Beste Dhaha,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef Dhaha het volgende:
Hallo TheFamousMan,
Ik wil je bedanken voor je topic, de tijd die het heeft gekost om je openingspost door te lezen is mij beloont door de gedachte die het bij mij acher liet.
Degenen die diefstal gepleegd hebben zullen het zichzelf nooit kwalijk nemen. Wat brengt hen daartoe? Naar mijn mening is het het onbewuste vooruitzicht op de gevolgen die het zou hebben om zelfschuld te bekennen. Men ziet het gedeelde van datgene wat zal volgen na zelfbeschuldiging altijd al voor zich en vermijdt daarom deze fase.
De vraag is niet of deze mensen een gelukkig leven kunnen leiden, want dat kunnen ze zeker, maar of ze zichzelf ooit door een invloed van goedheid zullen overhalen tot het zelfleiden van de gedachtes van schuldbewustheid.
Denk hier nog maar eens overna, al is het maar een boodschap van mijnzelfingetogen filosofie.
Bedanktquote:
nfquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
Bueno. Heerlijke nootjes en melk. Een wafeltje met chocolade.
Krokant, smeltend, onweerstaanbaar!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
Bueno. Heerlijke nootjes en melk. Een wafeltje met chocolade.
Krokant, smeltend, onweerstaanbaar!
ahh, dacht ik al, maar de Fucking had niet veel toevoegende waarde, dus ik dacht dat het misschien wat anders was.quote:
Hier las ik TMF en dacht dat het verhaal over het stoppen van TMF ging. Gig verhaal lezen en snapte er niets van.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu vragen jullie je vanzelfsprekend af, nieuwsgierig als de mens is, waarom, TFM? Waarom ben je zo vreselijk verminkt? Waarom ben je zo afgestompt? Wat is er gebeurd, vertel het ons!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier las ik TMF en dacht dat het verhaal over het stoppen van TMF ging. Gig verhaal lezen en snapte er niets van.
Blijkbaar ging het over iets anders.![]()
Rustig maar, het komt wel goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef aight1 het volgende:
Wat. Hoe durft hij. Woede komt in me naar boven. Ik gaf een beetje over in mijn mond. Waar gaat dit heen. De verloedering. De verpaupering. Walgelijk.
Wal-ge-lijk.
TFM shopt met Timquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:53 schreef tim-elzinga het volgende:
De bueno was overigens best lekker. Gejat of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |