Ben ik erg benieuwd naar. Ik vond Het Diner geweldig.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
Morgen Herman Koch over Zomerhuis met Zwembad.
quote:
Wat zei Derksen daar ook alweer over? Frans Bauer in het kwadraat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat geen flop was...
Nee, hij vindt dat sleutelgat kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zei Derksen daar ook alweer over? Frans Bauer in het kwadraat?
Dat zijn legendarische beeldenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zei Derksen daar ook alweer over? Frans Bauer in het kwadraat?
Het valt niet te ontkennen dat RTL het goed doet de laatste tijd en hij zal daar zeker zijn bijdrage aan hebben geleverd, maar volgens mij heeft hij ook wel erg veel geluk met het feit dat John de Mol zijn formats bij RTL heeft gedropt (Ik Hou van Holland, The Voice of Holland, Wat Vindt Nederland?, Gooische Vrouwen, etc.). Benieuwd hoe succesvol Galjaard/RTL nog is als De Mol straks SBS koopt en daar zijn programma's gaat stallen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:14 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Erland wel een interessante spreker, heeft het bij RTL ook echt heel erg goed gedaan.
Als je tegenwoordig het 6-uur journaal bekijkt scheelt het niet veel hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu doen ze net alsof Het Journaal het nieuwe HVN is geworden...
Daar zit wat in inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat RTL het goed doet de laatste tijd en hij zal daar zeker zijn bijdrage aan hebben geleverd, maar volgens mij heeft hij ook wel erg veel geluk met het feit dat John de Mol zijn formats bij RTL heeft gedropt (Ik Hou van Holland, The Voice of Holland, Wat Vindt Nederland?, Gooische Vrouwen, etc.). Benieuwd hoe succesvol Galjaard/RTL nog is als De Mol straks SBS koopt en daar zijn programma's gaat stallen.
Ze heeft net zo'n rechthoekige hoofd als haar vader man. Nee, heeft er niemand gemeld dat er een prachtige vrouw achter Larous zit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Leuk moppie hoor de dochter van die piloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |