Inderdaad daar komt ie nooit weer vanafquote:
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.htmlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:42 schreef Frith het volgende:
ehm ,waar is de optie gebleven om P&W via de PC te kijken? Ik zie de live versie niet meer op de site staan namelijk.
oh, dus ik moet echt silverlight gaan installeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Die is niet van jouw club hoor.quote:

quote:
Aaah het VVD lachje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:45 schreef Jac0bus het volgende:
Die dochter van Poch![]()
En vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:09 schreef henkde_j het volgende:
Wat is er met die stem van Agnes Kant gebeurd?
Roel!quote:
en Zalmquote:
Merkte ik ook al op. Wat dat betreft waren de Iraniers net iets fotogenieker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef henkde_j het volgende:
Waarom komen die Egyptenaren en Tunesiers zo onsympathiek over?
Maar wel met Jojanneke.quote:
Niet heel veel, Bessems deed een reconstructie van 'Kunduz tot nu toe', die vrouw heeft een Egyptische vader die in Egypte zit en ABN Amro wordt besproken met Zalm. De vonken vliegen er niet bepaald van af. Ik denk dat Twente v PSV spannender wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet alles gezien (zappen met voetbal en penalties), maar zo te zien niet erg veel gemist?
weinig spannendsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Straks:
#
Colijn en Karskens
De laatste ontwikkelingen rond de trainingsmissie naar Kunduz.
#
Peter Kapitein
"Kanker binnen tien jaar een chronische ziekte."
#
Tom van t Hek
Presentator over de schorsing van Alberto Contador.
Die was te gast bij Nieuwsuur...hij had het o.a. over het "nieuwe wielrennen"quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat Maarten Ducrot ook aangekondigd was?
Dank voor je genuanceerde inbreng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef michaelmoore het volgende:
We moeten er gewoon naar toe, alle Taliban naar de gaskamers
en terechtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dank voor je genuanceerde inbreng.Helaas vindt onze Grote Blonde Leider dat we er niet heen mogen.
Achja, dat kunnen we vanavond weer anderhalf uur aanhoren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Dat is helemaal niet rullevant, gewoon gaan zitten en uit z'n nek lullen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar had Johan Derksen over moeten praten dan? Wielrennen?
Dit wordt weer heel slecht ben ik bang.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
Jan Jaap van der Wal
Cabaretier gaat Nederlandse "The Daily Show" presenteren.
Dit kan interessant worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
#
Kritiek op soap "Downistie".
Van der Klis en Roelofsen in debat.
#
Jan Jaap van der Wal
Cabaretier gaat Nederlandse "The Daily Show" presenteren.
#
Jolande Sap
GroenLinks-leider over toezegging missie Kunduz.
Ging er net over posten. Laat die dame van 2 dagen geleden maar komen want volgens mij kan je daar met slechts een update te geven al een uurtje mee vollullen. Ben ook wel benieuwd trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |