en Zalmquote:
Merkte ik ook al op. Wat dat betreft waren de Iraniers net iets fotogenieker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef henkde_j het volgende:
Waarom komen die Egyptenaren en Tunesiers zo onsympathiek over?
Maar wel met Jojanneke.quote:
Niet heel veel, Bessems deed een reconstructie van 'Kunduz tot nu toe', die vrouw heeft een Egyptische vader die in Egypte zit en ABN Amro wordt besproken met Zalm. De vonken vliegen er niet bepaald van af. Ik denk dat Twente v PSV spannender wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Niet alles gezien (zappen met voetbal en penalties), maar zo te zien niet erg veel gemist?
weinig spannendsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Straks:
#
Colijn en Karskens
De laatste ontwikkelingen rond de trainingsmissie naar Kunduz.
#
Peter Kapitein
"Kanker binnen tien jaar een chronische ziekte."
#
Tom van t Hek
Presentator over de schorsing van Alberto Contador.
Die was te gast bij Nieuwsuur...hij had het o.a. over het "nieuwe wielrennen"quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat Maarten Ducrot ook aangekondigd was?
Dank voor je genuanceerde inbreng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef michaelmoore het volgende:
We moeten er gewoon naar toe, alle Taliban naar de gaskamers
en terechtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dank voor je genuanceerde inbreng.Helaas vindt onze Grote Blonde Leider dat we er niet heen mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |