Gaat wel, dankquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe is die met jou?
[..]
Hey Ktp
[..]
Maar ze zijn toch
vertel.quote:
was jij er ook nogquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oude woorden gebruiken op school? Erg goed voor je reputatie![]()
Ik ooit één keer, omdat degene voor me vragen bleef stellen over een proefwerk dat we terugkregen... toen ik hem zei dat hij zich moest omdraaien, was de docente het zat en moesten we er alletwee uit... en we wachten nog steeds op het strafcorveequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben er trouwens nog nooit uitgestuurd
Ik kan er niet over pratenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je snoepjes zijn op
Je bier is op
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo was het bij mij ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ooit één keer, omdat degene voor me vragen bleef stellen over een proefwerk dat we terugkregen... toen ik hem zei dat hij zich moest omdraaien, was de docente het zat en moesten we er alletwee uit... en we wachten nog steeds op het strafcorvee.
Me dunktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef PeZu het volgende:
oude woorden rules
frapant, me dunkt, soigneren, parmantig
Hoop van nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn
Ik wou dat het zo ging, maar nee, in de praktijk is het toch anders...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou iets wat anderen van je vinden?
Gewoon trendsetter worden en woorden terughalen uit de vergetenheid.
Muhahaha, zie maar hoe je die weer terug krijgtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou lever die knuffels dan maar weer in
waar ben je?quote:
is het niet frappant ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef PeZu het volgende:
oude woorden rules
frapant, me dunkt, soigneren, parmantig
Door de kieteldooooooooooooooood *kiele*kiele*kiele*kiele*kiele*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
Muhahaha, zie maar hoe je die weer terug krijgt
Ben me op een ander forum ff aan het opwinden over die kanker OV chipkaaquote:
me dunkt jaquote:
ooh ja dat faaldingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben me op een ander forum ff aan het opwinden over die kanker OV chipkaat
Als ik ergens een hekel aan hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door de kieteldooooooooooooooood *kiele*kiele*kiele*kiele*kiele*
Jaquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tiefus jij ook al
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nou ben ik wel weer klaar met dat geknuffel hoor
wat deed je?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoop van niet
[..]
Ik wou dat het zo ging, maar nee, in de praktijk is het toch anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |