Ja, ik schold dan ook met klasse. Ik ben namelijk van adelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, 'feeks' is een oud woord
geen dr jekyll en mr hyde kant?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu heel goed gemanierd
En? Ook oude woorden hebben zo hun charme en mogen best wat vaker worden gebruiktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, 'feeks' is een oud woord
Mee eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Ook oude woorden hebben zo hun charme en mogen best wat vaker worden gebruikt.
Nee, alleen een Donald Duck kantquote:
rapalje, ploert, doerak, addergebroed, deugniet het is allemaal geschikt voor een leraar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Ook oude woorden hebben zo hun charme en mogen best wat vaker worden gebruikt.
Oude woorden gebruiken op school? Erg goed voor je reputatiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd er een keer uitgestuurd omdat ik het vertikte om uit een Duits boek voor te lezen![]()
[..]
Noesssssssssss![]()
Slaap lekker kusje
Truste mopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd er een keer uitgestuurd omdat ik het vertikte om uit een Duits boek voor te lezen![]()
[..]
Noesssssssssss![]()
Slaap lekker kusje
kentiquote:
quote:
quote:Naam: Saarlooswolfhond, SWH.
Land van oorsprong: Nederland
Vaststelling laatste rasstandaard: 20 oktober 1993
FCI-indeling: Groep 1 - herdershonden, geen gebruikshond
pwnedquote:
quote:
eens moet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben er trouwens nog nooit uitgestuurd
Ik wil. Maar dat moest soms wel anders viel het teveel op dat ik het lieverdje van de klas wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben er trouwens nog nooit uitgestuurd
Waarom boeit het jou iets wat anderen van je vinden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oude woorden gebruiken op school? Erg goed voor je reputatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |