Zal ik er nog een makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geeneens een Fipo in een Zeroku topic
Seks?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag, wel een onderwerp waar ik veel vanaf weet
Dan kan ik hem beter in KPD openen dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag, wel een onderwerp waar ik veel vanaf weet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kan ik hem beter in KPD openen dus?
Jij hebt de hint goed begrepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kan ik hem beter in KPD openen dus?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt de hint goed begrepen
quote:
Slagroom is zeker lekker.quote:
Ik wilde er nog bijzetten, mits goed gebruikt, maar dat had je dus al doorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waar je het op doet...
Het begint eng te wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bijzetten, mits goed gebruikt, maar dat had je dus al door.
Kan gebeuren. Sommige mensen volgen mij al langer.quote:
Bollen met slagroomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bosche bollen met extra slagroom
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lange vingers met slagroom
Dat is zó lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met slagroom
Alleen is de slagroom ALTIJD te snel opquote:
Ja zo zonde is datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen is de slagroom ALTIJD te snel op
Ben je nu nog aan 't werk?quote:
Dan is de chocomelk nog heet, en de slagroom opquote:
Nope. Morgenavond.quote:
hou een bus bij de hand en spuit m helemaal leeg op de chocoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je nu nog aan 't werk?
[..]
Dan is de chocomelk nog heet, en de slagroom op
Ah, waar?quote:
Dat kan niet he, als je in een restaurant zit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hou een bus bij de hand en spuit m helemaal leeg op de choco
Ik spuit 'm liever op een Bossche bol leeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hou een bus bij de hand en spuit m helemaal leeg op de choco
Restauraunt hier in het dorp.quote:
stiekem kan allesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, waar?
[..]
Dat kan niet he, als je in een restaurant zit.
op gewone bollen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik spuit 'm liever op een Bossche bol leeg.
Uhuhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem kan alles
[..]
op gewone bollen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |