quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ga nu ff iemand ophalen dan naar bed
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef crv het volgende:
die duffy en Ben passen wel goed bij elkaar. beide domme tokkies
ja sorry, mijn mening kan er ook niets aan doen, vindt het helemaal niets. Hij heeft best een goede stem maar op zo iemand zitten we niet te wachten m.i.quote:
bowlenquote:
weer 80 ct lichterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
siepie mijn sms'je is binnengekomen
Serieus omdat hij tattoo's heeft en gouden tanden? Dan is meteen een tokkie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry, mijn mening kan er ook niets aan doen, vindt het helemaal niets. Hij heeft best een goede stem maar op zo iemand zitten we niet te wachten m.i.
Mijne ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
siepie mijn sms'je is binnengekomen
nee ik heb het over het type muziek, allemaal van dat zoetsappige gedoe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus omdat hij tattoo's heeft en gouden tanden? Dan is meteen een tokkie?
Hij heeft een geweldige stem, volgens mij gaat het daarom.
Ik denk niet dat hij zelf zoetsappig uit zou kiezen, zijn stem leent zich namelijk voor betere muziek ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
nee ik heb het over het type muziek, allemaal van dat zoetsappige gedoe.
in mijn ogen is hij niet veelzijdig.
Die tatoo's is zeker niet mijn ding, maar daar heb ik het nu niet over
Yep, en nu kan ze eindelijk echt jankenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, en nu kan ze eindelijk echt janken
Ja weet ik, sorry maar ik heb niks met haarquote:
kijk nu nog zonder je "verliefde" brilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ben is gewoon een lekker ding, kan goed zingen, heeft een internationale look en een geweldige stem!
Dat wel, het is een lekker nummerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik vind het wel 1 van de leukere singles
Hij zou zo tussen de gasten van LP kunnen staan, of meer van dat soort bands jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
kijk nu nog zonder je "verliefde" bril
ik ben niet verliefd... ik vind hem gewoon de bestequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geen kernfysica.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet ik, sorry maar ik heb niks met haar
Ze wist de hele avond al dat ze er als 1e uit ging.
ik vindt dat dus wel een zoetsappig nummer, en de manier waarop hij dat zong was best wel erg goed. Maar IK/MOI vindt hem dus niet veelzijdig net zo min als die Leonie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zelf zoetsappig uit zou kiezen, zijn stem leent zich namelijk voor betere muziek ja.
Maar If you don't know me by now vind ik niet zoetsappig.
Karina is leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geen kernfysica.
In het livetopic post ene Karina met dezelfde standaardPI als jij en ik denk steeds dat jij het bent.
Ze heeft gewoon gelijk hoor, en mijn verliefde bril kijkt naar heul iemand anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
yeah rightquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd... ik vind hem gewoon de beste
das dus ook kutmuziekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zou zo tussen de gasten van LP kunnen staan, of meer van dat soort bands ja
Hoe is het met Wiep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Kim was vanavond wel gewoon echt de beste
Ik lees wel, ben het gewoon niet met je eens, IK DEEL JE MENING NIET, en omdat jij iets kutmuziek vindt wil niet zeggen dat dat het is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
das dus ook kutmuziek![]()
Maar jullie lezenb niet he
HIJ HEEFT EEN ZEER GOEDE STEM.
mijn punt is dat als kompleet artiest hij niets toevoegd. hij is een hype en na een jaar of 2 over
Ow, van je kerstpakket?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond trouwens lekker met pa gegeten bij LaPlace voor de rest washet een rot dag.
Een wokgerecht met kalkoen, waarje dus de groentes zelf mag bepalen. Er zijn deze periode ook kortingsbonnen voor. Dus dat kwam mooi uit, Staat nog genoeg op mijn pasje om nog een keer te gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, van je kerstpakket?
Wat heb je gegeten?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een wokgerecht met kalkoen, waarje dus de groentes zelf mag bepalen. Er zijn deze periode ook kortingsbonnen voor. Dus dat kwam mooi uit, Staat nog genoeg op mijn pasje om nog een keer te gaan
Ja, die kaart is onbeperkt geldig dus kan nog wel even een paar maanden durenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Klinkt goed
En dat is helemaal mooi, nog een keer
Chantalquote:
Jaaaaaa, eruit met Wendyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Chantal
Ze heeft nu een contract bij RTL
Ik hoop zooooo dat ze de volgende Voice gaat presenteren
nou ik ieder geval positief af kunnen sluitenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond trouwens lekker met pa gegeten bij LaPlace voor de rest washet een rot dag.
Ja redelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:03 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik ieder geval positief af kunnen sluiten
ik zou vaker aansturen op zo'n meningsverschil als ik jouw wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk
Ook wel mooi, had een klein meningsverschil/communicatiestoornis met huisgenoot. Gaat ze gewoon mijn spullen afwassen
Awwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk
Ook wel mooi, had een klein meningsverschil/communicatiestoornis met huisgenoot. Gaat ze gewoon mijn spullen afwassen
Leef je uitquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn 1e glasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet meer doordrinken tegenwoordig
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Eruit zei ik... niet erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb me de hele week ingehouden, maar vanavond kan ik het niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn 1e glas
dat geberut misschien ook nog wel ben ik bang voorquote:
ik heb ook maar 1 glasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn 1e glas
Whahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mijn paps vond Duffy leuk
Zo geinig stemmetje zei hij
Jaquote:
ik denk dat jij gewoon verstandig bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Nee maar serieus, ik weet niet wat er met me is
moet je nog nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mediabox viel gewoon uit
Kijk teveel tv vandaag
Is jouw hond ook weer tevreden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mediabox viel gewoon uit
Kijk teveel tv vandaag
Nee ik had 2 flessen gehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat jij gewoon verstandig bent
Onze hond poept meestal 's ochtends/tussen de middagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ze wilde alleen niet poepen.....
ach ik heb ook best periodes dat ik helemaal niet drink en zeker geen wijn. als ik niet in de stemming ben of down dan heb ik sowieso nergens trek inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had 2 flessen gehaald
Het smaakt me gewoon minder denk ik dan normaal, maar dat is al weken
wies dah ?quote:
lekker mokkelquote:
ze heeft vanmiddag gepoeptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Onze hond poept meestal 's ochtends/tussen de middag
dat lag dan vast aan de wijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
Ik had afgelopen week rode wijn... Na een slokje lag ik kotsend in de wasbak.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
wat voor wijn was het dan ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vond het echt vies.
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet lekker of kan je er niet tegen?
Baco is ook echt lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.
Dus die zeldzame momenten dat ik drink is het baco.
gewoon beginnen met zoete witte wijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.
Dus die zeldzame momenten dat ik drink is het baco.
moesel wijn waar je tanden vanaf brokkelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon beginnen met zoete witte wijn
Die ik drink vind je vast lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |