen en chaos en iedereen heeft tijdtekort. en dat is frustrerend....
Je zit erlangsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik weet dat Pino bij haar op schoot zit?
ik kijk mee op de webcam...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik 10 min fietsen. Lijkt me eigenlijk wel leuk om zoiets te regelen
.
[..]
Je zit erlangs.
Vanavond? Dat was Rock die dat vroeg. En nee, ik heb Pino nog nooit gemeet, al kom ik vaak bij de super waar hij heeft gewerkt. Misschien ben ik hem al heel vaak straal voorbij gelopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al gemeet ? Las ik iets over iig op twitter, of bedoelde jullie dat jullie elkaar hier zouden zien ?
.
Ja dat had ik allemaal wel meegekregenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk mee op de webcam...
nja, mijn werk verhuisde van grunn naar leeuwarden en ik ben mijn werk achterna verhuisd. 2 uur reistijd per dag vond ik teveel, nu dus minder dan 20minen een kamer die 2x zo groot is voor tzelfde geld. ik ben tevreden
Nee hoor, ik zit op het werk nu!quote:
pino zit toch ook op jouw werk? maar hij is geen collega.....;)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit op het werk nu!
Edit: Note to self: niet meer zo happen...![]()
Nee schat... Er wonen hier wel erg veel Pinoos, maar niet DE Pinoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino zit toch ook op jouw werk? maar hij is geen collega.....;)
Ik heb hier geen beeld, erg fijn geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:48 schreef Allrounder het volgende:
Kleine Viezerik![]()
Met muts en zonnebril.
Debiel.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee schat... Er wonen hier wel erg veel Pinoos, maar niet DE Pino
Hij heeft ook nog zilveren tanden. Goud kon ie niet betalen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier geen beeld, erg fijn geloof ik
Had gekund, maar dan had ik er geen contact mee gehad, was ik meer low-profile gebleven! Ik mag prive geen contact zoeken met cliënten/bewonersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..], had wel gekund
. Net als rock
.
sssssssssssssttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..], had wel gekund
. Net als rock
.
Ik vind beide niet tof...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:51 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog zilveren tanden. Goud kon ie niet betalen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:53 schreef Allrounder het volgende:
Ben er van door. Fijne nacht nog allemaal.
Trusten als je gaat slapen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:53 schreef Allrounder het volgende:
slaap zacht!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:53 schreef Allrounder het volgende:
wat bedoel je daarmeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en 10minuten lopen van mijn huis...hoewel dat eigenlijk andersom is ontstaan. heerlijknu zien de puinhoop op t werk weer op de rails te krijgen. zitten middenin een samenvoeging van 2 vestigingen met heel veel verloop en nieuwe mensen en chaos en iedereen heeft tijdtekort. en dat is frustrerend....
Had ik daarstraks last van, maar volgens de andere hier lag dat aan mijquote:
ik heb totaal geen lastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik daarstraks last van, maar volgens de andere hier lag dat aan mij.
ik ben mijn werk achterna verhuisd en ik kwam toevallig dit huis tegen op 10min lopen. ik heb dus geen werk gezocht dat vlakbij mijn huis was, maar min of meer andersomquote:
duidelijk, ik zag de link even niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben mijn werk achterna verhuisd en ik kwam toevallig dit huis tegen op 10min lopen. ik heb dus geen werk gezocht dat vlakbij mijn huis was, maar min of meer andersom
tis nog vroegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
duidelijk, ik zag de link even niet.
quote:Hallo lieve,
Mijn naam is Miss Stella, ik uw contactgegevens kreeg en ik ben geïnteresseerd in dat u en vriendelijk zijn met jou. Ik zou het waarderen als we zo spoedig mogelijk kennis te maken, kunt u mij bereiken via mijn prive e-mail hieronder vermeld, zodat we kunnen krijgen om elkaar beter te leren kennen.
Mijn e-mail (stella20ca@yahoo.com)
Ik helemaal geloven dat we kunnen starten vanaf hier sinds het duurt een tot iemand kent. Ik wil dat je dat ras of afstand te begrijpen doet er niet toe, maar liefdevolle en zorgzame veel zaken in het leven. Ik kijk ernaar uit van u te horen afgelopen.
Met vriendelijke groet,
Stella.
bezwaar als ik haar mail?quote:
quote:
Ik was al aan het typenquote:
heb altijd al een neukertje in canada willen ehbbenquote:
van mij mag je. heeft ze keuze!quote:
Zo, die tekst is even door Google Translator geweest zekerquote:
geen idee kreeg het ook maar in mijn mailquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, die tekst is even door Google Translator geweest zeker
De huwelijksaankondiging van rock ?quote:
als ik ooit ga trouwen post ik dat vast wel....maar dat gebeurt toch nooit!quote:
Ja... Mijn hart zal wel breken natuurlijk, maar dat is dan een bijkomstigheidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
De huwelijksaankondiging van rock ?
ik ga morgen wel even pattex kopen en dan wil je hart best lijmenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Mijn hart zal wel breken natuurlijk, maar dat is dan een bijkomstigheid
PU-Lijm is veel beter johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga morgen wel even pattex kopen en dan wil je hart best lijmen
ach, misschien wil pritt ook welquote:
Lief! Of doe maar die pxh3 (?)-hars van Carglass, al veel over gehoord, zal ook wel werkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga morgen wel even pattex kopen en dan wil je hart best lijmen
moet ik je sterretje dan ook meteen ff lijmen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief! Of doe maar die pxh3 (?)-hars van Carglass, al veel over gehoord, zal ook wel werken
dat werkt alleen met rimpelsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief! Of doe maar die pxh3 (?)-hars van Carglass, al veel over gehoord, zal ook wel werken
Rockie tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ik je sterretje dan ook meteen ff lijmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |