Gaat hard daarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
god ik ben er ook net echt scherp op![]()
177.019 is dit alweer
geen idee, ik had 'm in een hoek van de school gedumpt de dag voor de vakantie, zal wel weg liggen te rotten in de kelder oidquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
Ik was altijd dol op ChupaChups
Ik pakte en likte er flink op los
Dit lijkt een sterk TFM verhaal...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ik had 'm in een hoek van de school gedumpt de dag voor de vakantie, zal wel weg liggen te rotten in de kelder oid
Ik was alleen maar gek op cola lolly'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
Ik ook...en dan hield ik ook nog enorm van de bananensmaakquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
Aardbeien hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook...en dan hield ik ook nog enorm van de bananensmaak
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit lijkt een sterk TFM verhaal...
wheheeh het dubbelzinnige uurtje is er weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook...en dan hield ik ook nog enorm van de bananensmaak
en ik met m'n 13K...quote:
Ik gooi nooit tassen wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doet iedereen toch?
je kan er niks meer mee, wat moet je er mee doen?
mee naar huis nemen is nutteloos, want je gooit 'm toch weg, dus waarom niet op school doen?
Ja..en eventueel chocoladesausquote:
ouchquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..en eventueel hete chocoladesaus
quote:
hmmmm vakantieherinneringenquote:
Daar heb ik als kleine uk nog op staan springenquote:
quote:Dear Stewie,
As a valued Dell customer, we want to ensure you have uninterrupted service support and continued protection for your system.
We highly recommend that you extend your Dell system warranty [VOSTRO 1220] with the service tag:-[X2XNXK4], as it is about to expire!
hier zijn wequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef PeZu het volgende:
ff nd wc en pats niet meer te volgen hier
luie flikkers daar in ierlandquote:
jaquote:
Volgens mij zitten alle Dell kneuzen nu in India ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
luie flikkers daar in ierland![]()
ik kan je garanderen dat iedereen daar van telemarketing nu in de pub hangt
Wat is je echte naam dan?quote:
ja tegenwoordig miss welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij zitten alle Dell kneuzen nu in India ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |