Ik heb hier niks om mee te proostenquote:
Pak snel ietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb hier niks om mee te proosten
Hihi.quote:
Jij zit inmiddels aan nummer 14quote:
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien nog wat voedsel in mijn schooltas
ik eet nooit op school, maar krijg altijd eten mee, dus het hoopt zich op in m'n tas totdat ie ontploftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien nog wat voedsel in mijn schooltas
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik eet nooit op school, maar krijg altijd eten mee, dus het hoopt zich op in m'n tas totdat ie ontploft
dusssquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik eet nooit op school, maar krijg altijd eten mee, dus het hoopt zich op in m'n tas totdat ie ontploft
Ietsje maar, denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:39 schreef babs1980 het volgende:
Dan kan die van jou vast meer dan die van mij
Ik geloof dat je skol bedoeltquote:
Die jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je skol bedoelt
Salutequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je skol bedoelt
ik vond aan het einde van het jaar een beschimmeld zakje met brood in m'n tas, dus ik moest m'n tas verbranden.quote:
Als de verpakking nog dicht is boeit het me nietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders
Ik heb één keer groene boterhammen onderin mijn tas gevondenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik héb 'm niet verbrand, maar het had eigenlijk wel gemoeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vond aan het einde van het jaar een beschimmeld zakje met brood in m'n tas, dus ik moest m'n tas verbranden.
Het was vreselijk
Nee.quote:
Tomas en jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ietsje maar, denk ik![]()
Maar zo klein is ook zoooooo lekker![]()
Mijn neefje (alweer 9 maanden) is ook zo'n snoepje![]()
Mag ik weten hoe de jouwe heet?
(en is het de eerste?)
Byequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef babs1980 het volgende:
oh speaking of the devil... volgens mij wordt er iemand wakker.
zij die voeden gaan groeten u
Bis Later Babsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef babs1980 het volgende:
oh speaking of the devil... volgens mij wordt er iemand wakker.
zij die voeden gaan groeten u
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee.
Maar Stu had het over snel iets pakken
hmhmquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee.
Eerder vanavond zei je wel dat je wat wouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee.
Ik zeg zo veelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerder vanavond zei je wel dat je wat wou
Waar is de tas nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik héb 'm niet verbrand, maar het had eigenlijk wel gemoeten.
Woohoo, bijna 1 miljoen postsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
god ik ben er ook net echt scherp op![]()
177.019 is dit alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |