maar het is dus wel lekker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb mezelf letterlijk vervloekt die dag en nacht
ja joh heerlijkquote:
ach ja heb je wel eensquote:
nee die van honig dan met dat rare mensen met der platinablond/rood haarquote:
Ach ja je hebt tegenwoordig te veel keuze waaraan je dood wil gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh heerlijk
[..]
ach ja heb je wel eens![]()
als ik strikt ga kijken wat wel of niet gaat dan zijn de keuze's zeer beperkt dus soms lijd ik liever even
Oh die ken ik niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die van honig dan met dat rare mensen met der platinablond/rood haar
mja niet alleen tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja je hebt tegenwoordig te veel keuze waaraan je dood wil gaan
Zie ik er niet vrouwelijk uit danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn operaties om dat te corrigeren!
sowieso weet iedereen dat vrouwen het eerder koud hebben en ook vaker de tv aan laten als achtergrond geruis en structureel niet nadenken over licht uit doen op plaatsen waar je even niet bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die kn ik niet.
Ik doel meer op dat hufterge tyfuswijf wat haar man verwijt dat hij de thermostaat vergeten is terwijl ze er zelf net zoschuldig aan is
juist niet maar goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het wordt hoe langer hoe meer
Geen vrouw in mijn levenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso weet iedereen dat vrouwen het eerder koud hebben en ook vaker de tv aan laten als achtergrond geruis en structureel niet nadenken over licht uit doen op plaatsen waar je even niet bent![]()
Ga ik proberenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien als je vlechtjes in je haar doet, dat het al een stuk beter lijkt.
is wel goedkoper jaquote:
Wowquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een nachtje doorhalen en het is er af
http://www.nu.nl/wetensch(...)nacht-berekend-.html
zometeen even flink 'sporten'quote:
Sportenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zometeen even flink 'sporten'
quote:
spankin' the monkeyquote:
omg, mijn man is een vrouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso weet iedereen dat vrouwen het eerder koud hebben en ook vaker de tv aan laten als achtergrond geruis en structureel niet nadenken over licht uit doen op plaatsen waar je even niet bent![]()
je bent lesbiquote:
Niemand wil met mij naar het strandquote:
ik welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand wil met mij naar het strand
en dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
Ik neem mijn opblaaspop en radiografisch bestuurbare hond meestal mee naar het strand
Gezellig liggen en dan lijkt het alsof ik een vriendin hebquote:
En dan laat je de hond er even overheen gaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig liggen en dan lijkt het alsof ik een vriendin heb
Ja, trioquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan laat je de hond er even overheen gaan?
ooh ik dacht dat je die pop neer zou leggen en dan van een afstand met die hond die pop berijden en dan filmen hoe mensen reagerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig liggen en dan lijkt het alsof ik een vriendin heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |