de trekpopquote:
Door de boeven zeer gevreesd, er is nooit in 't wilde westen een cowboy geweest, die zo dapper was als Stuart Billy Bobquote:
ja ik zeg altijd als iemnand raar doet die gast heh dat is een echte billy bob trekpopquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zeg altijd als iemnand raar doet die gast heh dat is een echte billy bob trekpop
das een jackquote:
Ik keek even omdat Fles er over begon, en toen zag ik dat ik er bijna wasquote:
ja hoe ik er op kom weet ik ook nietquote:
Ik heb mij 50000 helemaal gemistquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik keek even omdat Fles er over begon, en toen zag ik dat ik er bijna was
Nah, het is gewoon Stuart von Liechtenstein von Gelderlandtquote:
wist ikquote:
Snorkelsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:56 schreef PeZu het volgende:
ik denk
dat het verhaal van kapitein ortega best waar kan zijn
yesquote:
Nu niet meer hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik moet NOG 265 posts om op 20k te komen
Weet ik maar dat kan op een willekeurige dagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik moet NOG 265 posts om op 20k te komen
Het wordt er ook steeds duidelijker op enzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon Stuart von Liechtenstein von Gelderlandt
quote:
Dit is vrij triest...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Stewie Stu, he's our man, if he can't win, no one can![]()
Yeah![]()
Yeah
Hij heet gewoon Wim Jansenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het wordt er ook steeds duidelijker op enzo
Volgens mij kan je er gewoon voor aanmeldenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem wil ik ook wel een keer dj zijn, net als Sym
Dat weet ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er gewoon voor aanmelden
* Trevland ramt de schuifpui maar weer eens openquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Stewie Stu, he's our man, if he can't win, no one can![]()
Yeah![]()
Yeah
lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef PeZu het volgende:
ik pak nog een strongbow, stu jij ook?
de rest ook wat?
wil ook wel een strongbowquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef PeZu het volgende:
ik pak nog een strongbow, stu jij ook?
de rest ook wat?
dat kan ook zachtjes hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland ramt de schuifpui maar weer eens open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |