Zal ik er nog een makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geeneens een Fipo in een Zeroku topic
Seks?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag, wel een onderwerp waar ik veel vanaf weet
Dan kan ik hem beter in KPD openen dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag, wel een onderwerp waar ik veel vanaf weet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kan ik hem beter in KPD openen dus?
Jij hebt de hint goed begrepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kan ik hem beter in KPD openen dus?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt de hint goed begrepen
quote:
Slagroom is zeker lekker.quote:
Ik wilde er nog bijzetten, mits goed gebruikt, maar dat had je dus al doorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waar je het op doet...
Het begint eng te wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bijzetten, mits goed gebruikt, maar dat had je dus al door.
Kan gebeuren. Sommige mensen volgen mij al langer.quote:
Bollen met slagroomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bosche bollen met extra slagroom
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lange vingers met slagroom
Dat is zó lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met slagroom
Alleen is de slagroom ALTIJD te snel opquote:
Ja zo zonde is datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen is de slagroom ALTIJD te snel op
Ben je nu nog aan 't werk?quote:
Dan is de chocomelk nog heet, en de slagroom opquote:
Nope. Morgenavond.quote:
hou een bus bij de hand en spuit m helemaal leeg op de chocoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je nu nog aan 't werk?
[..]
Dan is de chocomelk nog heet, en de slagroom op
Ah, waar?quote:
Dat kan niet he, als je in een restaurant zit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hou een bus bij de hand en spuit m helemaal leeg op de choco
Ik spuit 'm liever op een Bossche bol leeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hou een bus bij de hand en spuit m helemaal leeg op de choco
Restauraunt hier in het dorp.quote:
stiekem kan allesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, waar?
[..]
Dat kan niet he, als je in een restaurant zit.
op gewone bollen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik spuit 'm liever op een Bossche bol leeg.
Uhuhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem kan alles
[..]
op gewone bollen ?
Ik in Chocolate-chickquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik spuit 'm liever op een Bossche bol leeg.
Als wat?quote:
Juistem!quote:
Keukenhulp. Voorgerechten bouwen enzo.quote:
En mousse eten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Keukenhulp. Voorgerechten bouwen enzo.
Ik doe ook nagerechten en daar zit af en toe wel een chocolademousse bij ja.quote:
Kan ik dat ook maar op mijn werk. Maar dan zit ik platen staal te etenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik doe ook nagerechten en daar zit af en toe wel een chocolademousse bij ja.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik dat ook maar op mijn werk. Maar dan zit ik platen staal te eten
ik bokkenpootjesmoussequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik dat ook maar op mijn werk. Maar dan zit ik platen staal te eten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Zolang ik mijn werk fatsoenlijk uitvoer kan/mag ik alles opeten wat er in de keuken is.
Joa, da's leuk de eerste weken. Dan heb je dat ook wel gezien hoorquote:
dunnoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
Tering, ik zit al op 8 posts/dag. Waar is de tijd van 3 per dag?
quote:
quote:
Met slagroom, tochquote:
Omnomnomquote:
quote:
quote:
Nogal een hoog 40 jarige hyve gehalte hierquote:
Ik ben ook 40quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nogal een hoog 40 jarige hyve gehalte hier
Dat.quote:
Ik kijk hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
Is er nog iemand TvoH aan het volgen?[ afbeelding ]
Ben wint.quote:
Echt overdreven goed zingen kan hij niet, hij is gewoon het gezicht van het programma geworden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben heeft al gewonnen, zo voorspelbaar dit
uhu, ik was voor Kimquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Echt overdreven goed zingen kan hij niet, hij is gewoon het gezicht van het programma geworden.
Die ligt er nu uitquote:
Die zingt ze nu wel nog een keer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben gek op haar single
Jeej voor Wendy.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... Wendy van Dijk is nu jarig
Slotje eropquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een prutser, met dat dhl topic
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef tdrone het volgende:
ik weiger interpunctie te gebruiken op fok
Ik zal jou is op slot gooien!quote:
die kun je toch aangeven omdat hij adblock gebruikt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een prutser, met dat dhl topic
hmm. En meteen voor die topics die ik in SEX gesloten heb zeker? Dat zou ik nooit doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
die kun je toch aangeven omdat hij adblock gebruikt?
Tuurlijk.quote:
Hoi Tealquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef Teal het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier of is het nu dood
Aha..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja
Haarklip is ok
KV ben ik nog niet zo zeker van(
)
Hahaha.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef Teal het volgende:
Als ik het gesprek van gister mocht geloven is haarklip de vriend van 92merel
Ik zelf ook niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja
Haarklip is ok
KV ben ik nog niet zo zeker van(
)
Hahaha. Nope, wel de vriend van Bloempje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef Teal het volgende:
Als ik het gesprek van gister mocht geloven is haarklip de vriend van 92merel
quote:
Nee? Misschien drukte je op enter?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef Teal het volgende:
Is er een snel toets voor invoeren ofzoMijn bericht werd in een keer ingevoerd terwijl ik dat niet wou
Goedzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Ben al paar uurtjes wakker, zelfs al mijn kamer van kant gemaakt (stofzuigen)
Ik zag de editquote:
M'n zusje en moeder hadden om half 10 ruzie.quote:
Lekker begin van de dagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef Haarklip het volgende:
[..]
M'n zusje en moeder hadden om half 10 ruzie.
Ja, nieuw!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lekker begin van de dag![]()
Nieuw hier? Gezellig
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef Lutte het volgende:
Nu heb ik dus een hele lading boeken die ik allemaal heel gauw wil gaan lezen... Maar nee Lutte moet eerst twee mondelingen in elkaar zetten en uit haar kop knallen!![]()
SPOILER: waarschuwingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: blupOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Succes met die mondelingen
SPOILER: waarschuwingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zal bij horen blijven voor jou.SPOILER: blupOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan hem nog niet serieus nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Was je al niet, Kanovinnie kwam er later bij
IS EEN GRAPJE KV niet meteen een slotje planten
Typefouten, ik maak ze met trots.![]()
Wij kijken AT5 terwijl we in Wassenaar wonenquote:
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
En het zal bij horen blijven voor jou.![]()
Keihard is ze
Je kliktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
En het zal bij horen blijven voor jou.
Wat heb jij tegen hem?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik kan hem nog niet serieus nemen
IS EEN GRAPJE KV niet meteen een slotje planten![]()
![]()
Lesbo sex gemist manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wij kijken AT5 terwijl we in Wassenaar wonenTypefouten, ik maak ze met trots.![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je klikte![]()
[..]
Wat heb jij tegen hem?wist ik het maar
Nee ik quotte je omdat ik nog steeds geen spoilers kan lezen en dat weet je best.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je klikte![]()
[..]
Wat heb jij tegen hem?![]()
Sorry, ik vergeet dat altijdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee ik quotte je omdat ik nog steeds geen spoilers kan lezen en dat weet je best.![]()
![]()
Hou ik wel van hoorquote:SPOILER: om jouw te pestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Hou ik wel van hoorGelukkig.SPOILER: om jouw te pestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je er wel iets inzetten hè!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Hou ik wel van hoorSPOILER: om jouw te pestenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! Engels mondeling is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:44 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even een pot thee zetten, een hoofdstuk lezen en dan verder met mijn Engelse mondeling.![]()
![]()
Dat was de grapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig.
Moet je er wel iets inzetten hè!SPOILER: Nu staat er wel wat inOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.![]()
Wel als je vijf minuten knal uit je kop over Kaapstad moet praten. Dan verzin je niet even iets, dan moet je de termen en bezienswaardigheden gewoon kennen. En nee je mag er geen blaadje met tien woordjes of fotootjes bijhouden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Succes! Engels mondeling is toch niet zo moeilijk?![]()
![]()
Ohja, dan is't minder inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel als je vijf minuten knal uit je kop over Kaapstad moet praten. Dan verzin je niet even iets, dan moet je de termen en bezienswaardigheden gewoon kennen. En nee je mag er geen blaadje met tien woordjes of fotootjes bijhouden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:46 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat was de grapSPOILER: Nu staat er wel wat inOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie spoileren je lekker mijn forumvriendjes top vijf binnen zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sta ik er ook in?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie spoileren je lekker mijn forumvriendjes top vijf binnen zeg.![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie spoileren je lekker mijn forumvriendjes top vijf binnen zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, ik heb m'n mondeling niet eens voorbereid en een 7.3 gehaald.. Havo faalt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel als je vijf minuten knal uit je kop over Kaapstad moet praten. Dan verzin je niet even iets, dan moet je de termen en bezienswaardigheden gewoon kennen. En nee je mag er geen blaadje met tien woordjes of fotootjes bijhouden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:48 schreef Teal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeej! Ik klikte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit op VWOquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oei, ik heb m'n mondeling niet eens voorbereid en een 7.3 gehaald.. Havo faalt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:48 schreef Teal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi wat een grappigen jongentjen ben jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu écht weg! Kusjeknuf.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi wat een grappigen jongentjen ben jij.
Nu écht weg! Kusjeknuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.![]()
Blij dat ik van de havo af ben. Wat een verschil met nu. In negatieve zin.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Sowieso, middelbare schoolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:51 schreef Zeroku het volgende:
Blij dat ik van de havo af ben. Wat een verschil met nu. In negatieve zin.
Vorig jaar moesten we voor het eerst een echte mondeling van vijf minuten (vier vwo) en iedereen had hele lappen tekst uit zijn kop geleerd en ik had niks. Gewoon niks. Maar ik deed het over Serious Request en daar kun je makkelijk over praten als je het volgt, dus ik had een acht, het hoogste punt van de klas nog ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oei, ik heb m'n mondeling niet eens voorbereid en een 7.3 gehaald.. Havo faalt.
Nu (vijf vwo) heb ik een Engels lerares die sopt op Amerikaans Engels en Amerikaanse accentjes. En dat heb ik niet. Plus van alle onderwerpen (pinguïns, flora en fauna, WK voetbal) trek ik Kaapstad.
Dat wordt dus de wiki van Cape Town stampen!![]()
![]()
Waar zit je nu dan op?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:51 schreef Zeroku het volgende:
Blij dat ik van de havo af ben. Wat een verschil met nu. In negatieve zin.![]()
HBO.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Help dilemma
Ik heb een condoom liggen die binnen 4 dagen overtijd raakt
Hahahaha, voor de gein gewoon met een Jamaicaans accent gaan praten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten we voor het eerst een echte mondeling van vijf minuten (vier vwo) en iedereen had hele lappen tekst uit zijn kop geleerd en ik had niks. Gewoon niks. Maar ik deed het over Serious Request en daar kun je makkelijk over praten als je het volgt, dus ik had een acht, het hoogste punt van de klas nog ook.
Nu (vijf vwo) heb ik een Engels lerares die sopt op Amerikaans Engels en Amerikaanse accentjes. En dat heb ik niet. Plus van alle onderwerpen (pinguïns, flora en fauna, WK voetbal) trek ik Kaapstad.
Dat wordt dus de wiki van Cape Town stampen!
En waarschijnlijk volgend jaar deels op de Uni.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Binnen 4 dagen iemand neuken, en de condoom hergebruiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:55 schreef Teal het volgende:
Help dilemma
Ik heb een condoom liggen die binnen 4 dagen overtijd raakt![]()
Als ik het al zover heb kunnen laten komen dat hij overtijd raakt, betekent het vast ook dat ik al heel lang geen seks meer heb gehad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Binnen 4 dagen iemand neuken, en de condoom hergebruiken.
Maar dat is niet zo, ik vond het hem niet bij het stofzuigen onder wat rotzooi
Vul hem met water en gooi hem op je bejaarde buurvrouw.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef Teal het volgende:
[..]
Als ik het al zover heb kunnen laten komen dat hij overtijd raakt, betekent het vast ook dat ik al heel lang geen seks meer heb gehad.
Maar dat is niet zo, ik vond het hem niet bij het stofzuigen onder wat rotzooi![]()
Spat niet uit elkaar manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vul hem met water en gooi hem op je bejaarde buurvrouw.
Zonder condoom is nog altijd het best!quote:ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
Maar als je veel batst, met name one night stands is het niet zo handigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:00 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zonder condoom is nog altijd het best!
Heb je wel veel kinderenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar als je veel batst, met name one night stands is het niet zo handig
Dat ligt serieus achter me.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voordat je begint moet je een potje JazzJackrabbit spelen. Da's het beste spel ooit.![]()
![]()
Ben ik weer!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Of Angry Birds natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voordat je begint moet je een potje JazzJackrabbit spelen. Da's het beste spel ooit.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
Hongerrr.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh, ik ga geen spelletjes spelen, ik ga liedjes luisteren en mondelingen maken. De titel is ook echt 'oral examination'.
Hai kano.![]()
Pijpvaardigheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:20 schreef Lutte het volgende:
Meh, ik ga geen spelletjes spelen, ik ga liedjes luisteren en mondelingen maken. De titel is ook echt 'oral examination'.
Hai kano.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
Kuttopic, slotje.quote:
Edit: in het verkeerde topic gepost
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kuttopic, slotje.
Edit: in het verkeerde topic gepost
\quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kuttopic, slotje.
Edit: in het verkeerde topic gepost![]()
![]()
Grapje hoor. Topic is niet slotjewaardig imoquote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nou voel ik me alsnog beledigdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grapje hoor. Topic is niet slotjewaardig imo
Ohja, voor mijn mondeling had ik een 6. nog iets. Omdat ik local zei i.p.v. classroom
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
Wisten jullie al dat ik de zanger ben van Maroon 5?
Dan nog eerder Benny.![]()
![]()
Haha.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
Wisten jullie al dat ik de zanger ben van Maroon 5?
HA.
HAHAHA.
Nee.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wow, no wonderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
gisteren wezen stappen en vandaag vroeg werken tot 1uur
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
baasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
Zodra ik JazzJackrabbit heb uitgespeeld ga ik er een topic over maken.
dat deed ik vroeger ook altijdWat doe ik hier?![]()
Topics maken over JJR?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
baas
dat deed ik vroeger ook altijd![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
baas
dat deed ik vroeger ook altijdJe was me voorquote:![]()
![]()
En omdat je geen adresboek hebt in je touch, die nodig is voor whatsappquote:Typefouten, ik maak ze met trots.![]()
nee dat klopt niet want pingchat heb je bijv. wel voor ipodquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:13 schreef Teal het volgende:
[..]
En omdat je geen adresboek hebt in je touch, die nodig is voor whatsappWat doe ik hier?![]()
Ja pingen is ook wat anders dan whatsappenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat klopt niet want pingchat heb je bijv. wel voor ipod
Ik heb eenquote:iPod Touch
. Ik ben niet zo van de gadgets en ik heb een telefoon uit 1910... maar dat ding.
![]()
![]()
Okeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb eeniPod Touch
. Ik ben niet zo van de gadgets en ik heb een telefoon uit 1910... maar dat ding.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
omdat iedereen hier kliktequote:
maar CUL is geloof ik ook best dood over het algemeen (ik heb het ook verborgen)
Wat doe ik hier?![]()
Ik moest antwoord op mijn vraag hebben, en ik zag dat wij een eet cato hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat iedereen hier klikte
maar CUL is geloof ik ook best dood over het algemeen (ik heb het ook verborgen)
Ze hebben wel een goed lopende SC daarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat iedereen hier klikte
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: