Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wat dan?quote:
quote:
Sweet dreams hunterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn bed eens ga opzoeken.
Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef PeZu het volgende:
ik pak nog een strongbow, stu jij ook?
de rest ook wat?
zie boven je, help yourself matequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams hunter
[..]
Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
wat?quote:
girl you're so hot, i frie bacon and eggs on youquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef DaMart het volgende:
Wiki en OP zijn voor 4 topics bijgewerkt nu!
Oh myquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het jachtseizoen is nog niet eens geopend.
Nicely done matequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef DaMart het volgende:
Wiki en OP zijn voor 4 topics bijgewerkt nu!
en al gevonden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn bed eens ga opzoeken.
midden op de achtermuurquote:
Dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
de vrouw wilde aandacht (schoudermassage)
En toen gaf je een stevige nek massagequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
de vrouw wilde aandacht (schoudermassage)
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
girl you're so hot, i frie bacon and eggs on you
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toen gaf je een stevige nek massage
is dat die wiite choco drank?quote:
How cute, hij knuffelt zichzelfquote:
Weinig keusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
How cute, hij knuffelt zichzelf
Q is good for youquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie gaan te snel voor mijn internet
En ik heb dorst
Dus ik ga nu wat drinken en daarna even in bed de Q lezen en dan slapen(heel interessant ook voor jullie
)
ooh ja yummiequote:
Bis Later RNquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie gaan te snel voor mijn internet
En ik heb dorst
Dus ik ga nu wat drinken en daarna even in bed de Q lezen en dan slapen(heel interessant ook voor jullie
)
quote:
ohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja yummie
ik dronk een keer zo'n fles witte choco likeur weg zonder af te vragen waarom is het zo wit en romig en toen las ik het etiket ooh room
mja dat ging niet helemaal soepel met mijn darmen
ja ik heb mezelf letterlijk vervloekt die dag en nachtquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb mezelf letterlijk vervloekt die dag en nacht
maar het is dus wel lekker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb mezelf letterlijk vervloekt die dag en nacht
ja joh heerlijkquote:
ach ja heb je wel eensquote:
nee die van honig dan met dat rare mensen met der platinablond/rood haarquote:
Ach ja je hebt tegenwoordig te veel keuze waaraan je dood wil gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh heerlijk
[..]
ach ja heb je wel eens![]()
als ik strikt ga kijken wat wel of niet gaat dan zijn de keuze's zeer beperkt dus soms lijd ik liever even
Oh die ken ik niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die van honig dan met dat rare mensen met der platinablond/rood haar
mja niet alleen tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja je hebt tegenwoordig te veel keuze waaraan je dood wil gaan
Zie ik er niet vrouwelijk uit danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn operaties om dat te corrigeren!
sowieso weet iedereen dat vrouwen het eerder koud hebben en ook vaker de tv aan laten als achtergrond geruis en structureel niet nadenken over licht uit doen op plaatsen waar je even niet bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die kn ik niet.
Ik doel meer op dat hufterge tyfuswijf wat haar man verwijt dat hij de thermostaat vergeten is terwijl ze er zelf net zoschuldig aan is
juist niet maar goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het wordt hoe langer hoe meer
Geen vrouw in mijn levenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso weet iedereen dat vrouwen het eerder koud hebben en ook vaker de tv aan laten als achtergrond geruis en structureel niet nadenken over licht uit doen op plaatsen waar je even niet bent![]()
Ga ik proberenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien als je vlechtjes in je haar doet, dat het al een stuk beter lijkt.
is wel goedkoper jaquote:
Wowquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een nachtje doorhalen en het is er af
http://www.nu.nl/wetensch(...)nacht-berekend-.html
zometeen even flink 'sporten'quote:
Sportenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zometeen even flink 'sporten'
quote:
spankin' the monkeyquote:
omg, mijn man is een vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso weet iedereen dat vrouwen het eerder koud hebben en ook vaker de tv aan laten als achtergrond geruis en structureel niet nadenken over licht uit doen op plaatsen waar je even niet bent![]()
je bent lesbiquote:
Niemand wil met mij naar het strandquote:
ik welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand wil met mij naar het strand
en dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
Ik neem mijn opblaaspop en radiografisch bestuurbare hond meestal mee naar het strand
Gezellig liggen en dan lijkt het alsof ik een vriendin hebquote:
En dan laat je de hond er even overheen gaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig liggen en dan lijkt het alsof ik een vriendin heb
Ja, trioquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan laat je de hond er even overheen gaan?
ooh ik dacht dat je die pop neer zou leggen en dan van een afstand met die hond die pop berijden en dan filmen hoe mensen reagerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig liggen en dan lijkt het alsof ik een vriendin heb
Nee, die heeft nog wat botten en ingewandenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter MPG mee nemen?
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je die pop neer zou leggen en dan van een afstand met die hond die pop berijden en dan filmen hoe mensen reageren
voor de zon houden, gratis scanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die heeft nog wat botten en ingewanden
De kapper vertelde vandaag dat ze zo'n hondje aan haar nichtje had gegeven.quote:
met een voorhamer, men wat blaffen die dingen irritant, echt kef kefquote:
Wat een stom kut nichtjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De kapper vertelde vandaag dat ze zo'n hondje aan haar nichtje had gegeven.
Dat nichtje ging 3 minuten na het uitpakken op het hondje staan.
Stuk.
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een voorhamer, men wat blaffen die dingen irritant, echt kef kef
wees blij dat het geen echte wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De kapper vertelde vandaag dat ze zo'n hondje aan haar nichtje had gegeven.
Dat nichtje ging 3 minuten na het uitpakken op het hondje staan.
Stuk.
Heb ik toch lieve onze, die is wat groterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik toch lieve onze, die is wat groter
Een wolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
of hermafrodiet en toch een meisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het een klotenichtje was geweest, dan was het eigenlijk een neefje!
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het een klotenichtje was geweest, dan was het eigenlijk een neefje!
Nee, same herequote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, same here![]()
Vrouwen denken dat ze zich maar alles kunnen permitteren![]()
Naja daar verliezen ze dus mensen zoals jou en mij aan. Their loss
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe eens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een staart van een wolf danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
een Duitse herder maar zeker wel groot
[..]
Is dat de enige foto die je van hem hebt ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je neus in andermans 'zaken' stekenquote:
Het is een sneeuw wolfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat de enige foto die je van hem hebt ofzo?
Ik ga wel even op zoek naar een recentequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat de enige foto die je van hem hebt ofzo?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je neus in andermans 'zaken' steken
ja daarvoor is ze vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
ongelooflijk over wat voor zinloze onderwerpen mijn vrouw me pissig weet te krijgen
quote:
Wat moest ze van jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
ongelooflijk over wat voor zinloze onderwerpen mijn vrouw me pissig weet te krijgen
Heeft ze je postgeschiedenis gelezen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Gaat wel allemaal erg goed tussen jullie, of niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
wat voor merk is dat?quote:
quote:
quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjquote:
Hihi, je hebt zei nootjesquote:
zijn we nog zo steeds bezig?quote:
ja als je dan toch een hond neemt dan eentje die het meest op een wolf lijkt of groot isquote:
hoihoi!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nie zo snel !!!
maar hallo allemaal
waaromquote:
Hier niet, op msn welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn we nog zo steeds bezig?
Er stond er nog 1. Even iets anders dan Strongbow tussendoorquote:
Dus zo ietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je dan toch een hond neemt dan eentje die het meest op een wolf lijkt of groot is![]()
ik houd totaal niet van die doorgefokte beesten
ooh men dat die bocht zo populair is daar, ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er stond er nog 1. Even iets anders dan Strongbow tussendoor
ik welquote:
Haske lekker manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh men dat die bocht zo populair is daar, ik snap er niks van
ja preciesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo iets
[ afbeelding ]
Is van afgelopen kerst
Biffyquote:
biffy rocksquote:
we zullen heel langzaam en zachtjes pratenquote:
ik heb liever couch vale goldquote:
nee, niet op Fokquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we zullen heel langzaam praten
een kat die op een jachtluipaard lijktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Groot en lijkt op een wolfwat wil je nog meer
Een Saarloosquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Groot en lijkt op een wolfwat wil je nog meer
Steek je vingers in je oren en blijf roepen dat je d'er lekker toch niet kan verstaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, niet op Fok
HIER THUIS.
Vrouw terug, ik kan gelijk niet meer doen wat ik wil
Ze lult over oninteressante dingen
Ik kan je daar geen ongelijk in gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
een kat die op een jachtluipaard lijkt
Ik blijf toch bij herdersquote:
dan een fullersquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, niet op Fok
HIER THUIS.
Vrouw terug, ik kan gelijk niet meer doen wat ik wil
Ze lult over oninteressante dingen
Nou nou nou, alle vrouwen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, same here![]()
Vrouwen denken dat ze zich maar alles kunnen permitteren![]()
Naja daar verliezen ze dus mensen zoals jou en mij aan. Their loss
Goh.. gek he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik heb op school een keer een juf een 'ouwe feeks' genoemd en moest toen de klas uit
Sorry mevrouw LLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg een beetje respect kan toch wel
Whaha Stu tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik heb op school een keer een juf een 'ouwe feeks' genoemd en moest toen de klas uit
Whiskyquote:
Het was echt een tyfushoer thoughquote:
ik werd er een keer uitgestuurd omdat ik vol bleef houden dat ape in engels ook een aap isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
Nee, ik ben nu heel goed gemanierdquote:
Nee joh, 'feeks' is een oud woordquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij brengt je toch niet op ideeën he!
Ik werd er een keer uitgestuurd omdat ik het vertikte om uit een Duits boek voor te lezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werd er een keer uitgestuurd omdat ik vol bleef houden dat ape in engels ook een aap is
Noesssssssssssquote:
Zoals het een butler betaamt!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu heel goed gemanierd
Ja, ik schold dan ook met klasse. Ik ben namelijk van adelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, 'feeks' is een oud woord
geen dr jekyll en mr hyde kant?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu heel goed gemanierd
En? Ook oude woorden hebben zo hun charme en mogen best wat vaker worden gebruiktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, 'feeks' is een oud woord
Mee eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Ook oude woorden hebben zo hun charme en mogen best wat vaker worden gebruikt.
Nee, alleen een Donald Duck kantquote:
rapalje, ploert, doerak, addergebroed, deugniet het is allemaal geschikt voor een leraar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Ook oude woorden hebben zo hun charme en mogen best wat vaker worden gebruikt.
Oude woorden gebruiken op school? Erg goed voor je reputatiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd er een keer uitgestuurd omdat ik het vertikte om uit een Duits boek voor te lezen![]()
[..]
Noesssssssssss![]()
Slaap lekker kusje
Truste mopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd er een keer uitgestuurd omdat ik het vertikte om uit een Duits boek voor te lezen![]()
[..]
Noesssssssssss![]()
Slaap lekker kusje
kentiquote:
quote:
quote:Naam: Saarlooswolfhond, SWH.
Land van oorsprong: Nederland
Vaststelling laatste rasstandaard: 20 oktober 1993
FCI-indeling: Groep 1 - herdershonden, geen gebruikshond
pwnedquote:
quote:
eens moet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben er trouwens nog nooit uitgestuurd
Ik wil. Maar dat moest soms wel anders viel het teveel op dat ik het lieverdje van de klas wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom boeit het jou iets wat anderen van je vinden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oude woorden gebruiken op school? Erg goed voor je reputatie![]()
quote:
Gaat wel, dankquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe is die met jou?
[..]
Hey Ktp
[..]
Maar ze zijn toch
vertel.quote:
was jij er ook nogquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oude woorden gebruiken op school? Erg goed voor je reputatie![]()
Ik ooit één keer, omdat degene voor me vragen bleef stellen over een proefwerk dat we terugkregen... toen ik hem zei dat hij zich moest omdraaien, was de docente het zat en moesten we er alletwee uit... en we wachten nog steeds op het strafcorveequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan er niet over pratenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je snoepjes zijn op
Je bier is op
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo was het bij mij ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ooit één keer, omdat degene voor me vragen bleef stellen over een proefwerk dat we terugkregen... toen ik hem zei dat hij zich moest omdraaien, was de docente het zat en moesten we er alletwee uit... en we wachten nog steeds op het strafcorvee.
Me dunktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef PeZu het volgende:
oude woorden rules
frapant, me dunkt, soigneren, parmantig
Hoop van nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn
Ik wou dat het zo ging, maar nee, in de praktijk is het toch anders...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou iets wat anderen van je vinden?
Gewoon trendsetter worden en woorden terughalen uit de vergetenheid.
Muhahaha, zie maar hoe je die weer terug krijgtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou lever die knuffels dan maar weer in
waar ben je?quote:
is het niet frappant ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef PeZu het volgende:
oude woorden rules
frapant, me dunkt, soigneren, parmantig
Door de kieteldooooooooooooooood *kiele*kiele*kiele*kiele*kiele*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
Muhahaha, zie maar hoe je die weer terug krijgt
Ben me op een ander forum ff aan het opwinden over die kanker OV chipkaaquote:
me dunkt jaquote:
ooh ja dat faaldingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben me op een ander forum ff aan het opwinden over die kanker OV chipkaat
Als ik ergens een hekel aan hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door de kieteldooooooooooooooood *kiele*kiele*kiele*kiele*kiele*
Jaquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tiefus jij ook al
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nou ben ik wel weer klaar met dat geknuffel hoor
wat deed je?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoop van niet
[..]
Ik wou dat het zo ging, maar nee, in de praktijk is het toch anders...
Ja.quote:
Zo kan het ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Stuart het volgende:
Hier werkt de Oyster kaart gelukkig wel goed
Overigens vind ik dat er een accent op appèl hoort!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vrouw des huizes heeft je geordonneerd om bij haar op appel te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |