quote:
bij 1 gedaan !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
Miranda wil je even mijn baan accepteren bij CV dan kan ik verder
quote:
Dank je lieffiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij 1 gedaan !
Ik ren weer naar de wc!
ik moet nog 7permits voor de volgende permit weerquote:
DE Adelequote:
ik heb nog geen enkele permitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet nog 7permits voor de volgende permit weer
jij speelt ook nietquote:
zou dat er iets mee te maken hebbenquote:
Centrale verwarmingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
zou dat er iets mee te maken hebben![]()
hoe heet dat eigenlijk CV?
quote:
Dank uquote:
ik niet, niks te zoeken daarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit iedereen in live? dat zal wel elk topic binnen 5 minuten vol..
Ben is al bezet hoorquote:
TV harder zetten misschienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Zij mist ook wat kracht in haar stem of zie ik dat verkeerd?
Sinds wanneer is kracht geluid?quote:
sinds ik dat vindquote:
Als ik er een keer in sta... WHOEEE!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:54 schreef crv het volgende:
waarom zijn het allemaal van die "standaard" nummers. waarom zingen ze nou nooit eens wat stevigs zoals Queen, Golden Earing, Roxette, etc
Tussendoor denk ik nog de tv kantinequote:
en veel reclamequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Tussendoor denk ik nog de tv kantine
Jaquote:
Nu al 3 topicsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik ga echt niet in het livetopic zitten hoor
ik vind ze allemaal van die apepakkies aanhebben. hadden ze zich niet gewoon normaal kunnen kledenquote:
Ja triest he...maar gelukkig is ze niet zwangerquote:
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja triest he...maar gelukkig is ze niet zwanger![]()
Stom grafwijf met dr kutkop...Omdat dr mannetje de baas is
Vreselijk liedje, maar ik haat Mariahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Pearl is echt goed ook
Dat liedje
jeugdsentiment bij mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreselijk liedje, maar ik haat Mariah
mariah wordt coach bij The Voice of Americaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
volgens mij heb jij tegen alle populaire vrouwen ietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
echtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
mariah wordt coach bij The Voice of America
quote:
Vandaag nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik van je hou?
Mariah populairquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij heb jij tegen alle populaire vrouwen iets
stopt ook een beetje dus goed tegen jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mijn maag knort, en in een ei zit weinig koolhydraten, dus dat is mijn snack vanavond
Me you to beebquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
stopt ook een beetje dus goed tegen je [ afbeelding ]
Beschuit ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
stopt ook een beetje dus goed tegen je [ afbeelding ]
die had ze beter weg kunnen laten iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat lelijk, die bh door de jurk van Kim heen..
Ik zeg het net tegen Laysa door de telefoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat lelijk, die bh door de jurk van Kim heen..
het gaat toch over der stem niet over der haarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Kim moet zo even haar haar kammen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat wel ff iets anders doen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Ben gaat zo 'if you don't know me by now' doen
uhmmmzz geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
Wow hij staat ver voor, wat is Ben zijn sms nummer?
Okequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
SMS BEN naar 3131
Of bel 0909-1302
??quote:
ja toen hij de hoogte in ging....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
??
Die kreeg ik even niet mee dan hoor
Lekker boeiend, wij nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja toen hij de hoogte in ging....
En ik vind het niet leuk in het live topic.... iedereen is tegen Ben
ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
En of hij nou wint of niet, ik vind hem de beste, zijn stem spreekt mij het meeste aan, en hij is de grootste entertainer
Wel met vitaminewater toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
ow plas pauzeEn flesje water vullen
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
Siep ik had jou toch de Hyves van zo'n meisje gestuurd?
Haar beste hockeyvriendinnetje was jarig dus die ging trakteren, wafels met slagroom. En dat meisje deed dus de slagroom, alleen het was tien uur, dus het meisje waar ik naast zat en ik hoefde allebei niet, zegt ze: Zijn jullie aan de lijn ofzo?quote:
het is een beetje ontploftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
Wat heeft Trijntje met haar haar gedaan?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haar beste hockeyvriendinnetje was jarig dus die ging trakteren, wafels met slagroom. En dat meisje deed dus de slagroom, alleen het was tien uur, dus het meisje waar ik naast zat en ik hoefde allebei niet, zegt ze: Zijn jullie aan de lijn ofzo?
Ik kon haar wel wurgen!!!!
Hello dear Stewiequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je Lut, dat soort meisjes komen zichzelf echt nog wel een keer tegen, later als ze in een liefdeloze relatie zit en haar vent vreemdgaat ofzo
Voorlopig heeft ze het nog met 'de hunk van school'... Maar dat gaat vast wel weer pijnlijk uit en dan gaan ze dat uitvechten via Hyves en Twitter enquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je Lut, dat soort meisjes komen zichzelf echt nog wel een keer tegen, later als ze in een liefdeloze relatie zit en haar vent vreemdgaat ofzo
En dat dus... Bij mij wordt er echt meteen iets achter gezocht, maarja. Maar ik kán eten wat ik wil... Als ik er zin heb. Zoals nu, familiezakken chips ftw!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt wel gelijk
Ik was vroeger ook megadun, en ik nam ook nooit van alles aan. En dan kreeg je die stomme opmerkingen, ben je aan de lijn? Heb je anorexia
Kutwijven.....
Dus niks van aantrekken Lutte... je weet zelf beter
Ja triest, maar ach het zegt meer over haar dan over jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ze het nog met 'de hunk van school'... Maar dat gaat vast wel weer pijnlijk uit en dan gaan ze dat uitvechten via Hyves en Twitter en.
Maar je hebt gelijk.Vond het wel lullig voor het meisje waar ik naast zat, die is best stevig en is de hele dag van de leg afgeweest.
Ik vond het niet eens zo'n heel drama omdat ik weet dat zij zichzelf wél uithongert
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat dus... Bij mij wordt er echt meteen iets achter gezocht, maarja. Maar ik kán eten wat ik wil... Als ik er zin heb. Zoals nu, familiezakken chips ftw!
Dit vind ik dus net weer niet bij haar passenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Wow dit nummer klinkt zo lekker bij Kim
ja en dat is dan heel leuk als je der tegen komt op een reunie ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
O en Lut, straks over 20 jaar ben jij nog mooi slank en is zij een zeug
Dat wel! Dat zegt Muttie ook altijd, die heeft dezelfde bouw en was na twee kindertjes te hebben gebaard nog slank.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
O en Lut, straks over 20 jaar ben jij nog mooi slank en is zij een zeug
Ja whehehehehe, o hoiiiiii, goh wat zie jij er uhm (kuch) goed uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dat is dan heel leuk als je der tegen komt op een reunie ofzo
Daaromquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel! Dat zegt Muttie ook altijd, die heeft dezelfde bouw en was na twee kindertjes te hebben gebaard nog slank.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja whehehehehe, o hoiiiiii, goh wat zie jij er uhm (kuch) goed uit
Ja je krijgt wat je geeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahah
Ik ben ook naar de reunie geweest van me oude school. Ik was natuurlijk wat aangekomen, kom ik het populairste meisje van de school tegen.... OMG Ze was echt VET geworden
We zaten haar aan te kijken van WTFEn ze voelde zich niet op haar gemak
Ja dat is helemaal triest, altijd grote mond en nu niet durvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de volgende reunie is ze maar niet op komen dagen
Oooh dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahah
Ik ben ook naar de reunie geweest van me oude school. Ik was natuurlijk wat aangekomen, kom ik het populairste meisje van de school tegen.... OMG Ze was echt VET geworden
We zaten haar aan te kijken van WTFEn ze voelde zich niet op haar gemak
Aww Luttequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oooh dat wil ik ook.En dat ze dan zo'n dikke lelijke vent heeft omdat ze toch geld nodig heeft en zelf geen hersencellen heeft om iets te bereiken en paps haar niet meer sponsort. En dan heb ik
Benny
.
Awwwwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oooh dat wil ik ook.En dat ze dan zo'n dikke lelijke vent heeft omdat ze toch geld nodig heeft en zelf geen hersencellen heeft om iets te bereiken en paps haar niet meer sponsort. En dan heb ik
Benny
.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny
.
Hihi.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aww Lutte![]()
Ik wil wel op jullie bruiloft komen hoor
je hoeft niet strak te zijn... maar je kan je wel wat beter kledenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
Ik vind Adele geweldig, dijk van een stem, lief koppie en niet zo'n jankerd kijk mij eens strakgetrokken zijn
Nee want je moet mooi zijn om te kunnen zingen
Dat viel me op ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Even uitblazen, volgens mij ben ik best wel niet ala bos aan het posten
Wel een beetje tegen het irritante aan hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat viel me op ja.Vond je wel grappig!
Heb jij al leuke kleding gezien bij TVOH, ik heb nog nergens zo'n slechte styling gezien als bij dit programmaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hoeft niet strak te zijn... maar je kan je wel wat beter kleden
Nee joh, helemaal nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een beetje tegen het irritante aan he
nee maar ik neem aan dat Adele een eigen stylist heeft?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij al leuke kleding gezien bij TVOH, ik heb nog nergens zo'n slechte styling gezien als bij dit programma
Zal wel, bij Paul de Leeuw zag ze eruit om door een ringetje te halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maar ik neem aan dat Adele een eigen stylist heeft?
Nee joh gekkie!! Jij vind jezelf te gauw vervelend of irritant of 'te' in een topic... Maar zelfs dan ben je nog een van de netste users die in een topic rondhuppelt!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een beetje tegen het irritante aan he
Dat heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal wel, bij Paul de Leeuw zag ze eruit om door een ringetje te halen
O ik de youtube zoeken voor je, is echt mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien
Duffy
Daar ziet ze er wel leuker uit jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Dit nummer is zo fokking mooi, kippenvel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Dat zingen van Paul in het Nederlands klopt gewoon bij dit nummerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar ziet ze er wel leuker uit ja
Ik krijg kippenvel van hemquote:
Okeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh gekkie!! Jij vind jezelf te gauw vervelend of irritant of 'te' in een topic... Maar zelfs dan ben je nog een van de netste users die in een topic rondhuppelt!
ja hier gaat het geluid over de boxenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg kippenvel van hem
TV staat knoerhard
Dan floept iedereen er wel eens iets uit waarvan ie later denkt 'hoezo postte ik dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Misschien omdat ik me wat opgelaten en enthouisast voel en dat voelt niet alitjd even prettig
sooow, echt zo mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Mijne welquote:
Ja daaromquote:
crazyquote:
Ja misschien welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan floept iedereen er wel eens iets uit waarvan ie later denkt 'hoezo postte ik dat?'...
Ik bedoelde nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is nietSiepie
Dus heb nu 2 keer gebeld
jah ga nu ff iemand ophalen dan naar bedquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef crv het volgende:
die duffy en Ben passen wel goed bij elkaar. beide domme tokkies
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ga nu ff iemand ophalen dan naar bed
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef crv het volgende:
die duffy en Ben passen wel goed bij elkaar. beide domme tokkies
ja sorry, mijn mening kan er ook niets aan doen, vindt het helemaal niets. Hij heeft best een goede stem maar op zo iemand zitten we niet te wachten m.i.quote:
bowlenquote:
weer 80 ct lichterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
siepie mijn sms'je is binnengekomen
Serieus omdat hij tattoo's heeft en gouden tanden? Dan is meteen een tokkie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry, mijn mening kan er ook niets aan doen, vindt het helemaal niets. Hij heeft best een goede stem maar op zo iemand zitten we niet te wachten m.i.
Mijne ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
siepie mijn sms'je is binnengekomen
nee ik heb het over het type muziek, allemaal van dat zoetsappige gedoe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus omdat hij tattoo's heeft en gouden tanden? Dan is meteen een tokkie?
Hij heeft een geweldige stem, volgens mij gaat het daarom.
Ik denk niet dat hij zelf zoetsappig uit zou kiezen, zijn stem leent zich namelijk voor betere muziek ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
nee ik heb het over het type muziek, allemaal van dat zoetsappige gedoe.
in mijn ogen is hij niet veelzijdig.
Die tatoo's is zeker niet mijn ding, maar daar heb ik het nu niet over
Yep, en nu kan ze eindelijk echt jankenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, en nu kan ze eindelijk echt janken
Ja weet ik, sorry maar ik heb niks met haarquote:
kijk nu nog zonder je "verliefde" brilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ben is gewoon een lekker ding, kan goed zingen, heeft een internationale look en een geweldige stem!
Dat wel, het is een lekker nummerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik vind het wel 1 van de leukere singles
Hij zou zo tussen de gasten van LP kunnen staan, of meer van dat soort bands jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
kijk nu nog zonder je "verliefde" bril
ik ben niet verliefd... ik vind hem gewoon de bestequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geen kernfysica.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet ik, sorry maar ik heb niks met haar
Ze wist de hele avond al dat ze er als 1e uit ging.
ik vindt dat dus wel een zoetsappig nummer, en de manier waarop hij dat zong was best wel erg goed. Maar IK/MOI vindt hem dus niet veelzijdig net zo min als die Leonie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zelf zoetsappig uit zou kiezen, zijn stem leent zich namelijk voor betere muziek ja.
Maar If you don't know me by now vind ik niet zoetsappig.
Karina is leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geen kernfysica.
In het livetopic post ene Karina met dezelfde standaardPI als jij en ik denk steeds dat jij het bent.
Ze heeft gewoon gelijk hoor, en mijn verliefde bril kijkt naar heul iemand anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
yeah rightquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd... ik vind hem gewoon de beste
das dus ook kutmuziekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zou zo tussen de gasten van LP kunnen staan, of meer van dat soort bands ja
Hoe is het met Wiep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Kim was vanavond wel gewoon echt de beste
Ik lees wel, ben het gewoon niet met je eens, IK DEEL JE MENING NIET, en omdat jij iets kutmuziek vindt wil niet zeggen dat dat het is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
das dus ook kutmuziek![]()
Maar jullie lezenb niet he
HIJ HEEFT EEN ZEER GOEDE STEM.
mijn punt is dat als kompleet artiest hij niets toevoegd. hij is een hype en na een jaar of 2 over
Ow, van je kerstpakket?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond trouwens lekker met pa gegeten bij LaPlace voor de rest washet een rot dag.
Een wokgerecht met kalkoen, waarje dus de groentes zelf mag bepalen. Er zijn deze periode ook kortingsbonnen voor. Dus dat kwam mooi uit, Staat nog genoeg op mijn pasje om nog een keer te gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, van je kerstpakket?
Wat heb je gegeten?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een wokgerecht met kalkoen, waarje dus de groentes zelf mag bepalen. Er zijn deze periode ook kortingsbonnen voor. Dus dat kwam mooi uit, Staat nog genoeg op mijn pasje om nog een keer te gaan
Ja, die kaart is onbeperkt geldig dus kan nog wel even een paar maanden durenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Klinkt goed
En dat is helemaal mooi, nog een keer
Chantalquote:
Jaaaaaa, eruit met Wendyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Chantal
Ze heeft nu een contract bij RTL
Ik hoop zooooo dat ze de volgende Voice gaat presenteren
nou ik ieder geval positief af kunnen sluitenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond trouwens lekker met pa gegeten bij LaPlace voor de rest washet een rot dag.
Ja redelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik ieder geval positief af kunnen sluiten
ik zou vaker aansturen op zo'n meningsverschil als ik jouw wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk
Ook wel mooi, had een klein meningsverschil/communicatiestoornis met huisgenoot. Gaat ze gewoon mijn spullen afwassen
Awwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk
Ook wel mooi, had een klein meningsverschil/communicatiestoornis met huisgenoot. Gaat ze gewoon mijn spullen afwassen
Leef je uitquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn 1e glasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet meer doordrinken tegenwoordig
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Eruit zei ik... niet erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb me de hele week ingehouden, maar vanavond kan ik het niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn 1e glas
dat geberut misschien ook nog wel ben ik bang voorquote:
ik heb ook maar 1 glasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn 1e glas
Whahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mijn paps vond Duffy leuk
Zo geinig stemmetje zei hij
Jaquote:
ik denk dat jij gewoon verstandig bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Nee maar serieus, ik weet niet wat er met me is
moet je nog nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mediabox viel gewoon uit
Kijk teveel tv vandaag
Is jouw hond ook weer tevreden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mediabox viel gewoon uit
Kijk teveel tv vandaag
Nee ik had 2 flessen gehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat jij gewoon verstandig bent
Onze hond poept meestal 's ochtends/tussen de middagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ze wilde alleen niet poepen.....
ach ik heb ook best periodes dat ik helemaal niet drink en zeker geen wijn. als ik niet in de stemming ben of down dan heb ik sowieso nergens trek inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had 2 flessen gehaald
Het smaakt me gewoon minder denk ik dan normaal, maar dat is al weken
wies dah ?quote:
lekker mokkelquote:
ze heeft vanmiddag gepoeptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Onze hond poept meestal 's ochtends/tussen de middag
dat lag dan vast aan de wijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
Ik had afgelopen week rode wijn... Na een slokje lag ik kotsend in de wasbak.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
wat voor wijn was het dan ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vond het echt vies.
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet lekker of kan je er niet tegen?
Baco is ook echt lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.
Dus die zeldzame momenten dat ik drink is het baco.
gewoon beginnen met zoete witte wijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.
Dus die zeldzame momenten dat ik drink is het baco.
moesel wijn waar je tanden vanaf brokkelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon beginnen met zoete witte wijn
Die ik drink vind je vast lekker
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |