tja....sommige mensen.....neehoor, dat mag bestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:58 schreef DaMook het volgende:
Ja sorry ik ben geen grote fan van stenders.
Ik vind Rick van Velthuysen een goede DJquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja....sommige mensen.....neehoor, dat mag best
quote:# Ben Saunders - Kill for a Broken Heart (1302)
# Adele - Rolling In the Deep (746)
# Leonie Meijer - Lost In Yesterday (725)
# Kim de Boer - Change (717)
# Pearl Jozefzoon - You Must Really Love Me (501)
# Adele - Rolling In the Deep (443)
# Bruno Mars - Grenade (375)
# Tiësto & Diplo - C'Mon (Catch 'Em By Surprise) [Tiësto vs. Diplo] {feat. Busta Rhymes} (304)
# Martin Solveig & Dragonette - Hello (299)
# James Blake - Limit to Your Love (231)
# Ben Saunders - If You Don't Know Me By Now (Live) (220)
# Ben Saunders - When a Man Loves a Woman (178)
# Adele - Make You Feel My Love (157)
# Kim de Boer - Roxanne (150)
# Milk & Sugar & Vaya Con Dios - Hey (Nah Ney Nah) [Radio Edit] (143)
# Duffy - Warwick Avenue (105)
# Bruno Mars - Just the Way You Are (134)
# Dingetje - Kale Kano (Somertijd Mix) (118)
# Ben Saunders - I Heard It Through the Grapevine (103)
# The Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit) (102)
# Bruno Mars - Grenade (92)
op KX niet....daar is het eerder regel dan uitzondering dat het nieuws te laat of te vroeg is. zeker als Stenders zelf draaitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat dat nieuws altijd op tijd moet
Rick en Gerard zeker, Michiel mwahquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind Rick van Velthuysen een goede DJ. En gerard en michiel, en nog een paar beginnelingen
.
Bij Rick van V in de nacht was het soms pas tien overquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op KX niet....daar is het eerder regel dan uitzondering dat het nieuws te laat of te vroeg is. zeker als Stenders zelf draait
's Avonds en 's nachts wel ja, maar overdag lopen ze dan weer regelmatig uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef Piles het volgende:
Toch jammer dat dat nieuws altijd op tijd moet
Dinges, in de ochtend op 538 ook trouwensquote:
Rick ken ik eigenlijk niet. en met Gerard en Michiel vermaak ik me ook altijd prima. Net als Timur en Ramon. Rabbering mag ik ook graag horen en Mackay en Corton natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind Rick van Velthuysen een goede DJ. En gerard en michiel, en nog een paar beginnelingen
.
Eversquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:02 schreef DaMook het volgende:
Dinges, in de ochtend op 538 ook trouwens.
Ja bedankt, nu mis ik het weerquote:Rick was echt gewoon GE-WEL-DIG met MIDNR.
Allemaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rick ken ik eigenlijk niet. en met Gerard en Michiel vermaak ik me ook altijd prima. Net als Timur en Ramon. Rabbering mag ik ook graag horen en Mackay en Corton natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |