ik verplicht je niks!quote:
ik hou van verhalen van 3 pagina's in word te schrijven voor topiques op Fok!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wilde een kutreactie posten, maar ik deed het niet, omdat je zo veel werk in de OP hebt gestoken
ter verduidelijking:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:12 schreef BoemBats het volgende:
Heb je er van gegeten? Zo ja, dan vind ik jou net zo'n grote dief.
nu lezen jullie het tenminste, wordt het niet gelijk gesloten...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Jezus wat een lap tekst op dit tijstip
Oké, goedzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ter verduidelijking:
ik heb er niet van gegeten, ik heb het niet zelf gestolen, ik stond er alleen naast.
hypocriet dat ik ben.
dat eerste zou ik niet zo zeker van zijn, dat 2e misschien ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu lezen jullie het tenminste, wordt het niet gelijk gesloten...
vorige topiques lukte het welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat eerste zou ik niet zo zeker van zijn, dat 2e misschien ook niet
maar niemand leest hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vorige topiques lukte het wel
heb in totaal zo ongeveer qua verhalen 20 pagina's geschreven voor FOK! denk ik
vorige topiques dus wel, meestal vragen mensjes om er meer te schrijven, dus ben ik er lang mee bezig, en het is vermakelijkquote:
BlinkerKotsingquote:
slaap zachtquote:
en wat vond je ervan?quote:
ik haat niet op kinder buenoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:28 schreef 9611Niels het volgende:
HATEN OP KINDER BUENO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOGMAALS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOG TWEE'S VOOR JE TOPIC
![]()
Haten op kinder buenoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik was geschokt.
Niet zo zeer omdat hij iets had gestolen, maar omdat hij een KINDERBUENO had gestolen, een nutteloos, ongezond, onschuldig en nietsvermoedend pakje met chocolade reepjes.
Maar het is niet knapperigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:35 schreef Hooidraad het volgende:
Kinder Bueno. Het is knapperig, en romig tegelijk.
Karel B. heeft kinderbueno gestolen.quote:
Tyfusjong dat het ook is...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Karel B. heeft kinderbueno gestolen.
Jij bent geen troll, jij bent gewoon een vleesgeworden verassingquote:
hij steelt wel vaker shit, maar nu ging het om een heuse kinderbueno, ik kon het gewoon niet meer aan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef MYV het volgende:
Kan je serieuze problemen mee krijgen
Ik heb ook best veel gestolen vroeger bij de supermarkt en toen ik dus een keer betrapt was zei die bedrijfsleider van ''Als je het terugstopt en je hier nooit meer laat zien dan bel ik niet de politie'' en toen dacht ik
Kom er gewoon dagelijks, die man is met pensioen volgens mij.
Moraal van het verhaal is dus niet stelen. Stelen is voor paupers.
Sla hem in elkaar en jat zijn Bueno, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij steelt wel vaker shit, maar nu ging het om een heuse kinderbueno, ik kon het gewoon niet meer aan...
Hoi troll.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef tim-elzinga het volgende:
De bueno was overigens best lekker. Gejat of niet.
hijsopgegetenendoorgesliktinzijnmaagjealweer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef dakraam het volgende:
[..]
Sla hem in elkaar en jat zijn Bueno, dat zal hem leren.
Sla hem net zo lang tot hij of kotst, dan eet je zijn kots op. Of als hij in zijn broek poept eet je zijn poep op. Als hij geen van beiden doet laat je hem bloeden en dan drink je zijn bloedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hijsopgegetenendoorgesliktinzijnmaagjealweer.
Da's best wel een leuk plan eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:55 schreef dakraam het volgende:
[..]
Sla hem net zo lang tot hij of kotst, dan eet je zijn kots op. Of als hij in zijn broek poept eet je zijn poep op. Als hij geen van biden doet laat je hem bloeden en dan drink je zijn bloed
Het is leuk als het plan slaagt. Het plan zelf moet serieus behandeld worden en ik tolereer geen moment van afleiding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's best wel een leuk plan eigenlijk
bron?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:57 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is leuk als het plan slaagt. Het plan zelf moet serieus behandeld worden en ik tolereer geen moment van afleiding.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet wel erg kankerlevenloos zijn om zo'n verhaal te typen.
Het is goed dat je kanker zei want nu:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet wel erg kankerlevenloos zijn om zo'n verhaal te typen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is goed dat je kanker zei want nu:
1. Weten we dat we niet met jou kunnen sollen.
2. Het versterkt je punt
3. Je lijkt er kankercool door.
Beste Dhaha,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef Dhaha het volgende:
Hallo TheFamousMan,
Ik wil je bedanken voor je topic, de tijd die het heeft gekost om je openingspost door te lezen is mij beloont door de gedachte die het bij mij acher liet.
Degenen die diefstal gepleegd hebben zullen het zichzelf nooit kwalijk nemen. Wat brengt hen daartoe? Naar mijn mening is het het onbewuste vooruitzicht op de gevolgen die het zou hebben om zelfschuld te bekennen. Men ziet het gedeelde van datgene wat zal volgen na zelfbeschuldiging altijd al voor zich en vermijdt daarom deze fase.
De vraag is niet of deze mensen een gelukkig leven kunnen leiden, want dat kunnen ze zeker, maar of ze zichzelf ooit door een invloed van goedheid zullen overhalen tot het zelfleiden van de gedachtes van schuldbewustheid.
Denk hier nog maar eens overna, al is het maar een boodschap van mijnzelfingetogen filosofie.
Bedanktquote:
nfquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
Bueno. Heerlijke nootjes en melk. Een wafeltje met chocolade.
Krokant, smeltend, onweerstaanbaar!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
Bueno. Heerlijke nootjes en melk. Een wafeltje met chocolade.
Krokant, smeltend, onweerstaanbaar!
ahh, dacht ik al, maar de Fucking had niet veel toevoegende waarde, dus ik dacht dat het misschien wat anders was.quote:
Hier las ik TMF en dacht dat het verhaal over het stoppen van TMF ging. Gig verhaal lezen en snapte er niets van.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu vragen jullie je vanzelfsprekend af, nieuwsgierig als de mens is, waarom, TFM? Waarom ben je zo vreselijk verminkt? Waarom ben je zo afgestompt? Wat is er gebeurd, vertel het ons!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier las ik TMF en dacht dat het verhaal over het stoppen van TMF ging. Gig verhaal lezen en snapte er niets van.
Blijkbaar ging het over iets anders.![]()
Rustig maar, het komt wel goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef aight1 het volgende:
Wat. Hoe durft hij. Woede komt in me naar boven. Ik gaf een beetje over in mijn mond. Waar gaat dit heen. De verloedering. De verpaupering. Walgelijk.
Wal-ge-lijk.
TFM shopt met Timquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef tim-elzinga het volgende:
De bueno was overigens best lekker. Gejat of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |