zie OPquote:
geen De Staat? nou ja, iig nog een beetje Nederlandse, maar tot nu toe niet echt mijn plaat...quote:
Giel en Stenders moeten beide gewoon zendtijd inleveren aan goede dj'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:47 schreef borisz het volgende:
Lenen? Giel hoort dat dan gewoon te geven
Stenders niet...Stenders ownt de vrijdagavond!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel en Stenders moeten beide gewoon zendtijd inleveren aan goede dj's.
Ik vind em wel tofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen De Staat? nou ja, iig nog een beetje Nederlandse, maar tot nu toe niet echt mijn plaat...
Nehquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stenders niet...Stenders ownt de vrijdagavond!
Nehquote:
Nehquote:
dat mag je vindenquote:
tja....sommige mensen.....neehoor, dat mag bestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:58 schreef DaMook het volgende:
Ja sorry ik ben geen grote fan van stenders.
Ik vind Rick van Velthuysen een goede DJquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja....sommige mensen.....neehoor, dat mag best
quote:# Ben Saunders - Kill for a Broken Heart (1302)
# Adele - Rolling In the Deep (746)
# Leonie Meijer - Lost In Yesterday (725)
# Kim de Boer - Change (717)
# Pearl Jozefzoon - You Must Really Love Me (501)
# Adele - Rolling In the Deep (443)
# Bruno Mars - Grenade (375)
# Tiësto & Diplo - C'Mon (Catch 'Em By Surprise) [Tiësto vs. Diplo] {feat. Busta Rhymes} (304)
# Martin Solveig & Dragonette - Hello (299)
# James Blake - Limit to Your Love (231)
# Ben Saunders - If You Don't Know Me By Now (Live) (220)
# Ben Saunders - When a Man Loves a Woman (178)
# Adele - Make You Feel My Love (157)
# Kim de Boer - Roxanne (150)
# Milk & Sugar & Vaya Con Dios - Hey (Nah Ney Nah) [Radio Edit] (143)
# Duffy - Warwick Avenue (105)
# Bruno Mars - Just the Way You Are (134)
# Dingetje - Kale Kano (Somertijd Mix) (118)
# Ben Saunders - I Heard It Through the Grapevine (103)
# The Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit) (102)
# Bruno Mars - Grenade (92)
op KX niet....daar is het eerder regel dan uitzondering dat het nieuws te laat of te vroeg is. zeker als Stenders zelf draaitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat dat nieuws altijd op tijd moet
Rick en Gerard zeker, Michiel mwahquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind Rick van Velthuysen een goede DJ. En gerard en michiel, en nog een paar beginnelingen
.
Bij Rick van V in de nacht was het soms pas tien overquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op KX niet....daar is het eerder regel dan uitzondering dat het nieuws te laat of te vroeg is. zeker als Stenders zelf draait
's Avonds en 's nachts wel ja, maar overdag lopen ze dan weer regelmatig uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat dat nieuws altijd op tijd moet
Dinges, in de ochtend op 538 ook trouwensquote:
Rick ken ik eigenlijk niet. en met Gerard en Michiel vermaak ik me ook altijd prima. Net als Timur en Ramon. Rabbering mag ik ook graag horen en Mackay en Corton natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind Rick van Velthuysen een goede DJ. En gerard en michiel, en nog een paar beginnelingen
.
Eversquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:02 schreef DaMook het volgende:
Dinges, in de ochtend op 538 ook trouwens.
Ja bedankt, nu mis ik het weerquote:Rick was echt gewoon GE-WEL-DIG met MIDNR.
Allemaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rick ken ik eigenlijk niet. en met Gerard en Michiel vermaak ik me ook altijd prima. Net als Timur en Ramon. Rabbering mag ik ook graag horen en Mackay en Corton natuurlijk
Ik zou er bijna weer 1 aanzetten jaquote:
he, daar is onze stuiterbal! hoeveel aanmeldingen zijn er al??quote:
Ja ik ken rick uit mijn nachtdienst tijdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rick ken ik eigenlijk niet. en met Gerard en Michiel vermaak ik me ook altijd prima. Net als Timur en Ramon. Rabbering mag ik ook graag horen en Mackay en Corton natuurlijk
Evers jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef Piles het volgende:
[..]
EversMet uitzondering van de soms iets te harde lachbanden doet ie het zeker goed
[..]
Ja bedankt, nu mis ik het weer
Hoi schoonheidquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou er bijna weer 1 aanzetten ja
En dan komen er nu weer allemaal pubertjes die vragen "Wat is MIDNR?" en voel ik me nog oud worden ook
14 geïnteresseerden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he, daar is onze stuiterbal! hoeveel aanmeldingen zijn er al??
Heb je er nog ? Kan ik die ergens downloaden ? Ik wil ze weer horenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou er bijna weer 1 aanzetten ja
En dan komen er nu weer allemaal pubertjes die vragen "Wat is MIDNR?" en voel ik me nog oud worden ook
voor wat?quote:
dat vind ik een mooi aantal! als de helft komt is t al wat en er zijn vast een paar late aansluitersquote:
Wordt dus gezelligquote:
Tot nu toe alleen animo checkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En al suggesties voor datum / locatie? Ergens in of rond Utrecht zeker?
Hoop ikquote:
Ja, dat wel natuurlijk! Online iig wel. een en al liefde!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnbaar vinden we mekaar allemaal wel lief
Ik stel zeker Utrecht voor, omdat het toch redelijk centraal gelegen ligt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, maar wellicht dat er al wat mensen met suggesties kwamen?
voor wat?quote:
met zn allen op de bank bij ekstraweekend?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, na de MetMichiel 1 jaar-meet in de studio werd het weer eens tijd voor een nieuwe.
voor een 3fm-meet ergens in het late voorjaar op een nog te bepalen centrale plaatsquote:
MEET, jij komt ook maar gewoonquote:
goeie!quote:
Helaasch, de afdeling rimbimbimbimbimbimbimbim zag dat niet zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
met zn allen op de bank bij ekstraweekend?
nee, dat gaat em niet worden heeft Hole van Tjibbe begrepen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
met zn allen op de bank bij ekstraweekend?
Misschien kan de webredactie nog iets regelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaasch, de afdeling rimbimbimbimbimbimbimbim zag dat niet zitten.
Noway picknickenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat gaat em niet worden heeft Hole van Tjibbe begrepen.
Stairway to Heaven in Utrecht lijkt me wel wat, of met lekker weer een parkje met een kleedje en dan lekker buitenseksen picknicken
En er komt nog een filmavond geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stairway to Heaven in Utrecht lijkt me wel wat, of met lekker weer een parkje met een kleedje en dan lekker buitenseksen picknicken
Stairway is 's avonds vaak wel behoorlijk druk. Met de 3FM (ex-)stagiairs hebben we ook een paar keer een meet gehouden in Utrecht en dan zaten we juist wat meer in de straatjes daar omheen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Een heuse virtuele 3FM-tour?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Misschien kan de webredactie nog iets regelen.
![]()
.
De webredactie kan alleen regelen dat jullie kunnen meeten in de shoutbox op 3fm.nl/socialradioquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Misschien kan de webredactie nog iets regelen.
![]()
.
Ik vind een picknickje wel wat braafjes hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bummerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaasch, de afdeling rimbimbimbimbimbimbimbim zag dat niet zitten.
dat buitenseksen picknicken lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat sirolf de webredactie isquote:
ik heb 1 pm gehad van een geïnteresseerde die komt als er meer komen.....nu mag die geïnteresseerde natuurlijk ook wel alleen komen, maar hoe zeer mielen, vroe meer heugd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
En er komt nog een filmavond geloof ik.
Wel van 18 jarige tietjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef Qunix het volgende:
Woow..... Giel houdt niet van 16 jarige tietjes.
te oudquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef Qunix het volgende:
Woow..... Giel houdt niet van 16 jarige tietjes.
ook leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
En er komt nog een filmavond geloof ik.
Welkom in de freaknacht, zeur nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
Zucht, Giel, hou je mond en draai een plaat.
Giel is prima.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
Zucht, Giel, hou je mond en draai een plaat.
actief? neehoor.....alleen nu.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef Difficult het volgende:
Wat leuk een 3FM topic, en nog actief ook
wehehe, das ook wel vet. allemaal laptopjes mee en posten! heb hier een 60mbit draadloos netwerk....dus dat zou kunnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
ook leuk!
of ipv hier op het forum met zn allen 3fm luisteren maar dan bij iemand thuis?
en dan de polonaise lopen op het geheime woord
Ik had al gezegd dat jullie het maar uitzoeken en als ik kan dat ik kom met brabantse worstebroodjes en evt bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 1 pm gehad van een geïnteresseerde die komt als er meer komen.....nu mag die geïnteresseerde natuurlijk ook wel alleen komen, maar hoe zeer mielen, vroe meer heugd!
details: filmmarathon in Leeuwarden bij mij thuis. ik heb zo'n 400dvd's, 40blu-rays en een paar kilo downloads....
Helaas, daar ga ik echt niet over, vooral niet met zo'n grote groep.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat sirolf de webredactie is, dus een rondleiding op zijn werkplek, met uitloop naar de studio
.
Er zijn meerdere fok meets daar geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stairway is 's avonds vaak wel behoorlijk druk. Met de 3FM (ex-)stagiairs hebben we ook een paar keer een meet gehouden in Utrecht en dan zaten we juist wat meer in de straatjes daar omheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |