en wat vond je ervan?quote:
ik haat niet op kinder buenoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:28 schreef 9611Niels het volgende:
HATEN OP KINDER BUENO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOGMAALS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOG TWEE'S VOOR JE TOPIC
![]()
Haten op kinder buenoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik was geschokt.
Niet zo zeer omdat hij iets had gestolen, maar omdat hij een KINDERBUENO had gestolen, een nutteloos, ongezond, onschuldig en nietsvermoedend pakje met chocolade reepjes.
Maar het is niet knapperigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:35 schreef Hooidraad het volgende:
Kinder Bueno. Het is knapperig, en romig tegelijk.
Karel B. heeft kinderbueno gestolen.quote:
Tyfusjong dat het ook is...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Karel B. heeft kinderbueno gestolen.
Jij bent geen troll, jij bent gewoon een vleesgeworden verassingquote:
hij steelt wel vaker shit, maar nu ging het om een heuse kinderbueno, ik kon het gewoon niet meer aan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef MYV het volgende:
Kan je serieuze problemen mee krijgen
Ik heb ook best veel gestolen vroeger bij de supermarkt en toen ik dus een keer betrapt was zei die bedrijfsleider van ''Als je het terugstopt en je hier nooit meer laat zien dan bel ik niet de politie'' en toen dacht ik
Kom er gewoon dagelijks, die man is met pensioen volgens mij.
Moraal van het verhaal is dus niet stelen. Stelen is voor paupers.
Sla hem in elkaar en jat zijn Bueno, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij steelt wel vaker shit, maar nu ging het om een heuse kinderbueno, ik kon het gewoon niet meer aan...
Hoi troll.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef tim-elzinga het volgende:
De bueno was overigens best lekker. Gejat of niet.
hijsopgegetenendoorgesliktinzijnmaagjealweer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef dakraam het volgende:
[..]
Sla hem in elkaar en jat zijn Bueno, dat zal hem leren.
Sla hem net zo lang tot hij of kotst, dan eet je zijn kots op. Of als hij in zijn broek poept eet je zijn poep op. Als hij geen van beiden doet laat je hem bloeden en dan drink je zijn bloedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hijsopgegetenendoorgesliktinzijnmaagjealweer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |