Nee, die heeft nog wat botten en ingewandenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter MPG mee nemen?
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je die pop neer zou leggen en dan van een afstand met die hond die pop berijden en dan filmen hoe mensen reageren
voor de zon houden, gratis scanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die heeft nog wat botten en ingewanden
De kapper vertelde vandaag dat ze zo'n hondje aan haar nichtje had gegeven.quote:
met een voorhamer, men wat blaffen die dingen irritant, echt kef kefquote:
Wat een stom kut nichtjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De kapper vertelde vandaag dat ze zo'n hondje aan haar nichtje had gegeven.
Dat nichtje ging 3 minuten na het uitpakken op het hondje staan.
Stuk.
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
met een voorhamer, men wat blaffen die dingen irritant, echt kef kef
wees blij dat het geen echte wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De kapper vertelde vandaag dat ze zo'n hondje aan haar nichtje had gegeven.
Dat nichtje ging 3 minuten na het uitpakken op het hondje staan.
Stuk.
Heb ik toch lieve onze, die is wat groterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik toch lieve onze, die is wat groter
Een wolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
of hermafrodiet en toch een meisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het een klotenichtje was geweest, dan was het eigenlijk een neefje!
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het een klotenichtje was geweest, dan was het eigenlijk een neefje!
Nee, same herequote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, same here![]()
Vrouwen denken dat ze zich maar alles kunnen permitteren![]()
Naja daar verliezen ze dus mensen zoals jou en mij aan. Their loss
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe eens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een staart van een wolf danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
een Duitse herder maar zeker wel groot
[..]
Is dat de enige foto die je van hem hebt ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je neus in andermans 'zaken' stekenquote:
Het is een sneeuw wolfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat de enige foto die je van hem hebt ofzo?
Ik ga wel even op zoek naar een recentequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat de enige foto die je van hem hebt ofzo?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je neus in andermans 'zaken' steken
ja daarvoor is ze vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
ongelooflijk over wat voor zinloze onderwerpen mijn vrouw me pissig weet te krijgen
quote:
Wat moest ze van jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
ongelooflijk over wat voor zinloze onderwerpen mijn vrouw me pissig weet te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |